Wie heeft er een Ducati M O N S T E R ** Deel 25 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen een ieder *O*
Zo het heeft hier weer flink gesneeuwd Yoehoe!!! *O*
Zijn hier trouwens nog meer kattenmensen, heb een wandmeubel te koop. Drie van die dingen is toch iets te veel van het goede :/ . Heb een donkergrijze te koop en over de prijs kan gepraat worden, no problemo ;) Hier het linkje. http://dieren.marktplaats.nl/katten-en-kittens-toebehoren/403214275-katten-wandmeubel.html


We hebben hier nog wat natte sneew,hagel en regen gehad maar het is nu zo goed als schoon op straat hoor :Y enne ik heb geen katten maar ben geen hater hoor ;)
 
nee absoluut geen kattenmens :P Ben een hondenmens en dan geen keffertje.
Blijven de katten van jou binnen?


Ik zou ook wel een hond willen maar ben te weinig thuis voor zo'n beest dus doen we dat maar niet,te veel gebondenheid :/
 
Daarom wil ik dus ook niet dat die diertjes buiten lopen, want ik ben het helemaal met jou eens, dat de mensen in de buurt geen last mogen hebben van mijn katten, ik wil ze graag en dat betekent niet dat Henk & Ingrid er ook behoefte aan hebben. Oké een duitse herder, daar moet je wel de ruimte voor hebben, kunnen erg mooie en lieve honden zijn.

Had daar ook problemen mee met mijn buren,mijn achtertuin is omgeven door vier muren en hun kat zat daar steeds in maar kon er niet zelf uitkomen dus als ik thuis was kon ik dat ding er steeds uithalen en als ik er niet was klommen de buren bij mij de tuin in en begonnen zelfs met het tuinmeubilair teschuifen zodat die kat via een stoel op de muur kon springen dus daar hebben we even een goed gesprek over gehad dat ik daar toch echt niet van gediend ben en nu hebben ze dat netjes opgelost :Y
 
he, het topic is bijna vol, wie o wie gaat er een nieuwe maken???

wel tijd om deze vol te spammen met foto's :+

bikepics-1431605-800.jpg
 
Had daar ook problemen mee met mijn buren,mijn achtertuin is omgeven door vier muren en hun kat zat daar steeds in maar kon er niet zelf uitkomen dus als ik thuis was kon ik dat ding er steeds uithalen en als ik er niet was klommen de buren bij mij de tuin in en begonnen zelfs met het tuinmeubilair teschuifen zodat die kat via een stoel op de muur kon springen dus daar hebben we even een goed gesprek over gehad dat ik daar toch echt niet van gediend ben en nu hebben ze dat netjes opgelost :Y

Jezus, wat een brutaliteit, niet normaal. Maar goed dat je door een stevig gesprek samen tot een oplossing bent gekomen :Y Want immers: een goede buur is beter dan een verre vrind ;)
 
bikepics-2104879-800.jpg


Bedank me trouwens net dat ik m'n voetsteunen er nog eens af moet halen om ze zwart te laten coaten, nu die toch stil staat...
Van het weekend ofzo maar eens doen
 
We hebben hier nog wat natte sneew,hagel en regen gehad maar het is nu zo goed als schoon op straat hoor :Y enne ik heb geen katten maar ben geen hater hoor ;)

Ooh das beter :Y Nee wou er wat positiefs uithalen, maar heb eigenlijk schurfthekel aan de herfst en zo'n kwakkelwinter, blergh...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan