Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ knallende uitlaat bezitters,
knallen van de uitlaat hoeft met een PC of eventueel ander merk afstelkastje niet minder te worden, knallen heeft te maken met de onverbrande dampen welke in de uitlaat tot ontbranding komen, dit komt bij een korte uitlaat en dan ook nog zonder db-killer wat vaker voor.
Knallen is wel te verminderen door zogenaamde block-off plates te plaatsen of de damp-retour-slangetjes naar 't luchtfilter af te blinden
 
wie o wie ken mijn helpen met knipperlichten leds bedoel ik dan te monteren ik heb de relais geplaatst en ook de achter knippers maar ze doen het niet zekering is heel en ook de relais is heel maar doet het niet de knippers aan de voorkant doen het wel en zijn er mensen die in de buurt van den helder wonen alvast bedankt


gr twan


Den Helder is net te ver weg.

En kan zo ook niet zien wat er niet goed is.

paar puntjes

Zit de bedrading goed, zonder breuk, al geprobeerd met alleen de achter led's aangesloten.

Heb je zowel achter en voor Led's

Relais juiste type
 
ja de relais klopt nu alleen nog achter leds daarom vind ik het raar of klopt dat dan als niet alles led is zo ja klopt het wel alleen nog maar achter namelijk





Den Helder is net te ver weg.

En kan zo ook niet zien wat er niet goed is.

paar puntjes

Zit de bedrading goed, zonder breuk, al geprobeerd met alleen de achter led's aangesloten.

Heb je zowel achter en voor Led's

Relais juiste type
 
ja de relais klopt nu alleen nog achter leds daarom vind ik het raar of klopt dat dan als niet alles led is zo ja klopt het wel alleen nog maar achter namelijk

Makkelijkste oplossing wat ik kan bedenken is dat je misschien de plus en min draad heb verwisseld op je led knippers...dan doen ze ut ook niet.
 
Ik heb een kawasaki z1000 '04 , daar heb ik laatst 2 titanium mivv dempers opgezet.En als laatste kent iemand toevallig een adres rondom eindhoven waar je hem kunt laten afstellen en meteen de pc3 + luchtfilter inbouwen ?

Alvast bedankt ! Gr stijn

Avond! :W

@ Steentjuh:
Misschien moet je hier eens gaan babbelen.
Heeft Z1000Mutz/Piepie/Trut Tinus uit Helmond destijds ook gedaan, met het volgende resultaat;

full
 
Laatst bewerkt:
ik zou toch eens een lesje knipperlichten aansluiten voor dummies moeten krijgen denk ik maar goed morgen weer een dag jammer dat er niet iemand hie uit de buurt komt die me kan helpen maar ik kijke wel even en anders even naar de dealer
 
Hallo,

is er mischien iemand die de maten weet van een standaard z1000 2005 schokbreker? wil gaan kijken voor een andere want nu dijnt hij als een malle...

Thanks...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan