Speed Triple topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel goed gekeurd (wat wil je met zo'n lijf en weinig gebruikte hersens 8-) ) maar ook nooit op hoeven komen draven *O* Had ik ook niet gedaan nie zekerste weten van :N :N . Ik houd er niet van als anderen voor mij denken :N en helemaal niet als je dan in mijn ogen nog domme commando's moet opvolgen |( Ben er zeker van dat ik daar ontspoort zou zijn. Gelukkig niet aan de orde geweest.

Mijn leven geven voor het land...... uhhhh :N :N :N Voor een vriend(in) :Y

F#ck het regent al ruim 3 uur achter elkaar :( Gelukkig geen sneeuw |( Hier geen sneeuw schuiver maar een bulldozer nodig om de modder van de weg te schuiven B|

@ all the klussers, foto's zijn COOL :+
Oh die Carbon liggies :9~ :9~

:W
 
zo mooi is dat he, een zwarte motor met rode velgen :9~ ik moest alleen zoveel poetsen :/

[afbeelding]
Zo zag mijn appie er uit met rode wielen, kleur heet nero rosso
M4100006.jpg
 
Wat een gezwets over dat leger allemaal!

Ik heb gewoon een opgeschorte diensttijd. Allemaal prima :P Dus als ze me nodig hebben, dan zorg ik gewoon dat ik een ontstoken teennagel heb ofzo, hoef ik ook niet :P
 
Wat een gezwets over dat leger allemaal!

Ik heb gewoon een opgeschorte diensttijd. Allemaal prima :P Dus als ze me nodig hebben, dan zorg ik gewoon dat ik een ontstoken teennagel heb ofzo, hoef ik ook niet :P

Kan ik je mee helpen hoor ;)

action-smiley-060.gif


Et Prikkie, wauw dan ben je er goed op vooruit gegaan volgens mijn bescheiden mening O-)

:W
 
..zo jullie gaan aardig door hier...

....@ alle verbouwers: modjes zien er top uit, altijd leuk om wat nieuws te monteren toch

....@ kerstman....(ik wil ook een mooi rem-schakel-setje....)

@ herminator, hoop dat ze snel met een goeie oplossing komen



enne...81-5 hier, PIROC en Ermelo, chauffeur AMX....en die zijn er nu niet meer... O-)
 
Ik heb met MiVV contact gehad, maar ze zaggen het niet zitten en Engels/Italiaans door elkaar was toch moielijk |( zo ik neem nu contact op met de Nederlands importeur en kijk wat zij voor mij kunnen doen. ;)
Volgens mij kan een zekere M. Pajic best mooie dingen maken :} http://www.pajic-racing.nl/

Gewoon dempers en motor er heen brengen, en een paar dagen later heb jij je Street dempers op je Speed zitten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met MiVV contact gehad, maar ze zaggen het niet zitten en Engels/Italiaans door elkaar was toch moielijk |( zo ik neem nu contact op met de Nederlands importeur en kijk wat zij voor mij kunnen doen. ;)
Ik heb de mijne bij ten Kate gekocht met een leuke korting en ben zeer te vreden hoe ze alles zo snel voor mij geregeld hebben.
 
Ik heb de mijne bij ten Kate gekocht met een leuke korting en ben zeer te vreden hoe ze alles zo snel voor mij geregeld hebben.
Maar dan noem je ook een super zaak *O*

Misschien nog een piccie om je punt te onderbouwen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan