MF Gooi en Vechtstreek deel * 88 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen Allemaal,

Dank voor de felicitaties ;)

Maan en kids de deur uit, en ik ben vrij *D Vanmiddag even de RR ophalen bij Ro :Y

@ Mies, gefeli joh!!! *O* Had ik net nog in RL kunnen zeggen! :o

Toen was ik nog niet jarig ;)
Ergens op de A1 werd ik jarig en is er uitbundig voor me gezongen door de coonies :$ :}

Komt nog wel iets van een MF avondje ergens *D
 
Laatst bewerkt:
Goeiemoggeuh :W

Vervelende berichten Frisco... Is er nu al iets bekend ? heb het nieuws nog niet aan gehad deze morgen.

Michel whoehoeeee..... gefeliciteerd man. Lekker daggie vrij op je verjaardag ook. Maak er wat leuks van vandaag.

En dan is het nu tijd voor koffie :)
 
Morgen allemaal nieuwe deel gevonden :W

Lees net dit over het ongeluk met de sleepboot:

De reddingsdiensten zijn donderdagavond nog druk bezig met de zoektocht naar twee vermiste opvarenden van een omgeslagen sleepboot op de Nieuwe Waterweg bij Hoek van Holland. De hulpdiensten spreken nog altijd van een reddingsactie, aangezien er mogelijk een luchtbel in het schip is doordat de boot helemaal is omgeslagen, zegt een woordvoerder van de politie.

FOK.nl cookie-informatie

Hoop dat ze de vermisten nog kunnen vinden
 
Mogguh! :W

*O* Mies! *O*

full
 
:Z Goede morgen deze morgen!


@Mies; *O* *O* Van harte kerel! WEER een jaartje ouder O-) *O* *O* *D
@Fris; -O- dat zijn nog een nare berichten ja -O-



pffff is het al weekend?! :Z
 
Mogguh allemaal!

*O* *O* Michel: gefeliciteerd! *O* *O*

@Frisco: hoorde het gisteren idd, moest wel aan jou denken.. Was toch wel dichtbij jou dan. Qua werk dan.
Een collega van mij heeft zijn zoon voor 't werk op een ferry van de Stena Line zitten, maar die zit op de Hollandica en hier is voor zover ik weet de Britannica bij betrokken. Voor hem scheelde dat weer. Maar leuk blijft het niet :N

@Filmkijkerts: fijn dat het genieten was! :Y Volgende werd HP toch?? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan