Den Bosch en omgeving deel 14. We are going STRONG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek eens peerke12345.

Dat ben ik.
Zit al op lvl 36 geloof ik en campaine heb ik al uitgespeeld op hard.
Vind die wel makkelijk.Online is zeker wel vet.

Campaigne had ik in wat uren uitgespeeld op hard idd.
Hij is wel gruwelijk gaaf als je van de COD verhalenlijnen houdt.
Online is hij zéker gaaf, veel beter gebalanceerd dan MW2, en minder noob-tubes.
Had gister chopper gunner, dat is pas gaaf. :')
52 kills, 10 deaths, domination in Grid, normaal kom ik niet veel verder dan 20 kills.
Ben gister van lvl 11 naar 26 gegaan in een avond. :P

Zal is op je zoeken als ik weer ga spelen, heb nog niet gespeeld vandaag.
 
_O-

Dat filmpje met ''Ik wil bowlen!'' :')

Had het een tijd geleden op TV gezien idd, hij blijft goed.
 
jahwel trouwens, ben een hoop wii-spellen aant downloaden en het eindelijk het liedje van de new kids "turbo"gedownload *D
 
Walter, alvast sterkte met je maat, we zien je hopelijk nog even verschijnen, evt. kun je in de 2e groep mee om half 8 voor de eerste heat, maar ga eerst maar naar je maat.

Mooie uitslag in de F1, zal niets verraden, maar ik kan me er heel goed in vinden.
 
Jongens veel plezier vanavond.Mischien kom ik bij de heat van 8uur ff kijken mits ik het red.
 
Geen idee Jos, we wachten het maar even af...

Voor mensen met op hun telefoon een android besturings systeem
SpeedView: GPS Speedometer - Android app on AppBrain

Recent changes:
* 0 to 100 km/h time

full
 
F1 is nooit echt veel aan, net ff een stukkie gekeken.

Jammer dat de GP erop zit, alsmede de SBK. :')

Edit: Vanavond wordt pas écht een F1 wedstrijd. }) _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Ja en hij was de enige vandaag (van de titelkandidaten) die deed wat hij moest doen.
Toppertje.
Sympathieke gast ook, zag je die reactie van Alonso na de wedstrijd, weet niet meer hoe die gast heette, maar die voor hem reed, schudde zijn vuist, had ie er voorbij moeten gaan, k#tspanjol (zit dat in de genen bij die gasten uit dat land?)
 
Ja ik zag had. De frustratie liep uit zijn helm. Maar hij heeft geloof 40 ronden achter Petrov gereden, en is niet 1 keer in een positie geweest om hem aan te vallen. Dus hulde voor die Rus (die overigens moet knokken voor zijn stoeltje volgend jaar, dus logisch dat ie er voor gaat)

Maar van die Alonso reactie's krijg ik altijd een vieze smaak in mijn mond. Het is een race, dat betekend dat je mensen moet inhalen als je naar voren wil.
 
Traxx is hier 5 minuten vandaan, had dit topic eigenlijk nog niet gezien :$
Veel plezier mensen! *O*
 
ik denk dat ik de eerste ben die thuis is,maar het was zeker een geslaagde avond .
lekker racen chille en buurten.
op naar de volgende meeting zonder motor
 
Was gewoon top, beetje ruw af en toe, maar wel voor herhaling vatbaar.... :Y

Wie lanceerde me nou eigenlijk de banden in :? ik wil revanche... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan