gooi en vechtstreek deel 89

moet utrecht ook in de topic titel?

  • Ja natuurlijk!

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ben je Zot?

    Stemmen: 15 42,9%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle vrouwelijke posters oplevert

    Stemmen: 18 51,4%
  • Alleen als dat meer vrijgezelle mannelijke posters oplevert

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh :W

Test geslaagd, motor gezakt. Als je een vrijdagnacht de handvatverwarming aan laat staan start zaterdag de motor nog wel, maar maandag niet meer -O-
 
Die smilie deed het eerst niet helemaal hè. :')

Maar zo ben ik nou eenmaal. Misschien niet bijster intelligent, wel eerlijk. :')



Ej, de een kijkt omhoog, de ander krijgt na ruim 2 jaar MF zijn smilies nog niet in 1 keer werkend :')

:j ;)




_O- _O- _O- _O- SNUGGIEALERT!!!!!!!!! _O- _O- _O- _O-


Ik moet er toch ook maar 's aan, maar dan zo'n rooie, Schotse Annie de Rooy Ruit :P

Jego: Bummer maarjah, dan hebbie weer wat te prutsen toch? *D

UT: Broekkie dus toch gedaan, join the club :') _O-


@ All: Mogges 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Test geslaagd, motor gezakt. Als je een vrijdagnacht de handvatverwarming aan laat staan start zaterdag de motor nog wel, maar maandag niet meer -O-

De honda met een slechte accu zeker? schijnt vaker voor te komen :+
 
Mogguh :W

Test geslaagd, motor gezakt. Als je een vrijdagnacht de handvatverwarming aan laat staan start zaterdag de motor nog wel, maar maandag niet meer -O-
Dat was een goeie accu dan ;)










:/ mogge, koffie :Z of nog ff terug naar bed :Z
 
Mogguh :W

Test geslaagd, motor gezakt. Als je een vrijdagnacht de handvatverwarming aan laat staan start zaterdag de motor nog wel, maar maandag niet meer -O-
Tip van flip: Op de verlichting aansluiten? ;)

@JJ: aan de boerka?

@All: Goedemorgen! :W
 
Laatst bewerkt:
Tip van flip: Op de verlichting aansluiten? ;)
die schakelaar heeft het al moeilijk genoeg.

Op de voor remlicht schakelaar zit een geschakelde + draad, daar kun je hem meestal mooi bij knopen.
 
Laatst bewerkt:
Is deze dan rechtstreeks op de accu aangesloten? :?
Yep, kastje zou eigenlijk moeten zien dat hij de accu leegtrekt en dan uitgaan. Had hem expres aan laten staan om dat te testen, maar dat werkt blijkbaar niet. Toch maar met een relais aan de slag of kijken of ik hem ergens kan bijschakelen (wat trekt zo'n systeem op vol vermogen?). En tot die tijd niet vergeten ;)
 
die schakelaar heeft het al moeilijk genoeg.

Op de voorremlicht schakelaar zit een geschakelde + draad, daar kun je hem meestal mooi bij knopen.
:^
Tweede koplamp gaat ook via een relais.

En je bedoelt denk ik de voorrem lichtschakelaar, want volgens mij heb ik geen voorremlicht :+
Zal ik even nakijken, thanks :)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan