gooi en vechtstreek deel 89

moet utrecht ook in de topic titel?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ben je Zot?

    Stemmen: 15 42,9%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle vrouwelijke posters oplevert

    Stemmen: 18 51,4%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle mannelijke posters oplevert

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wil ik niet :$ :P
(en ze hebben zijn maat niet -O- :+ )













Dank voor alle beterschapswensen :)



Daar valt wel iets voor te regelen hoor... Gewoon een snuggie kopen, mouwen dichtnaaien en een rits erin zetten _O-

En, sorry, heb het over het hoofd gezien... beterschap voor jou! :j
 
trombose dienst suckt zwaar zeg.

KOFFIE @#$%

Trombose? Heeft dat nog te maken met de problemen met je hart?


Heuh, weer een half uur eerder weg. We hebben gelukkig vanaf 1 uur les gehad in een vak waarin we al examen gedaan hebben. Héél productief. :')

Wel 97% gescoord voor mijn laatste examen. Verdomme, ik ging voor de honderd, want dan hadden we bier gekregen. :')

Maar goed, ik klaag niet. Vorige examen 100%, deze dan 97%. Met een dergelijk gemiddelde kan ik me nog wel een geintje permitteren. _O-
 
Succes Diddle vrijdag! Ik ga voor je duimen!!

En Girl, ik hoop dat je een uitnodiging krijgt.. Daar duim ik ook voor!

En WB, Zot, Jan en DeadEye: Nog een beetje beterschap!!
 
Goeeeedemiddag,

Helemaal rozig van een dagje sauna. Superhete opgieting, ging zowat van mn graadje. Moet je maar niet helemaal bovenin willen zitten....

Ziekenboeg: Beterschappen allemaal :/ t is echt wel weer een epidemietje dat langskomt.....

Sollicitanten: Succes en sterkte.

Girl: Thanks voor de link, ga me eens inlezen :Y
 
-O- Dan sneeuwt het, maar dan sneeuwt het niet goed door..... Als we dan toch de overlast hebben, laat het dan zo veel sneeuwen dat we er ook lol van hebben B|
 
Goeeeedemiddag,

Helemaal rozig van een dagje sauna. Superhete opgieting, ging zowat van mn graadje. Moet je maar niet helemaal bovenin willen zitten....
Ziekenboeg: Beterschappen allemaal :/ t is echt wel weer een epidemietje dat langskomt.....

Sollicitanten: Succes en sterkte.

Girl: Thanks voor de link, ga me eens inlezen :Y

Loyly? Heeerlijk vind ik dat!
Moet snel maar weer eens gaan :Y
 
Laatst bewerkt:
-O- Dan sneeuwt het, maar dan sneeuwt het niet goed door..... Als we dan toch de overlast hebben, laat het dan zo veel sneeuwen dat we er ook lol van hebben B|
Hier ligt al een aardig laagje :Y



Gaat nog wel ff door ook denk ik.












Allemaal succes, beterschap en noem maar op :Y

En ik sla mezélf niet wakker trouwens :( :')
 
Loyly zegt me even niets....was vandaag in Houten. Waar je trouwens prima kunt lunchen (pizzapunt en vervolgens een lekkere pasta en een sapje) en daarna even lekker bankhangen met een volle pens :Z
 
Klinkt heerlijk, Achi. Ik ga volgende week naar de Veluwse bron :9




X: nee, niet jezélf; vandaar dat ík er ook op reageerde :j
 
Loyly zegt me even niets....was vandaag in Houten. Waar je trouwens prima kunt lunchen (pizzapunt en vervolgens een lekkere pasta en een sapje) en daarna even lekker bankhangen met een volle pens :Z

Is finse sauna-techniek achtig iets. Waar ik ga, komt er een vent de sauna opgieten en dan de hete lucht met een handdoek in je gezicht/door de sauna wapperen.
Inderdaad val je bijna neer, maar altijd genieten..
Daarna spoelt hij je af met de koude tuinslang, geloof dat die vent de mooiste baan van de wereld heeft :') :P
 
-O- Dan sneeuwt het, maar dan sneeuwt het niet goed door..... Als we dan toch de overlast hebben, laat het dan zo veel sneeuwen dat we er ook lol van hebben B|
De weg was toch behoorlijk slecht hoor, hoop dat iedereen goed thuis komt vanavond :/

Blij dat ik toevallig met de Corry was, al was het dan op zomerbanden |( en zonder ABS |(
 
Is finse sauna-techniek achtig iets. Waar ik ga, komt er een vent de sauna opgieten en dan de hete lucht met een handdoek in je gezicht/door de sauna wapperen.
Inderdaad val je bijna neer, maar altijd genieten..
Daarna spoelt hij je af met de koude tuinslang, geloof dat die vent de mooiste baan van de wereld heeft :') :P

Ach so, wij hadden vandaag ijsblokjes, wapperende handdoeken, sinaasappel tussendoor enzo..... geen man die met een tuinslang in de weer was gelukkig :')
 
Ach so, wij hadden vandaag ijsblokjes, wapperende handdoeken, sinaasappel tussendoor enzo..... geen man die met een tuinslang in de weer was gelukkig :')

Word je soft van man, volgende keer met vissen weer een fles drank nodig :9 ;)
 
De weg was toch behoorlijk slecht hoor, hoop dat iedereen goed thuis komt vanavond :/

Blij dat ik toevallig met de Corry was, al was het dan op zomerbanden |( en zonder ABS |(

Ik ga zo even glibberen op de fiets door de sneeuw, maar dat komt wel goed :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan