(Studenten / Jonge) Motorrijders Rotterdam / Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Passion

MF veteraan
12 feb 2009
4.103
0
Hallo!

Ik vraag mij af of iemand weet van een plek hier op het forum, of beter nog een motorclub, voor studenten / jonge motorrijders uit de omgeving van Rotterdam / Dordrecht?

Ik weet dat er de 'motorstudenten' van Delft bestaan en dat er op het forum een plek is voor motorstudenten uit Groningen, Utrecht en Amsterdam, maar voor de omgeving Rotterdam / Dordrecht heb ik nog niks kunnen vinden. Ik bedoel trouwens niet een groep voor ENKEL studenten, maar het zou wel leuk zijn als ik daar niet de enige student of jonge meid ben..

Ciao!
Marloes
 
Hallo!

Ik vraag mij af of iemand weet van een plek hier op het forum, of beter nog een motorclub, voor studenten / jonge motorrijders uit de omgeving van Rotterdam / Dordrecht?

Ik weet dat er de 'motorstudenten' van Delft bestaan en dat er op het forum een plek is voor motorstudenten uit Groningen, Utrecht en Amsterdam, maar voor de omgeving Rotterdam / Dordrecht heb ik nog niks kunnen vinden. Ik bedoel trouwens niet een groep voor ENKEL studenten, maar het zou wel leuk zijn als ik daar niet de enige student of jonge meid ben..

Ciao!
Marloes

Niet dat ik weet...maar elke regio topic is wel een soort van clubje, vrouwen zijn overal welkom dacht ik zo O-)
 
Als je klaar bent met studeren, dan ben je natuurlijk direct een saaie zak. :P
Grappig, die afscherming...
 
Als je klaar bent met studeren, dan ben je natuurlijk direct een saaie zak. :P
Grappig, die afscherming...

Ik citeer mezelf dan maar ff: "Ik bedoel trouwens niet een groep voor ENKEL studenten, maar het zou wel leuk zijn als ik daar niet de enige student of jonge meid ben.."
Dussss Kanarie, maak je geen zorgen, als je klaar bent met studeren ben je niet direct een saaie zak _O- Zou vervelend voor mezelf zijn aangezien ik aan het afstuderen ben... :X en wat die afscherming betreft: die is er dus simpelweg niet!
Zoals ik aangeef in mijn berichtje zoek in een motorclub of plek op het forum waar naast de oude garde ook wat jonge mensen aanwezig zijn. Sorry, maar kletsen met mensen die mijn ouders hadden kunnen zijn, is heel gezellig, maar het is ook wel leuk om met anderen wat meer raakvlakken te hebben.. En dat zijn dan waarschijnlijk toch de wat jongere rijders.. :]
 
Hallo!

Ik vraag mij af of iemand weet van een plek hier op het forum, of beter nog een motorclub, voor studenten / jonge motorrijders uit de omgeving van Rotterdam / Dordrecht?

Ik weet dat er de 'motorstudenten' van Delft bestaan en dat er op het forum een plek is voor motorstudenten uit Groningen, Utrecht en Amsterdam, maar voor de omgeving Rotterdam / Dordrecht heb ik nog niks kunnen vinden. Ik bedoel trouwens niet een groep voor ENKEL studenten, maar het zou wel leuk zijn als ik daar niet de enige student of jonge meid ben..

Ciao!
Marloes

Ik ben ook een student uit regio Rotterdam, maar rijd zelf voornamelijk mee met wat gasten hier uit de buurt (Schiedam/Vlaardingen) of wat gasten uit Delft o.i.d.
Ik zou zeggen, als jij er 1 opricht dan ben ik van de partij ;)
 
er zijn ook wel meer motorrijders in delft maar in het delft topic zitten bijna alleen maar studenten of 'alumni'. Vind dat studentenidee een beetje afgezaagd en ik kan me voorstellen dat je als niet-student of onafgestudeerde minder snel geneigd bent om je in zo'n topic aan te melden. Het hoeft natuurlijk niet de intentie te zijn, maar toch


no offence one love <3

en idd als je een topic aanmaakt met jonge motorrijd(st)ers omgeving rotterdam meld ik me ook wel aan, heb nog wel geen motor maar wel dat pasje sinds 3 weken
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook uit Rotterdam en ben benieuwd wat er van gaat komen, ik ken nog wel iemand die 't idee ook wel ziet zitten. Mijn rijbewijs hoop ik halverwege / eind maart te hebben, dus ruim voordat het echte mooie weer er aan komt.

Ik blijf het volgen in ieder geval.
 
Ik zie het ook wel zitten!

Ik ben in december 2009 afgestudeerd en heb afgelopen vrijdag de sleutel van mijn huis in Rotterdam gekregen. Mijn vriend en ik gaan daar wonen zodra het helemaal gerenoveerd is. We kennen elkaar overigens uit het Regio Haarlem-topic ;)

Wij zouden graag een keer meerijden! *O*
 
Ik zie het ook wel zitten!

Ik ben in december 2009 afgestudeerd en heb afgelopen vrijdag de sleutel van mijn huis in Rotterdam gekregen. Mijn vriend en ik gaan daar wonen zodra het helemaal gerenoveerd is. We kennen elkaar overigens uit het Regio Haarlem-topic ;)

Wij zouden graag een keer meerijden! *O*

Leuk, die reacties van mensen die dit wel zien zitten! Als er dan geen echte motorclub is, kunnen we misschien toch eens een meeting organiseren in het voorjaar? Op dit moment woon ik nog steeds in het buitenland, maar ik verwacht begin mei weer terug te zijn. Dan neem ik de organisatie graag op mij! Met jullie hulp uiteraard. Miesjahhh, gefeliciteerd met je afstuderen! Wat heb je gestudeerd?


@ JordiR1, succes met je rijlessen en het examen!

@ Allen, zegt het voort! Ik zie het helemaal zitten en iedereen is welkom!
 
Neem aan dat je weer in Oud-Beijerland gaat wonen, gewoon een keer meerijden met topic Hoeksche Waard Marloes !

We hebben alle smaken !

man / vrouw / jong / oud / lelijk / nog lelijker / knap / gay / not gay / hermafrodiet / etc


:]
 
Laatst bewerkt:
full
 
Neem aan dat je weer in Oud-Beijerland gaat wonen, gewoon een keer meerijden met topic Hoeksche Waard Marloes !

We hebben alle smaken !

man / vrouw / jong / oud / lelijk / nog lelijker / knap / gay / not gay / hermafrodiet / etc


:]

Hi! Ik woon niet in Oud-Beijerland, maar wel in de Hoeksche-Waard, waar ik weer naar terug verhuis inderdaad. Of in elk geval, daar ergens in de buurt. Wat betreft het meerijden met jullie: dat lijkt me erg leuk maar ik weet niet of ik jullie tempo bij kan houden.. ik hoef me echt niet overal aan de snelheid te houden. Als het veilig kan doe ik dat per definitie niet, maar ik heb zo het vermoeden dat ik in de bochten en zelfs op de rechte stukken wat langzamer ben dan jullie 'roadracers' :p. En ik als lelijke vrouw (geintjeeee) wil dat natuurlijk niet op mijn geweten hebben. Hey maar even serieus: rijden er veel jonge gasten in de Hoeksche Waard? Ik ken er een aantal, maar nog lang niet genoeg!
 
Hi! Ik woon niet in Oud-Beijerland, maar wel in de Hoeksche-Waard, waar ik weer naar terug verhuis inderdaad. Of in elk geval, daar ergens in de buurt. Wat betreft het meerijden met jullie: dat lijkt me erg leuk maar ik weet niet of ik jullie tempo bij kan houden.. ik hoef me echt niet overal aan de snelheid te houden. Als het veilig kan doe ik dat per definitie niet, maar ik heb zo het vermoeden dat ik in de bochten en zelfs op de rechte stukken wat langzamer ben dan jullie 'roadracers' :p. En ik als lelijke vrouw (geintjeeee) wil dat natuurlijk niet op mijn geweten hebben. Hey maar even serieus: rijden er veel jonge gasten in de Hoeksche Waard? Ik ken er een aantal, maar nog lang niet genoeg!
rijden er genoeg rond, zeker in de HW, niet iedereen kent natuurlijk motor-forum om zodoende contact te leggen, leeftijd maakt me niet zoveel uit, als je maar jong van geest bent, oudere zijn meestal gekker :+

we hebben ook vrouwen die meerijden hoor, gezellig toch, je kan altijd op de rechte stukken bijtrekken toch, houden we wel rekening mee :]
Bevalt het meerijden niet, no hard feelings, gewoon een keer proberen :]
 
Laatst bewerkt:
Thnx Marloes!

Ik heb rechten gestudeerd in Rotterdam. Ik werk nu bij de rechtbank in Rotterdam.

Dat is niet niks! Knap hoor. Erasmus Universiteit dan waarschijnlijk, net als ik? Rijden jij en je vriend allebei, of hebben jullie 1 motor? Ik ben benieuwd of er iets leuks uit dit topic komt. Zo te zien is er best interesse!
 
Wij rijden allebei! Daar kennen we elkaar van...

Ik kende wat mensen in het Haarlem topic, en omdat ik in Rotterdam weinig motorrijders ken, ben ik in dat topic terecht gekomen. Toen leerde ik Bob (Bobbylon) kennen enw erden wij een setje :) (en dat zijn we nog steeds, nu al bijna 2 jaar...)

Ik heb hem zo gek gekregen om naar Rdam te verhuizen... (Dat klinkt heel stoer, maar eigenlijk kreeg ik hier gewoon een baan en iwilde hij een studie in Rotterdam doen... Kwam dus zo uit) Dus het zou leuk zijn als wij hier ook wat mensen leren kennen om eens een ritje te maken. Als je iedere keer naar Haarlem moet, doe je dat toch wat minder snel.
 
Ben zelf student en kom uit dordrecht, volg nu bijna 3/4 jaar dit forum maar heb nog geen studentenclub gevonden in regio dordrecht/rotterdam. Weet niet waar je vriend op school zit, maar weet wel dat er een vast groepje motorrijders zijn op Hogeschool Rotterdam.

Ben zelf helemaal niet van studentenverenigingen, maar zoals hier boven gemeld zou ik me ook wel aansluiten bij een ''jonge rijders groep'' :)
 
Hij studeert inderdaad aan de HRO.

Er is volgens mij ook wel een forum voor Rotterdamse studenten, maar dat ligt redelijk stil.
 
ben zelf 23 woon in Leiden en studeer niet :P
Als hier een gezellige motorclub of iets anders naar voren komt ben ik van de partij
 
ben zelf 23 woon in Leiden en studeer niet :P
Als hier een gezellige motorclub of iets anders naar voren komt ben ik van de partij

Olivier, Welkom!

En inderdaad, het ligt hier ook een beetje stil, maar het hele motorrijden ligt stil natuurlijk. Zelf woon ik op dit moment in het buitenland, dus ik ben er ook niet heel erg mee bezig. In het voorjaar ben ik weer terug, en rijd ik dus ook weer op mijn rode monster! Het lijkt me leuk om gewoon af en toen eens af te kunnen spreken met een groepje motorrijders, niet te ver van huis en die allemaal enigszins in dezelfde levensfase zitten. Je kent het wel: zonnetje erbij, lekker rijden, terrasje pakken. Ik hoop dat jullie het ook zien zitten, want ik zie het helemaal voor me. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus breng vooral mensen naar dit forum :D
 
rode monster ! te gek ik had voorheen een mat zwarte monster m600 uit 95 maar de reperaties waren erg duur dus heb ik hem ingeruilt voor een kawasaki z 750 uit 2009 ( ps ik rij in de winter gewoon door hoor )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan