Wie heeft er een Ducati M O N S T E R ** Deel 25 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wijvenpraat gaat gewoon verder hier :(
Doen we er toch gewoon ook aan mee :Y
Cursus assertiviteit ... staat nog op m'n lijstje ...
is niet meer echt van toepassing :N
toch :?

Wel lief zijn voor elkaar hè O-)
 
quote]liekie schreef op 25 oktober 2010 @ 22:20:Hey ik zag dat je wat met "cruisers"'/lowriders hebt, grappig zeg want dit is mijn fietsie :P

[afbeelding]\

En niet zomaar wat, ben de oprichter en eigenaar van denhaagcruisin.nl Maar leuke bike heb je . dit is 1 van de mijne.. heb er meer....
[afbeelding][/quote]

Oooh hahaha sorrie :$ zo ver had ik het nog niet bekeken, vette fiets man :Y Marco heeft dan deze fiets, hier zit nog het orginele stuur op, maar die is er intussen af gegaan en heeft plaats gemaakt voor een normaal fietsstuur en de voorvork is ingekort

Afb0061.jpg


Maar ik zou ook nog wel een keer graag een Basman willen hebben, kijken of ik die ook via het fietsplan kan regelen net als die Electra :9
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ik kan me alleen niet voorstellen dat het lekker rijd :? moet ik er wel bijzeggen dat ik dit gevoel heb bij alles zonder contactsleutel en/of startknop :Y

Je kunt overal aan wennen, de mijne bv is heerlijk laag aan de grond (niet zo laag als deze dan hahaha), ik vond na 2 jaar gefietst te hebben op de mijne de opoe-fiets ineens heel rottig hoog naar fietsen :N
 
Laatst bewerkt:
Thanks maar je moet wat he, als het monstertje slaapt hahaha, maar nog 1 rit dit jaar op de fiets...Wordt echt te koud..

Ik gebruik de mijne dagelijks dus ook in de winter, aan de ene kant wel jammer, maar gelukkig is hij van ali...mu...nie..mium :+
 
Oooh hahaha sorrie :$ zo ver had ik het nog niet bekeken, vette fiets man :Y Marco heeft dan deze fiets, hier zit nog het orginele stuur op, maar die is er intussen af gegaan en heeft plaats gemaakt voor een normaal fietsstuur en de voorvork is ingekort

[afbeelding]

Maar ik zou ook nog wel een keer graag een Basman willen hebben, kijken of ik die ook via het fietsplan kan regelen net als die Electra :9

Laatste offtopic voor vandaag, van mijn kant. Nice ride die phat...
Oh ja een basman, ook leuk kan je alle kanten mee op... Is wel een 020 fiets hahaha... Meld je anders aan op mijn site.. Kunnen we daar ontopic lullen... *D
 
Laatste offtopic voor vandaag, van mijn kant. Nice ride die phat...
Oh ja een basman, ook leuk kan je alle kanten mee op... Is wel een 020 fiets hahaha... Meld je anders aan op mijn site.. Kunnen we daar ontopic lullen... *D


Idd genoeg geluld over die trapfietsen hier B|
 
mooi pijpwerk die trapfietsen !! :+

wanneer komen er weer leuke foto's voorbij , teasers of andere spy-pics ??
 
nog iets zinnigs te melden over pk's, bandenspanning of aanhaalmomenten dan?

Et voila....de city pearl

Ducati%20City%20Pearl.jpg%20(1000x667).jpg


Een volledig alu frame, 24 kg schoon aan de haak, 250 watt brushless,een top van 26 km/hr, voor 26"en achter 28" spaakwielen,een 7-bak shimano........
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan