Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohh ik ben slecht!

helemaal vergeten jullie fijne dagen tewensen :?

_O-

nou op een goed 2011 dan maar waar we weer een hoop km in mogen maken *:)


*O* toch wel mijn beste seizoen tot nu toe geweest met bijna 30,000 op de motor *O*


*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
 
klein beetje offtopic:

gezien het toch geen weer is om te rijden:

van:
snow.jpg


naar:
project.jpg


ennu weer over echte motars!
 
Ik heb het een poosje aangekeken en voor me gehouden Jordy, maar ik zeg het nu toch maar...: Jij neemt dat hele naked bike gedoe, iets te letterlijk...

minder is meer! })

ik had eigenlijk nog een foto moeten maken toen het zadel er nog opzat _O- ik wil er een ander blokje onder, maar dan moet eerst het frame omgelast worden (radiatorbevestigingsnokje erop voor de 3x woordwaarde bij scrabble) dus moet het frame kaal. leek me een leuk winterprojectje...
 
minder is meer! })

ik had eigenlijk nog een foto moeten maken toen het zadel er nog opzat _O- ik wil er een ander blokje onder, maar dan moet eerst het frame omgelast worden (radiatorbevestigingsnokje erop voor de 3x woordwaarde bij scrabble) dus moet het frame kaal. leek me een leuk winterprojectje...

en wat voor een blokje wil je der dan gaan onderhangen *D

je wilt em in iedergeval watervloeistofgekoeld gaan maken *:)

kunnen we een keer gaan sprinten heb ook nog een aerox :P
 
en wat voor een blokje wil je der dan gaan onderhangen *D

je wilt em in iedergeval watervloeistofgekoeld gaan maken *:)

kunnen we een keer gaan sprinten heb ook nog een aerox :P

nog geen idee, kan een sprintblokje van iemand kopen maar geen idee wat erin zit...gezien de prijs maakt dat me eigenlijk niet uit...misschien ga ik er zelf nog eentje bouwen maar zal veel stage6 spul worden...blijft wel hobby dus moet natuurlijk niet teveel gaan kosten gezien er ook nog een motor gaat komen })
 
was je nog bij vivelli s geweest of niet ?>

Vivelli's ben ik niet meer langs geweest. Ben een rondje gaan doen en bij de eerste (Sports Palace) ben ik blijven hangen. Werd netjes rondgeleid, kreeg veel info en het gevoel over hoe ze dingen daar an gingen pakken was erg goed. Zeker met die gare rug van me. Dat ik 50% korting kreeg was mooi meegenomen.

Nog wel een leuk gesprek gehad met die jongen over motoren en wat hij zelf reed (een FZ1 omgebouwd naar een naked)
 
Vivelli's ben ik niet meer langs geweest. Ben een rondje gaan doen en bij de eerste (Sports Palace) ben ik blijven hangen. Werd netjes rondgeleid, kreeg veel info en het gevoel over hoe ze dingen daar an gingen pakken was erg goed. Zeker met die gare rug van me. Dat ik 50% korting kreeg was mooi meegenomen.

Nog wel een leuk gesprek gehad met die jongen over motoren en wat hij zelf reed (een FZ1 omgebouwd naar een naked)
oke beetje jammer ik heb daar ook 2 jaar gesport maar wij vroegen om een squat rek en die kregen we niet dus toen zijn we gegaan
 
oke beetje jammer ik heb daar ook 2 jaar gesport maar wij vroegen om een squat rek en die kregen we niet dus toen zijn we gegaan

Voor het komende jaar ben ik onder de pannen qua sporten, het is ook niet zo ver van mijn nieuwe woning dus dat komt me mooi uit.

Zodra het jaar voorbij is ga ik weer een rondje doen en heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal. Merk het wel trouwens dat ik nu weer actief aan het sporten ben ;)
 
nog geen idee, kan een sprintblokje van iemand kopen maar geen idee wat erin zit...gezien de prijs maakt dat me eigenlijk niet uit...misschien ga ik er zelf nog eentje bouwen maar zal veel stage6 spul worden...blijft wel hobby dus moet natuurlijk niet teveel gaan kosten gezien er ook nog een motor gaat komen })

weet ook nog een sprint blokje tekoop voor 2200euro's ;)

wel goed voor ruim 22pk op het achterwiel ;)
 
gaan jullie vrijdag nog een beetje wat de lucht in schieten of vinden jullie het zonde geld ?

hahaha hoezo heb je wat in de aanbieding dan :P

ga weer aanzienlijk bedrag opmaken *O*

vorig jaar bijna 3..... euro's de lucht in geschoten ;)

maar was het meer dan waard :+
 
Laatst bewerkt:
weet ook nog een sprint blokje tekoop voor 2200euro's ;)

wel goed voor ruim 22pk op het achterwiel ;)

net wat jij zegt, het moet wel een beetje heel blijven :P maar k schop dat blokje van die jongen er wel onder en ga dan zelf een keer iets bouwen, hier en daar wat onderdelen regelen en dan lekker zelf knutselen...moet wel leuk blijven...
 
net wat jij zegt, het moet wel een beetje heel blijven :P maar k schop dat blokje van die jongen er wel onder en ga dan zelf een keer iets bouwen, hier en daar wat onderdelen regelen en dan lekker zelf knutselen...moet wel leuk blijven...

gewoon bij mij bestellen :P

al hebben we geen stage6 spullen maar dat is kwalitatief ook wat minder :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan