MF Gooi en Vechtstreek deel **90**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh...hmmz beter oefenen jongens, nog niet vol -O-

Kan iemand me uitleggen vanavond hoe slapen werkt? :Z B|


Owh en voor de recensiebashers B| Als ik n product zoek dan heb ik graag de mening van iemand erbij :Y Als je kijkt naar mijn recensie, geschreven met n goed verhaal en oogpunt en naar de recensie onder mij van de HJC black helmet, zelfde helm btw, die geschreven is puur om tickets te winnen...
En dat je tickets kunt winnen is n mooie bijkomstigheid maar zorgt er hopelijk wel voor dat er n boel goede recensie's bij komen op motorshopper :Y En daar draag ik graag aan bij :)


Sow en nu..de eerste werkdag van 2011... :Z
 
De simpelste geloof ik.
Van de rest las ik enkel ellende.
Ik heb die van uhmm... 120euro en een beetje geloof ik. Met 4geluiden en radio. Ook een betere lamp zit daarin. Vandaag weer prima wakker geworden ermee. Mooi optijd voor het ontbijt bezoek :9



:W
 
sterkte allemaal met de eerste werkdagen weer :Y
Of.... misschien wel succes met de kansen die 2011 gaat brengen :)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh! :Z

2e helft ging wat beterder :Z Vandaag verplichte figuren op het werk, nieuwjaarsreceptie (koffie & thee) :') met toespraken van burgemeester en gemeentesecretaris :Z

Werkze of have fun! :W
 


grafnacht dus -O- ...... :j


Dat was moeilijk wakker worden, ZELFS met vogeltjes en windgong B|

O, VOOR DE PIEPELS DIE ZO DE AUTO INGAAN, KREEG NET EEN BELLETJE VAN MZN, DIJK WAS AL SPEKKIEGLAD!!!

Vorsicht he! :j
 
Laatst bewerkt:
Coonie waarschuwt...
O, VOOR DE PIEPELS DIE ZO DE AUTO INGAAN, KREEG NET EEN BELLETJE VAN MZN, DIJK WAS AL SPEKKIEGLAD!!!

Vorsicht he! :j

:Y .... inderdaad. B|

Vanmorgen 07:06..... ik stond goed en wel buiten zie ik een strooiwagen rondjes rijden op de rotonde. Dacht eerlijk gezegd dat alleen motorrijders dat deden om de linker kneeslider te slijten. O-)

Maar goed.....

Ik dacht.... het zal wel glad zijn maar ja.... je wordt ergens verwacht.
Dik ingepakt zijn we toch maar op pad gegaan.... de kou viel op zich mee.
Bij de rotonde aangekomen... 100meter verderop... de eerste glijpartij.
Gelukkig was het de achterkant en daardoor perfect te corrigeren. :Y

Klein stukje verder... ca. 200meter rechtsaf de klinkers op.
Daar ging de voorkant.... maar gelukkig al gauw weer grip.
De klinkers duurde zo'n 500meter en leken her en der wel op een ijsbaan.
Spekglad!! :o

Uiteindelijk na één kilometer glibberen de kostbare lading afgeleverd bij het KDV.
En toen... toen moest ik natuurlijk nog dezelfde weg teruglopen met 'n lege buggy.
Die diende gelukkig de hele tijd als rollator en ben ik inmiddels weer veilig thuis aangekomen. *O*
 
Mogguh...hmmz beter oefenen jongens, nog niet vol -O-

Kan iemand me uitleggen vanavond hoe slapen werkt? :Z B|


Owh en voor de recensiebashers B| Als ik n product zoek dan heb ik graag de mening van iemand erbij :Y Als je kijkt naar mijn recensie, geschreven met n goed verhaal en oogpunt en naar de recensie onder mij van de HJC black helmet, zelfde helm btw, die geschreven is puur om tickets te winnen...
En dat je tickets kunt winnen is n mooie bijkomstigheid maar zorgt er hopelijk wel voor dat er n boel goede recensie's bij komen op motorshopper :Y En daar draag ik graag aan bij :)


Sow en nu..de eerste werkdag van 2011... :Z

Wil je graag een recensie lezen van iemand die even snel wat neer kwakt om wat te winnen? Ik zou liever een recensie hebben van iemand die een goed onderbouwd/gedetailleerd verhaal er neer zet, omdat hij/zij anderen wil informeren over een product.

Het punt is dat het de kwaliteit van recensies niet ten goede komt als iedereen alleen maar iets neer plempt om te winnen, ipv de wil hebben om mensen te informeren. Ik ben het met je eens dat dat niet het geval hoeft te zijn, maar ik kan me voorstellen dat mensen met een minimale inzet het maximale resultaat willen krijgen (= kaartjes winnen). Dan krijg je afval op je site.
 
Laatst bewerkt:
:Y .... inderdaad. B|

Vanmorgen 07:06..... ik stond goed en wel buiten zie ik een strooiwagen rondjes rijden op de rotonde. Dacht eerlijk gezegd dat alleen motorrijders dat deden om de linker kneeslider te slijten. O-)

Maar goed.....

Ik dacht.... het zal wel glad zijn maar ja.... je wordt ergens verwacht.
Dik ingepakt zijn we toch maar op pad gegaan.... de kou viel op zich mee.
Bij de rotonde aangekomen... 100meter verderop... de eerste glijpartij.
Gelukkig was het de achterkant en daardoor perfect te corrigeren. :Y

Klein stukje verder... ca. 200meter rechtsaf de klinkers op.
Daar ging de voorkant.... maar gelukkig al gauw weer grip.
De klinkers duurde zo'n 500meter en leken her en der wel op een ijsbaan.
Spekglad!! :o

Uiteindelijk na één kilometer glibberen de kostbare lading afgeleverd bij het KDV.
En toen... toen moest ik natuurlijk nog dezelfde weg teruglopen met 'n lege buggy.
Die diende gelukkig de hele tijd als rollator en ben ik inmiddels weer veilig thuis aangekomen. *O*

:} :} _O-
Leuk verteld. ;)

Eerste file van 2010 ook al meegemaakt na 2 weken lang lekker doorrijden. :/
 
Ik had, buiten de aangevroren sneeuw rondom mijn geparkeerde auto, eigenlijk geen last van de gladheid.. :?

Maar welkom allemaal weer op deze prachtige dag! :W
 
Laatst bewerkt:
ik had het aangeboden -O-

vraag om codeine met paracetamol bij de huisarts! kun je in ieder geval slapen


Codeine, mooi spul, ook voor hoestende zingerinnen :) ..... ooit per ongeluk iets teveel binnen gekregen, nooooit meer :') :X

@ Noor: Eerste daggie? Veel plezier!! *O* :j
 
Laatst bewerkt:
Eerste file van 2010 ook al meegemaakt na 2 weken lang lekker doorrijden. :/

Man, als ik nu pas de eerste file van 2010 tegen zou komen dan zou ik een gelukkig mens zijn. :/

:+

Succes Plexat. :/

Succes op het nieuwe werk Noor. :Y


Hier is het ook glad, maar gelukkig op kleine stukjes. :Y
 
Waarmee ;)


Ow.. en gladheid? Ben voorzichtig geweest, maar wel op de motor naar mijn werk...

Laat me raden... die ligt bij jou. _O-
Wacht maar tot hij zegt: "Even tandjes poetsen" en dat een half uur later de bel gaat bij je. :+

Bikkel!

@Erik: Ik hoor dat 'Hello' nummer echt overal opeens.... zal wel populair zijn oid? :)

@Noor: Veel plezier!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan