Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt goed zodra die er is zet ik ze meteen erop rijden word toch moeilijk nu -O-

En wat gaat die van jou worden of blijf je nu naar scooter meetings gaan ;)?

scootermeetings sla ik over, maar ik kan niet wachten op de volgende MFMM! :+ ik zal tegen april meer weten over de gemaakte plannen...eigenlijk wacht ik gewoon op lekker weer om te :] tegen die tijd nog een keertje een bike huren met mn vriendinnetje en dan gaan we maar eens wat bestellen...
 
nice! nog een noemenswaardige plaats weten te behalen tijdens die wedstrijd?

Zal niet alleen op het Circuit op het moment glad zijn. Onderweg van het werk naar huis toe kwamen de vrachtwagens langszetten op volle snelheid en de gemiddelde automobilist op de snelweg reed 30 tijdens die sneeuwbui. Was niet altijd even prettig om te zien hoe zo'n kolos als een bezetene over die snelweg gaat...

Nee niet echt , die gasten hebben hele rare spelregels expres, als je denkt een goed resultaat te hebben, 100mtr staand, knielend en daarna liggend en dan alles vrije hand, en je hebt er 15 uit 15 , dan ga je dobbelen met de gene die het slechtste resultaat heeft , dan werd het 5 tegen 15 , en dan dobbel je de HOOGSTE SCORE VALT AF whahahhaha maar wel heel gezellig.

Glock - dimaco - en heckler en koch NP 5 geschoten , wat een machtig wapen.

full


gelijk maar van de gelegenhied gebruik maken om een iedereen , een prettige kerst en een gelukkig nieuw jaar te wensen.
 
Laatst bewerkt:
* j0rDy voelt zich af en toe niet "thuis" in de groep :+

daar snap ik nou helemaal niets van.... })

Nee niet echt , die gasten hebben hele rare spelregels expres, als je denkt een goed resultaat te hebben, 100mtr staand, knielend en daarna liggend en dan alles vrije hand, en je hebt er 15 uit 15 , dan ga je dobbelen met de gene die het slechtste resultaat heeft , dan werd het 5 tegen 15 , en dan dobbel je de HOOGSTE SCORE VALT AF whahahhaha maar wel heel gezellig.

Glock - dimaco - en heckler en koch NP 5 geschoten , wat een machtig wapen.

gelijk maar van de gelegenhied gebruik maken om een iedereen , een prettige kerst en een gelukkig nieuw jaar te wensen.

Dat is wel een setje rare spelregels :? Zo lang je maar lol hebt toch?

In maart ga ik weer lol hebben, ga de IWA (Internationale Waffen Ausstellung) weer bezoeken, gezellig eten met de mensen van Spyderco *O*

Trouwens wel een leuke beurs als je eens ongestraft aan alle dikke guns wilt zitten. Daar vind je alles van kleine handwapens tot heule grote ik-maak-een-gat-in-je-kleine-tankje, van airsoft tot echte pijn-doe-wapens. Alle van belang zijnde merken staan daar met een indrukwekkende stand en nog indrukwekkender aantal demo's
 
Laatst bewerkt:
Hier ligt niks







Anders dan een hele grote berg sneeuw. Gaat leuk worden zo met het rijden naar het werk
*:)

Heb vermorgen nog met de motor naar het were gereden.
Verstandig? Née da zkr nie.
Maar jah gelijk maar een auto gekocht.
Dus zeal's ik rij nu 4wielen.

Fijnekerstdagen allen hiero
 
Laatst bewerkt:
Zo Erwin, mooi speelgoed 8-)

Ik blijf wel achter je rijden in 2011, ik kijk wel uit O-)



Bullet_holes_2.gif
Bullet_holes_2.gif
motorcycle.gif
Bullet_holes_2.gif
Bullet_holes_2.gif




Iedereen fijne kerstdagen gewenst *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een dilemma...

Of de Daytona 675, of doorsparen en met m'n 21e voor een Ducati 848 gaan...

Fijne kerstagen btw *:) *:) *:) *:) *:) *:)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen hele fijne feestdagen gewenst! En dat we maar snel weer op de brommerts mogen rondcrossen! :] :W *:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan