Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand die ervaring heeft met de 2010 Z1000, is deze geschikt voor een beginnend motorrijder?

Ja, van de zomer op gereden om te testen voor mijn werk.

Heerlijke fiets, wel eentje die graag steigert. Verder eentje die snel vertrouwen geeft, lekkere rechtop-zitpositie. prima degelijk geluidje ook!
 
ja via die rekenmodule die nico had gezonden wordt de motor incl. invoerbelasting en BTW berrekend, de prijs die daar uit kwam was 13.000,- ex de BPM.

Dus dat gaat m niet worden :)
 
Ja, van de zomer op gereden om te testen voor mijn werk.

Heerlijke fiets, wel eentje die graag steigert. Verder eentje die snel vertrouwen geeft, lekkere rechtop-zitpositie. prima degelijk geluidje ook!

Ja dat had ik ook al begrepen, in z'n 1 en 2 rond de 7.000 wheely toch?

Rond kerst kunnen we op de SX rijden dus ben benieuwd!!
 
sinterklaas gaan we niet meer reden, maar ik hoop dat ik hem eind december onder de boom vind!!!

wordt gebeld als ie binnen is! ga als het goed is half december proefrijden.

groet nico
 
Ik vind dit ook een erg mooie kleurstelling :} :}

full


Jammer dat deze kleur voorlopig alleen maar in Amerika te koop is ;(
Ik denk ook dat dit de verkooptopper van 2011 voor Kawasaki gaat worden :9
Een en ander zal natuurlijk wel afhangen van de prijs.
In de verrre toekomst een waardige opvolger voor mijn ZX9R :] Dan moeten er natuurlijk wel andere uitlaten op _O- dit is niks......
 
Ik heb de officiële prijs nog nergens gelezen. Maar overal wordt een prijs van 13.998 Euro excl. afleverkosten als richtprijs aangehouden. Die prijs staat ook in mijn aankoopcontract.

Groeten Knoetsoer
 
Van goedhart heb ik idd ook 13998 doorgekregen. Welke kleur heb je m gekocht? Gefeliciteerd met je aankoop! (jaloers):)
 
€13998,- is inderdaad de prijs die ik ook gehoord heb maar dat is natuurlijk de cataloguswaarde,
daar gaat nog wel wat van af (i.v.m. geen inruil b.v. ) ik ga hem zelf toch eerst ff bekijken en testen voor ik hem zo koop! kan niet wachten!!!!

en die uitlaten zijn opzich niet lelijk, maar het kan natturlijk mooier! zat zelf al aan akrapovic te denken
 
Laatst bewerkt:
€13998,- is inderdaad de prijs die ik ook gehoord heb maar dat is natuurlijk de cataloguswaarde,
daar gaat nog wel wat van af (i.v.m. geen inruil b.v. ) ik ga hem zelf toch eerst ff bekijken en testen voor ik hem zo koop! kan niet wachten!!!!

en die uitlaten zijn opzich niet lelijk, maar het kan natturlijk mooier! zat zelf al aan akrapovic te denken

Dit is maar 1000 euro duurder als een gewone Z1000, dus met de prijs is niets mis mee.
Ik vind 14000,- euro uitgeven aan een motor toch nog steeds erg veel geld.
Ik zou op dit moment dan eerder kiezen voor een nieuwe ZX6R van 2010, kleur wit/zwart, deze kost nu 9999,- euro :}

full


Kawasaki maakt weer erg mooie motoren de laatste jaren, gelukkig maar O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
14000 is inderdaad een berg geld, maar ik vind hem t.o.v. een ninja zx6r wel goedkoop, heb er ook eerst voor gestaan om die te kopen maar de zithoudig van de z1000sx staat mij meer aan.

lemstra in alkmaar heeft nog zo'n witte staan in de showroom!! is inderdaad wel een hele mooie fiets

groet nico
 
Laatst bewerkt:
Die zx6r is idd een geweldig mooie fiets, mooiste van de 600 supersports imo. Alleen jammer van de zithouding :)

@Nico Ik vind het zonde van de looks, die uitlaten staan m wel goed. Wat ik erg mooi vind is een IXIL Hyperlow er onder. Of als je het mat zwarte wilt behouden een Muzzy M4 kopen (H)
 
Hoi, ben zelf op zoek naar een vervanger van mijn hayabusa 2005. Een nieuwe is te duur maar 2de hands met de koperaf is ook een optie. andere opties zijn b.v. een VFR1200 of een triumph Sprint st en nu ook de Z1000SX. Echt een mooie fiets vooral in het rood-zwart maar ook in zwart. Ben benieuwt hoe hij rijdt. Zoek een motor met +1000cc +-140PK en sportief met toer eigenschappen, vindt een racer te beperkt in de mogelijkheden.

Groeten van een twijfelaar, :?
full
 
Als ik opnieuw een motor in deze categorie zou moeten uitzoeken werd het deze. Hij is geweldig mooi.

En die standaard uitlaten, niets meer aan doen, dat hoekige design past zo mooi bij de rest.

Maar, als er dan toch andere uitlaten moeten dan is er maar één die in aanmerking komt:


Seite.jpg


30%20Grad.jpg


Detail%20Hinten.jpg


:9~ :9~ :9~
 
€13998,- is inderdaad de prijs die ik ook gehoord heb maar dat is natuurlijk de cataloguswaarde,
daar gaat nog wel wat van af (i.v.m. geen inruil b.v. )
Die prijs is ook de prijs die ik al her en der tegengekomen ben, de meerprijs voor de tourer uitvoering ben ik ook wel benieuwd naar, als kofferliefhebber ;)

Te duur zullen ze het ook niet te kunnen, omdat de zzr1400 met 16000 euro dan een optie wordt (esthetische verschillen nagelaten)
 
Laatst bewerkt:
@ blue eyes en hoe klonk het? Ik heb op YouTube gekeken maar kwam daar alleen een filmpje ket DB killer gevonden, maar die gaan er dan uit natuurlijk;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan