MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook weer hersteld van afgelopen nacht :') Patatje mayo en een glas melk doen een mens goed :P


Zo maar eens lekker zitten voor de dakar :]
Dakar_van_Oers_J.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de computerkenners hier een vraagje :P
Mijn harde schijf lijkt het te gaan begeven, valt af en toe zomaar uit en doet dan een schijfcontrole oid, maar blijf het probleem houden.

Nu heb ik al een externe schijf gekocht en m'n belangrijke spullen opgeslagen, maar dit is natuurlijk erg k*t :P Dus ik wil even kijken wat voor opties er zijn voor me.

Eerste mogelijkheid is een nieuwe harde schijf in m'n huidige Asus, maar de computer maakt ook al geruime tijd heel veel lawaai en wordt dan erg heet, dus durf er niet eens meer op te werken bij de universiteit :') Daarom neig ik dus naar een nieuwe laptop.

Wat zoek ik in een nieuwe laptop:
- Liefst niet duurder dan 600 euro.
- 13 Inch (lijkt me een mooi formaat)
- Draadloos internet

Ik gebruik hem voor m'n studie en dagelijks internetten, verder is t leuk als er een dvd'tje op kan worden afgespeeld :P

Iemand suggesties?

Binnenkant is goed schoonmaken. Zijn busjes Air Cleaner verkrijgbaar. Even het stof eruit blazen. Kan altijd ook even opzoek gaan naar handleiding om laptop stap voor stap uit elkaar te halen om hem schoon te maken. Genoeg te vinden op Google. Harde schijf is niet zo duur tegenwoordig.
 
En de 'wrath of jopje' riskeren? ;)
Het liedje is wel uit te houden. Ik zou het niet vaak draaien. ;)

_O-


Nee ze was niet eerder dan half 12 wakker ongeveer, de katten hebben hele gevechten gehouden voor de slaapkamer deur, hevig vuurwerk onder het balkon en weet ik wat maar ze sliep gewoon door :P

8-) Dat kan ik... Daar draai ik mijn hand niet voor om.. :z :Z
straks weer :P
 
Binnenkant is goed schoonmaken. Zijn busjes Air Cleaner verkrijgbaar. Even het stof eruit blazen. Kan altijd ook even opzoek gaan naar handleiding om laptop stap voor stap uit elkaar te halen om hem schoon te maken. Genoeg te vinden op Google. Harde schijf is niet zo duur tegenwoordig.
:^

Wil je er wel mee helpen, volgens mij kan die laptop nog wel ff mee! ;)
 
Goeiemorgen! :W

@ Michiel/Nocer, goed bezig hoor! Voor mij staat sporten dinsdagavond in de agenda! :Y Maar vandaag een home-sessie op de minitramp moet ook lukken! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan