Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou toch eens een lesje knipperlichten aansluiten voor dummies moeten krijgen denk ik maar goed morgen weer een dag jammer dat er niet iemand hie uit de buurt komt die me kan helpen maar ik kijke wel even en anders even naar de dealer

Ik kom wel uit de buurt maar heb dan weer geen verstand van het aansluiten van led-knippers, sorry.
 
je moet wel de kwaliteit met elkaar vergelijken :N een onbehandeld stukje carbon, nat gelegd, is een stuk minder duur dan een autoclaaf carbon met een goede laklaag...

En wat bedoel je hier nu mee??
Ben persoonlijk bekend met spullen van redracingparts...ik blijf nog steeds bij mn mening wat ik eerst zei :Y
 
Goeden avond all. :W

Pina, dank je wel. :Y :)

Wij zijn donderdag ook op de beurs, en gaan zeker bij Fulleke kijken. :Y *O*
Nou, lekker dan. Als iedereen op donderdag gaat wordt het nog stervensdruk!

Ik hoop alleen dat ik nog tijd heb om motoren te kijken. Elke keer stoppen om met een Z-etter te babbelen kost veel tijd.....

Ik heb trouwens wel een voordeel: ik rij mee met een broer van me. Dus mocht iemand de behoefte voelen me een biertje aan te bieden.........ik mag en kan ja zeggen...... :Y O-) 8-) :P :9
 
Ik heb een kawasaki z1000 '04 , daar heb ik laatst 2 titanium mivv dempers opgezet.

Mijn vraag is nu , moet ik hem laten afstellen ? Zonder db killers klapt hij behoorlijk uit de uitlaat , met db killers is dit wel minder , maar nog steeds hoor je het. Ik heb geen idee of dit met de originele uitlaten ook was , want toen klonk hij als een snorfiets.

En als ik hem moet laten afstellen , dan moet ik nog een power commander hebben , en een open lucht filter ?

Welk merk raden jullie dan aan qua filter ?

En als laatste kent iemand toevallig een adres rondom eindhoven waar je hem kunt laten afstellen en meteen de pc3 + luchtfilter inbouwen ?


Alvast bedankt !

Gr stijn
Met PC en luchtfilter ben je helemaal klaar om af te laten stellen..... en dan rijdt ze als een ....een......eehhh....Z
 
100km met je zomerhandschoenen is best koud....brrrrr :P
Ach, ik heb vorige week 's morgens 130 km met zomerhandschoenen gereden. Op het laatst zat ik toch ernstig te twijfelen om mijn winterhandschoenen uit de koffer te halen.
Iets wat ik 's avonds maar wel deed want toen was het rond het vriespunt....dus koud!
 
het is gelukt gewoon even een tussensteker halen haha voorkuipje eraf en het kontje en je ken overal bij en even een weerstand en knipper knipper echt mooi zijn ze
in ieder geval bedankt
gr twan






Ik kom wel uit de buurt maar heb dan weer geen verstand van het aansluiten van led-knippers, sorry.
 
Nou, lekker dan. Als iedereen op donderdag gaat wordt het nog stervensdruk!

Ik hoop alleen dat ik nog tijd heb om motoren te kijken. Elke keer stoppen om met een Z-etter te babbelen kost veel tijd.....

Ik heb trouwens wel een voordeel: ik rij mee met een broer van me. Dus mocht iemand de behoefte voelen me een biertje aan te bieden.........ik mag en kan ja zeggen...... :Y O-) 8-) :P :9



Als je er donderdag bent, dan heb je inderdaad kans op een gesprek met een Zetter. *O*

Oh,ja wij komen met vijf man en ik hoef ook niet te rijden. 8-)

Dus een bier aanbieden mach hier ook. ;) })
 
Met PC en luchtfilter ben je helemaal klaar om af te laten stellen..... en dan rijdt ze als een ....een......eehhh....Z


Ik rijdt met precies dezelfde uitlaten als jij, zonder DB killers :]

Mijne is laatst afgesteld door Hilltech in Kaatsheuvel, daar hebben we er ook een PCIII in gezet. Qua vermogen scheelde het niks, maar die van mij liep vooral te rijk onderin. Dat merkte ik vooral aan het feit dat hij onderin begon t 'bokken'.

Knallen doet die van mij nog steeds af en toe. Ik geloof dat het enige wat je hieraan kunt doen is het 'Kleen air' systeem van kawa afsluiten.
 
Moet je alleen wel de bagsterhoes er af halen....dat is net wat te veel van het (niet) goede....
Geeft net zo'n verkeerd plaatje als dat ik een foto van mijn Z plaats met de bagagedrager gemonteerd.... :)

Thanx voor de opbouwende kritiek, maar zoals Pina al zei...ik heb geen Carbon tank en kleur van de fiets is origineel Titanium Raw....ziet er dan helemaal niet meer uit :P
Dit is/was de beste oplossing

:+
 
Avond! :W

@ Steentjuh:
Misschien moet je hier eens gaan babbelen.
Heeft Z1000Mutz/Piepie/Trut Tinus uit Helmond destijds ook gedaan, met het volgende resultaat;

[afbeelding]



Bedankt !!

Ga hier binnenkort even voor bellen :). Toch wel fijn om te weten als je fiets goed afgesteld is ;)

Dat klappen vind ik opzich wel leuk , maar als het maar niet slecht is voor je motor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan