MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterkte Achi en Plexat! :Y

@GN: Die had je eerder gepost toch? :) Anyway, ziet er gunstig uit.

Hoop toch morgen of overmorgen weer op de motor te kunnen stappen. Als dat gare hok nog starten wil, die Kawa staat nu ook al een week of drie stil. :')
 
Plex; succes.. Zit je bij dezelfde tandarts als diddle? Die kan de pijn wel wat verlichten hoor ik :+

Achi; sterkte man :Y Hoop dat 't niet al te ingrijpend wordt.





:P :W
Temperatuur gaat weer omhoog zie ik, zal van de week de motor maar weer van stal halen *O*
 
Sterkte Achi en Plexat! :Y

@GN: Die had je eerder gepost toch? :) Anyway, ziet er gunstig uit.

Hoop toch morgen of overmorgen weer op de motor te kunnen stappen. Als dat gare hok nog starten wil, die Kawa staat nu ook al een week of drie stil. :')
Sorry, zal het niet meer doen.. Nu begint het op te vallen -O-


:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
*:)
 
He bah zeg... vervelend dat jullie het nieuwe jaar zo beginnen... Maar Plex en Achi, van harte beterschap.
 
Om even in de autostoeltjes te blijven O-) :+

Oude stoel van Louise met een nieuwe hoes en bandjes voor Tygo *D

1200151268_5_ITp7.jpeg


*O*
 
:W
Plek, sterkte met je bekkie -O-
Chris, jij sterkte met je knie -O-

Alle sporters *O* 8-)

Aan het leren :W

:^

Het is zeker het begin van het nieuwe jaar.... in een normaal doodstille sportschool kon ik bijna niks doen omdat alles bezet was. Misschien maar beter ook... morgen een 2 uur lange killer olie bollentraining met Krav Maga voor de boeg.... dus morgen véél eten...
 
Zeau.. Net uit de sportschool! *O*
Door de medicijnen die ik nu heb, durfde ik het eindelijk weer eens aan.
Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn, maar het viel me alles mee :)
1052 calorietjes verbrand *D


@Michel: mooi stoeltje!
 
:^

Het is zeker het begin van het nieuwe jaar.... in een normaal doodstille sportschool kon ik bijna niks doen omdat alles bezet was. Misschien maar beter ook... morgen een 2 uur lange killer olie bollentraining met Krav Maga voor de boeg.... dus morgen véél eten...

Nog 1 a 2 weken zijn de meeste de goede voornemens weer vergeten van meer sporten in het nieuwe jaar, dan is het weer lekker rustig op de sportschool haha :D
 
Middag :W

Aan alle pechvogels, Beterschap en sterkte.
Ik kom zelf net na 16 uur ook mijn bed uit, lijkt weer wat beter te gaan nu.
 
We gaan gewoon verder waar we in 2010 geeindigd zijn :P

full
full


Jammer dat ik nog even naar Utrecht moest voor een latje |(
Anders was het plafond nu klaar geweest. Donderdag samen met de schuine kap afmaken *O*
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen weer met Kevin in Poeldijk geweest en met de vrije training zijn tijd weer aangescherpt in 1.12,048min op zijn Blata 14 junior.
Volgende week zondag van 9.30 uur tot 13.30 uur is er een endurance minibike wedstrijd bij vd Ende karting te Poeldijk.
Er rijden enkele meervoudige nederlandskampioenen mee waaronder Scott Deroue.
Wordt een minibike spectakel en natuurlijk rijdt Kevin ook mee met Joan Majoor in het RG Tuning racingteam.
Is een leuke combi Kevin is 10 en Joan is 58 jaar en beide snel.
Mocht er interesse zijn kan er gratis gekeken worden langs de baan en vanuit de gezellige kantine, en misschien zijn er enkele die als baco willen fungeren om te vlaggen.
Meer info www.indoorminibike.nl :] :] :]

en een onboardfilpmje van Kevin in Poeldijk

 
Laatst bewerkt:
Zeau.. Net uit de sportschool! *O*
Door de medicijnen die ik nu heb, durfde ik het eindelijk weer eens aan.
Ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn, maar het viel me alles mee :)
1052 calorietjes verbrand *D


@Michel: mooi stoeltje!

1052?! Wat heb je allemaal gedaan dan?! :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan