Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is waar, maar heb natuurlijk al bij meerdere dealers geïnformeerd afgelopen week! En ik ben normaal erg trouw aan leveranciers maar in dit geval leverd de goedkoopste! Waar ik toevallig ook het beste gevoel bij heb!
 
Snappik, maar dat hoeft de verkopende partij niet te weten, dus je onderhandelings macht ligt in het feit dat jij het geld hebt, en als jij hem ergens anders koopt de dealer die omzet en marge mist, dus die wil echt wel graag dat je hem bij hem koopt en niet bij een ander.
 
Juist dat vind ik ook, het gaat toch om de knikkers en hij kan hem zo verkopen hoeft ie geen moeite voor te doen alleen een scherpe prijs! En dat is in deze tijden van "crisis" toch heel wat voor een dealer zo verschrikkelijk veel nieuwe motoren worden er niet verkocht
 
Hier een fotosoep van de SX met de wielen van de Z1000......

Groeten Knoetsoer
full
 
:^

Met kleurtonen in photoshop kan je veel kleurtjes krijgen...

Maar volgens mij zijn voorlopig de enige verkrijgbare kleuren:

- groen/zwart
- zwart
- bordeaux (VS)

Toch :?

Folietje erover en hoppa, nieuwe kleur! Zo kan het ook natuurlijk. Is simpel, goedkoop en beschermt ook nog.
 
Bij mijn lokale Kawasaki dealert (Wim Theunissen) is de SX ook binnen, ga vanmiddag even kijken.
 
ik vind dat rood hem helemaal niet misstaan, en dat rood op die vfr, over smaak valt natuurlijk niet te twisten (persoonlijk die vfr: :r )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan