MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe, gevonden B|



Dat pak! :')

Kussie voor Atlas, ook eentje voor Noor und Erwin....terwijl Atlas de wereld op zijn rug draagt gaan jullie er doorheen ;)


Waar blijft die sneeuw? :/
 
Net het individuele verhoor achter de rug. Denk dat het tijd wordt om eens bij de bond te informeren naar wanneer ik recht heb op rechtsbijstand. Want dit zie ik helemaal fout gaan.
 
Goed, nog even heel kort.

Een instructeurshandleiding komt in het bezit van de groep. Daar hebben we een melding van gemaakt, waarop geen respons kwam. Er zijn uit dat boek een aantal kopieën gemaakt, en het materiaal is gebruikt om te studeren voor het examen. Verder is het denk ik beter om er niet meer teveel over uit te breiden, maar nu is er een groot "huishoudelijk onderzoek" gaande om "te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.". Wat ze eigenlijk aan het doen zijn is de schuldvraag uitzoeken, en die bij ons proberen neer te leggen. Daarbij vliegt er nog wel eens een beschuldiging over tafel, of proberen ze er een ander antwoord uit te krijgen. Heb zelf denk ik een kleine 20 minuten "dat weet ik niet." kunnen herhalen op een vraag omdat ze er geen genoegen mee namen.

Anyway, het lijkt meer op een gestapo verhoor. Ik mis alleen nog een grote schijnwerper die in m'n gezicht schijnt. En ik heb het gevoel dat er op dit punt maar beter de rechtsbijstand ingeschakeld kan worden, indien mogelijk.
 
Ik volg het ook ff niet... maar ja, ik lees ook niet altijd bij dus kan een stuk gemist hebben

Zo, weer terug van een wandelingetje naar de winkels... pff we zijn doorweekt!

Lankho is onze eigen GTST. Die maakt zoveel mee.... :')

Voor Lankho is er ook een Zen quote:

It may be that your sole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
 
Hele riedeltje dan maar:


Zen Quotes

1. Do not walk behind me, for I may not lead.
Do not walk ahead of me, for I may not follow.
Do not walk beside me, either; just #$!@! off and leave me alone.
2. The journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire.
3. It's always darkest before dawn. So if you're going to steal your neighbor's newspaper, that's the time to do it.
4. Don't be irreplaceable; if you can't be replaced, you can't be promoted.
5. No one is listening until you make a mistake.
6. Always remember you're unique, just like everyone else.
7. Never test the depth of the water with both feet.
8. It may be that your sole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
9. It is far more impressive when others discover your good qualities without your help.
10. If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of car payments.
11. Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
12. If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
13. Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat & drink beer all day.
14. If you lend someone $20 and never see that person again, it was probably worth it.
15. If you drink, don't park; accidents cause people.
16. Some days you are the bug, some days you are the windshield.
17. The quickest way to double your money is to fold it in half and put it back in your pocket.
18. Duct tape is like the force; it has a light side and a dark side, and it holds the universe together.
 
Goed, nog even heel kort.

Anyway, het lijkt meer op een gestapo verhoor. Ik mis alleen nog een grote schijnwerper die in m'n gezicht schijnt. En ik heb het gevoel dat er op dit punt maar beter de rechtsbijstand ingeschakeld kan worden, indien mogelijk.


En jij zit daar vrijwillig :?
 
Is er voor vanavond nog ergens een "meet and greet" of zien we elkaar om 21.30 uur bij de bios?


Niet dat ik weet..... :/
Gewoon maar richting bios? :) Wij zijn er zo 21.15uur. :Y

mits al het water wat nu valt opvriest, dan kon het wel 's ff later worden :')



*O* *O* EDIT VOOR BIOSGANGERTS: *O* *O*


Mijn secretaresse en ik O-) zijn net overeen gekomen dat een kaartje incl. reserveringskosten op € 8.50 komt.

Gelieve dit contant in de jas-c.q. kontzak te frommelen zodat een en ander gladjes verloopt vanavond. En dan bedoel ik geen ijzel...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan