Den Bosch en omgeving deel 14. We are going STRONG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om half 1 ben ik klaar met werken *O* ben tijdelijk gedetacheerd in Groningen.
Dan mag ik weer met de moped terug naar brabant glijden :]
 
Misschien verstandig om daar gebruik van te maken. Ik denk dat je gisteren nog wel redelijk terug had kunnen komen. Maar om vandaag op de motor te stappen ..............
 
Ben ik dan de enige die gewoon een normale werkdag heeft.... -O-

Trouwens ook niet helemaal waar. Ik moet vandaag om 15:00u stoppen.
Omdat mijn auto bij de garage staat voor de APK en beurtje, ben ik vanmorgen opgehaald door mijn manager (wat 'n service) en die moet om 15:00u naar huis vandaag. Ach ja, wel fijn een beetje op tijd weekend. :Y
 
Misschien verstandig om daar gebruik van te maken. Ik denk dat je gisteren nog wel redelijk terug had kunnen komen. Maar om vandaag op de motor te stappen ..............
Ik zit sinds afgelopen woensdag al in een hotel :Y ik had het aangegeven dat het anders niet te doen is.
Gezien de weers vooruitzichten toen bood hij het aan :} laptop met gratis internet 2 persoon bed onbijtje voor de deur etc... voelde mij net een koninkje :Y
 
Ik zit sinds afgelopen woensdag al in een hotel :Y ik had het aangegeven dat het anders niet te doen is.
Gezien de weers vooruitzichten toen bood hij het aan :} laptop met gratis internet 2 persoon bed onbijtje voor de deur etc... voelde mij net een koninkje :Y

hahah mazzelpik :P

dit is voor mij mn laatste dagje thuis, mag maandag eindelijk weer gaan werken,
verveelt me eigen de tering hier thuis...
1 weekje werken en weer 2 weken thuis maag goed dan hoef ik nie verplicht thuis te blijven :+
 
Een goede middag lamballen :W :W :W :W
Er zijn er veel die niet hoeven te werken lees ik wel _O- _O- _O-
Jullie hebben het echt goed zeg :P :P
Ga GVD de stoep buiten maar eens sneeuw vrijmaken :( :( :(
Dan kunnen de oude mensen ook weer naar buiten :Y :Y :Y
 
Hey viske :+
Gij voelt oe eigen nogal snel een koning war _O- _O-
Wat jij daar hebt en krijgt heb ik normaal iedere dag thuis *:) *:) *:)

Hoop da ge wel veilig en heel thuis aankomt :+
 
Een goede middag lamballen :W :W :W :W
Er zijn er veel die niet hoeven te werken lees ik wel _O- _O- _O-
Jullie hebben het echt goed zeg :P :P
Ga GVD de stoep buiten maar eens sneeuw vrijmaken :( :( :(
Dan kunnen de oude mensen ook weer naar buiten :Y :Y :Y

Moet helaas wel werken. Het lijkt wel of de zomervakantie hier begonnen is. Iedereen pakt zijn spullen in met de mededeling "tot volgend jaar" -O- .
Ga straks met een collega eerst een kapsalon naar binnen werken bij de shoarma tent, en daarna naar new kids turbo *O* . Brabantse woordenschat een beetje uitbreiden, mocht dat nodig zijn :)
 
Moet helaas wel werken. Het lijkt wel of de zomervakantie hier begonnen is. Iedereen pakt zijn spullen in met de mededeling "tot volgend jaar" -O- .
Ga straks met een collega eerst een kapsalon naar binnen werken bij de shoarma tent, en daarna naar new kids turbo *O* . Brabantse woordenschat een beetje uitbreiden, mocht dat nodig zijn :)

Veul plezier war KUT _O- _O- _O-
 
Nou mensen ik ben thuis omstreeks 12:45 uur vertrokken richting DB.
Ik heb de moped aan de straatkant (doorlopend verkeer) geparkeerd aan de lantaarnpaal met een ketting.
Hey ik hoef dit weekend niet te werken *O* blij toe, ik heb weekend *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey viske :+
Gij voelt oe eigen nogal snel een koning war _O- _O-
Wat jij daar hebt en krijgt heb ik normaal iedere dag thuis *:) *:) *:)

Hoop da ge wel veilig en heel thuis aankomt :+
Dat moet je dan zelf doen :Y nu werd het allemaal voor mij gedaan :Y anders doe ik het ook zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan