Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk en de waarheid _O-

zwart / wit zijn DE kleuren... :9~~

:^

full
 
Tjonge ff een paar dagen niet achter het scherm om dit topic te lezen en gelijk al een nieuw deeltje. Ook weer present alleen nog zonder Z. -O- '(

Ben gisteren ff naar jvp motorproducts in Waardenburg geweest en daar lagen toch mooie hebbedingetjes :9~ . Remschakelsetje van Valtermoto en Gilles-tooling :9~ en leuke gouden ketting van Tsubaki met renthal voortandwiel en achter een Wieres alu in het zwart met gouden boutjes 8-) . Die Brembo RCS rempomp die komt er zeker op bij mij *O* . Twijfelde nog over Akra of Leovince maar hoorde daar de Akra en dat wordt hem ook (weet alleen nog niet of het de Titanium of de Carbon versie ongekeurd zal worden). Mooie Pipercross filter en Powercommander V erop en tatatata *O* dan issie wel klaar op enkele kuiponderdeeltjes na (bellypan etc).
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag ook op de beurs in Hardenberg geweest en dat is mogelijk gemaakt door Fulleke. Bedankt dat ik en mijn vriendin 2 kaartjes hebben gekregen. Was een leuke beurs (beetje klein) maar wel leuke dingen gezien. Vond het ook leuk om even met je te babbelen over de Z en je eigen produkt (bestel ik in 2011 als de motor er is). Spreek je sowieso nog wel even in Groningen (ligt iets dichterbij Sneek ;) ) en Utrecht natuurlijk. Misschien ga ik met de hemelvaartrit wel mee maar dan moet ik wel eerst de motor even hebben ingereden. Hoor dat het altijd leuk en gezellig is. :Y
 
Laatst bewerkt:
allemaal bedankt voor de felicitaties. :}
Graag gedaan vriend! ;)
Ben vandaag ook op de beurs in Hardenberg geweest en dat is mogelijk gemaakt door Fulleke. Bedankt dat ik en mijn vriendin 2 kaartjes hebben gekregen. Was een leuke beurs (beetje klein) maar wel leuke dingen gezien. Vond het ook leuk om even met je te babbelen over de Z en je eigen produkt (bestel ik in 2011 als de motor er is). Spreek je sowieso nog wel even in Groningen (ligt iets dichterbij Sneek ;) ) en Utrecht natuurlijk. Misschien ga ik met de hemelvaartrit wel mee maar dan moet ik wel eerst de motor even hebben ingereden. Hoor dat het altijd leuk en gezellig is. :Y
Fulleke 3x binnen een half jaar spreken is te vaak hoor :Y ......geloof me maar! _O-
 
morguh :W

Onze deurmat is binnen *O*

[afbeelding]
Dat is waar! En hij ligt er mooi bij. Wist niet dat jullie die vanmorgen binnen hebben gekregen. Ik vroeg me al af hoe die zo mooi van kleur bleef.. :+

We hebben het nog gered naar Beverwijk. (nadat onze vriendelijke routemiep ons eerst tot 2 keer toe een doodlopende weg op wilde sturen en daarna de pont op...niet dus).
Maar goed: we hebben de bazaar gevonden en het even behoorlijk koud gehad.

Ik zit hier nu naast een krat met de nodige onderdelen en vraag me af of ik de kachel in de schuur alvast aan ga doen zodat de schuur morgen een beetje op temperatuur is als ik aan de slag ga. (eerst met de thermostaat!)

Nogmaals bedankt voor de spullen. Ik hoop dat er voor de rest niemand komt. O-) Dan kom ik in het voorjaar nog eens informeren.... :Y
 
Ik kom volgend jaar ook met zwart/wit! *O*
Vond ik vroeger al lekker, die zakjes zwart/wit......(waarmee ik niet wil zeggen dat ik jouw zakkie lekker vind...... :$ of dat ik jou een zak vindt..... :$ :$ )















O shit, wat zeg ik nou weer allemaal. Dit komt nooit meer goed.....


eehhh,


Mazzel dan maar?

:W
 
Laatst bewerkt:
Vond ik vroeger al lekker, die zakjes zwart/wit......(waarmee ik niet wil zeggen dat ik jouw zakkie lekker vind...... :$ of dat ik jou een zak vindt..... :$ :$ )















O shit, wat zeg ik nou weer allemaal. Dit komt nooit meer goed.....


vroeger ..... :X
 
zoals het hoort... 8-)

Happy Wheel was al wit... dus nu maar zZwart :9~

Ik kom volgend jaar ook met zwart/wit! *O*
8-)

Ben vandaag ook op de beurs in Hardenberg geweest en dat is mogelijk gemaakt door Fulleke. Bedankt dat ik en mijn vriendin 2 kaartjes hebben gekregen. Was een leuke beurs (beetje klein) maar wel leuke dingen gezien. Vond het ook leuk om even met je te babbelen over de Z en je eigen produkt (bestel ik in 2011 als de motor er is). Spreek je sowieso nog wel even in Groningen (ligt iets dichterbij Sneek ;) ) en Utrecht natuurlijk. Misschien ga ik met de hemelvaartrit wel mee maar dan moet ik wel eerst de motor even hebben ingereden. Hoor dat het altijd leuk en gezellig is. :Y
Hardenberg was idd klein, maar wel relaxed ;) zelf vrijdagmiddag ff geweest... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan