Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak de winter leuk!
Met eten, drinken, seksen, slapen en rijden op plaatsen waar het niet mag :)
 
Zoooooooooowwwwhhhhhhhhh


Vandaag Examen BOA gedaan en geslaagd *O* , dus deze buitengewoon opsporing ambtenaar kan er weer 5 jaar tegen. :9

Vandaag 2 bikkels van motorrijders gezien in de sneeuw, vast geen mensen uit nijmegen, die zitten allemaal naast of op de kachel. :+
 
Zo is dat! Lekker thuis achter de laptop kerstkaarten op de elektronische brievenbus gedaan. TNT Post staakt toch, koekje van eigen loon zeg maar. :+

Wanneer gaat het nou eens écht sneeuwen? 's Morgens wakker worden, de voordeur open trekken en tegen een 2 meter hoge muur van sneeuw aankijken, dát lijkt me gaaf.

:Y :Y :Y _O- _O- _O-
 
Vandaag 2 bikkels van motorrijders gezien in de sneeuw, vast geen mensen uit nijmegen, die zitten allemaal naast of op de kachel. :+

ik ben net nog met de wannabe motorscooter naar malden geweest...prima te doen, paar keer achterwiel een stapje opzij...laten we het er maar op houden dat het door het vermogen komt _O-
 
ik ben net nog met de wannabe motorscooter naar malden geweest...prima te doen, paar keer achterwiel een stapje opzij...laten we het er maar op houden dat het door het vermogen komt _O-

whahahhaa , ja je kunt nu niet al het vermogen van de YAM kwijt op het wegdek. :9
 
Zo is dat! Lekker thuis achter de laptop kerstkaarten op de elektronische brievenbus gedaan. TNT Post staakt toch, koekje van eigen loon zeg maar. :+

Wanneer gaat het nou eens écht sneeuwen? 's Morgens wakker worden, de voordeur open trekken en tegen een 2 meter hoge muur van sneeuw aankijken, dát lijkt me gaaf.

:Y :Y :Y _O- _O- _O-

Dat kan geregeld worden hoor. Wie helpt er mee om een muur van sneeuw te creëren voor Kees' huis? _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat kan geregeld worden hoor. Wie helpt er mee om een muur van sneeuw te creëren voor Kees' huis? _O-

_O- _O- _O-

Zorg ik voor Brabantse worstebroodjes!

Haha, die ik vervolgens allemaal zelf moet opeten omdat ik niet de deur uit kan om jullie te tracteren... _O- _O- _O- :W
 
Hey Bozzie, succes met de verkoop !
Die van mij staat nu ook te koop, morgen kijken voor iets anders 8-)

*zo, weer terug de winterslaap in ;)
 
Hey Bozzie, succes met de verkoop !
Die van mij staat nu ook te koop, morgen kijken voor iets anders 8-)

*zo, weer terug de winterslaap in ;)

Zo'n mooi en fijn F'je. Die verkoop je toch niet meer: Opknappen en in een vitrinekast zetten :Y
 
Hey Bozzie, succes met de verkoop !
Die van mij staat nu ook te koop, morgen kijken voor iets anders 8-)

*zo, weer terug de winterslaap in ;)

He Alex das lang geleden dat jij hier was, kon je het topic nog wel gemakkelijk vinden.
Weet je al wat het wordt, een FZ1 of een Fazer
 
Hey Bozzie, succes met de verkoop !
Die van mij staat nu ook te koop, morgen kijken voor iets anders 8-)

*zo, weer terug de winterslaap in ;)

hey ho wow...vanavond karten met je winterslaap! :+ hoest abcman? volgend seizoen weer vers aan de start?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan geregeld worden hoor. Wie helpt er mee om een muur van sneeuw te creëren voor Kees' huis? _O-

Trek ik vanmiddag de voordeur open..... :? :o

Geen sneeuwmuur, maar wel de bezorgservice met Brabantse worste en saucijzenbroodjes! :9~ :9~ :9~ :Y :Y :Y :} :} :} *O* *O* *O*

THANX!!!!!! :W :W :W
 
damn...als je denk dat je van in de winter motorrijden kouwe klauwen krijgt, moet je eens gaan karten...

Allemaal bedankt voor de leuke avond! volgende keer maken we er een doorzakkertje van (als niemand hoeft te werken)

*gaat zich nu diep zitten schamen in een hoekje....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan