MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jullie allemaal voor het meeleven *D . Ik ben weer thuis. Ik begin het wel een beetje gehad te hebben met deze Duc :/ Iemand nog een leuke motor te koop? :+

Michel: dank voor de tip ;)
Als Snelmotoren wat dichterbij zat, dan was het zeker een goede optie geweest. :Y

Balen zeg... -O-
 
Die klootzak heeft een leenmotor hoor.
Dus West Best: op nar Zeist!!!
Waai onderweg niet van je motor af!!!

(Want met " klootzak" bedoelt hij zichzelf, neem ik aan).

Garantie?: op hun kosten bij Ro wél goed laten maken . . . :)
 
Laatst bewerkt:
Nog belangrijker in dit geval is dat het allemaal problemen zijn vanaf het begin, dus "garantie".
:^ Dus heb ik nu een nieuwe afspraak gemaakt zodat ze de kans krijgen om alles goed te maken (en hij moet nog gespoten worden, dat kan dan ook meteen). Ik krijg een leenmotor mee. Laatste kans en dan moet het goed zijn. Ik wist van te voren dat het gedoe zou kunnen opleveren; ik ben zelf dat risico aangegaan.
 
Dus West Best: op nar Zeist!!!
Waai onderweg niet van je motor af!!!

(Want met " klootzak" bedoelt hij zichzelf, neem ik aan).

Garantie?: op hun kosten bij Ro wél goed laten maken . . . :)
_O- Ga ik niet voor elkaar krijgen.

Wel een leuk idee voor de poll: hoe lang duurt het voor WB haar Duc (incl. monteurs) inruilt?
 
Zo, even :W zit nu bij de grens warm te worden. Regen is niet erg, maar de belgische wegen met regen zijn echt een drama.. Even een warme choco en soep naar binnen gewerkt :) voel weer een beetje warmte :) @WB balen zeg!
 
Laatst bewerkt:
Zo, even :W zit nu bij de grens warm te worden. Regen is niet erg, maar de belgische wegen met regen zijn echt een drama.. Even een warme choco en soep naar binnen gewerkt :) voel weer een beetje warmte :) @WB balen zeg!
hier staat ook koffie klaar en de verwarming aan.
 
:^ Dus heb ik nu een nieuwe afspraak gemaakt zodat ze de kans krijgen om alles goed te maken (en hij moet nog gespoten worden, dat kan dan ook meteen). Ik krijg een leenmotor mee. Laatste kans en dan moet het goed zijn. Ik wist van te voren dat het gedoe zou kunnen opleveren; ik ben zelf dat risico aangegaan.

Heb geen idee met welke voorwaarden je die motor gekocht hebt, maar als er garantie op zit/zat en er is sinds de aanschaf al wat mis mee dan valt dat gewoon onder garantie. En geen eigen risico :N
 
En even klaar voor vandaag

full


full


Ben nu bij de voorgevel aangekomen en moet even goed meten en nadenken voor ik verder ga (kan even duren dus :+)
 
@ alle mensen die vanavond meegaan naar de bios. Mag ik jullie op het hart drukken om niet op de motor te komen. Rij met iemand mee als je het wel van plan was. Er zijn zeer heftige rukwinden in de polder.
 
Heb geen idee met welke voorwaarden je die motor gekocht hebt, maar als er garantie op zit/zat en er is sinds de aanschaf al wat mis mee dan valt dat gewoon onder garantie. En geen eigen risico :N
Dat lijkt me geen probleem. Het gaat denk ik met name om het gezeik van het steeds moeten wegbrengen en ophalen en dat je hem dan weer een dag kwijt bent...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan