MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn moeke is niet naar buiten gekomen en mijn zwager heeft niets gezien :P

Top! :P *O*


Toch wel leuk liedje he *D ;)
Ennuh waar was je vanmorgen voor het ontbijt? We hebben niks gehoord rond 9 uur :P

En de 'wrath of jopje' riskeren? ;)
Het liedje is wel uit te houden. Ik zou het niet vaak draaien. ;)

Die had je niet wakker gekregen! :P
Smaken verschillen ;) Al moet ik m nu ook niet 4 keer achter elkaar horen hoor :P
 
Voor de computerkenners hier een vraagje :P
Mijn harde schijf lijkt het te gaan begeven, valt af en toe zomaar uit en doet dan een schijfcontrole oid, maar blijf het probleem houden.

Nu heb ik al een externe schijf gekocht en m'n belangrijke spullen opgeslagen, maar dit is natuurlijk erg k*t :P Dus ik wil even kijken wat voor opties er zijn voor me.

Eerste mogelijkheid is een nieuwe harde schijf in m'n huidige Asus, maar de computer maakt ook al geruime tijd heel veel lawaai en wordt dan erg heet, dus durf er niet eens meer op te werken bij de universiteit :') Daarom neig ik dus naar een nieuwe laptop.

Wat zoek ik in een nieuwe laptop:
- Liefst niet duurder dan 600 euro.
- 13 Inch (lijkt me een mooi formaat)
- Draadloos internet

Ik gebruik hem voor m'n studie en dagelijks internetten, verder is t leuk als er een dvd'tje op kan worden afgespeeld :P

Iemand suggesties?
 
Voor de computerkenners hier een vraagje :P
Mijn harde schijf lijkt het te gaan begeven, valt af en toe zomaar uit en doet dan een schijfcontrole oid, maar blijf het probleem houden.

Nu heb ik al een externe schijf gekocht en m'n belangrijke spullen opgeslagen, maar dit is natuurlijk erg k*t :P Dus ik wil even kijken wat voor opties er zijn voor me.

Eerste mogelijkheid is een nieuwe harde schijf in m'n huidige Asus, maar de computer maakt ook al geruime tijd heel veel lawaai en wordt dan erg heet, dus durf er niet eens meer op te werken bij de universiteit :') Daarom neig ik dus naar een nieuwe laptop.

Wat zoek ik in een nieuwe laptop:
- Liefst niet duurder dan 600 euro.
- 13 Inch (lijkt me een mooi formaat)
- Draadloos internet

Ik gebruik hem voor m'n studie en dagelijks internetten, verder is t leuk als er een dvd'tje op kan worden afgespeeld :P

Iemand suggesties?


Suggestie; Marktplaats. Daar vind je voor wat je er mee wil doen zo'n ding voor 300 en dan ben je klaar. Het is niet echt alsof je er zware eisen aan stelt, dus net zo goed het geld in je zak houden. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan