Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehm, ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar zeker meer dan 20 uur. Misschien dat deze tegen de 30 aanhikt..?

zoveel detail in een tekening en dan "slechts" 20/30 uur er aan besteden? Had eerlijk gezegd verwacht dat je er wel langer mee bezig zou zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik weet zeker dat jij met je MT-03 sneller bent dan deze gast. Alleen die wheelie bij uitaccelereren gaat niet lukken op de MT-03 maar verder rij je deze gast zoek met een MT-03. :Y

ik was halverwege in de vangrail geklapt met een ontvlammende tank :P het lijkt me een rete gave motor, maar volgens mij is er bijna niet op te rijden...elk filmpje wat ik zie is dat stuur gekke dingen aan het doen, komt ie als een malle omhoog en weet de vering gewoon niet wat ie moet doen...i like!!!
 
Ik vind het ook een mooi ding, maar raar sturen zie ik niet.

Heb jij weleens gekeken naar een ktm duke 60? Heeft 20 pk meer dan een mt03 en 50 kilo minder....
Mijn vriendinnetje vind em ook leuk, dat scheelt misschien weer centjes :)
 
Ik vind het ook een mooi ding, maar raar sturen zie ik niet.

Heb jij weleens gekeken naar een ktm duke 60? Heeft 20 pk meer dan een mt03 en 50 kilo minder....
Mijn vriendinnetje vind em ook leuk, dat scheelt misschien weer centjes :)

hoezo moet het centjes schelen? }) tis hobby, mag wat kosten :P geef liever wat meer uit voor een echt dikke bike! :]

daarbij, vergelijk je mij nu met je vriendinnetje? :+
 
Laatst bewerkt:
hoezo moet het centjes schelen? }) tis hobby, mag wat kosten :P geef liever wat meer uit voor een echt dikke bike! :]

daarbij, vergelijk je mij nu met je vriendinnetje? :+
Met se 2'en kopen! Ik heb al 2 motoren he?! :)
En je wordt niet vergeleken met vriendinnetje. Helaas, ik vind je minder aantrekkelijk ;).
Maarrehh...dikke bike is wel stoeah, maar lolliger en harder ga je op licht en wendbaar. Less is more!
 
Met se 2'en kopen! Ik heb al 2 motoren he?! :)
En je wordt niet vergeleken met vriendinnetje. Helaas, ik vind je minder aantrekkelijk ;).
Maarrehh...dikke bike is wel stoeah, maar lolliger en harder ga je op licht en wendbaar. Less is more!

probleem is dat we dan moeten vechten om wie er mag rijden...dat wil ik voorkomen :P en dat less is more kan ik helemaal in mee, maar zoek toch iets je meer dik dan de vorige, we moeten er wel op vooruit *D
 
Iets meer dik, met welk doel?
Doel is vlgs mij fun en hard gaan. Ik denk dat je met 70 pk en 148 kg een totale pita bent voor elke ss *D
 
Iets meer dik, met welk doel?
Doel is vlgs mij fun en hard gaan. Ik denk dat je met 70 pk en 148 kg een totale pita bent voor elke ss *D

helemaal eens...maar de keuze is al gemaakt hoor, en die valt redelijk binnen die categorie }) wilde gewoon ff dat dikke geluid van de SF hier laten horen...man wat een geweld komt daar uit zeg...sick...
 
komen hier weer mooie plaatjes voorbij!

Die fireblade :9~ vette bike *O*
gefeliciteerd *O*
Vette plaatjes??
poser time })
DSC2397.jpg

DSC2398.jpg

DSC2399.jpg

DSC2400.jpg

DSC2411.jpg
 
Die is mooi, maar die van mij zijn veeeeeeeeuuuuuuuuullllll mooier!


full


:+
 
Laatst bewerkt:
ik was halverwege in de vangrail geklapt met een ontvlammende tank het lijkt me een rete gave motor, maar volgens mij is er bijna niet op te rijden...elk filmpje wat ik zie is dat stuur gekke dingen aan het doen, komt ie als een malle omhoog en weet de vering gewoon niet wat ie moet doen...i like!!!

zoals al veel in test word gezegd dat ding over kill is voor de openbare weg, en een beetje te lang gegeard is, en daardoor wat je zegd een nerveus stuur karakter heeft!
en alle mensen op het SF topic ding helemaal aanpassen zodat hij beter en fatsoenlijker rijd???
maar hoe dan ook blijft een vette bike, i like to...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan