Den Bosch en omgeving Deel 15! Bam!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier nog meer mensen die zich aan het vervelen zijn?? ikke wel in iedergeval en niemand die mee uit wil :( hoe moet ik dan ooit aan een vrouwke komen he :(
 
Heey Corne veel plezier met je SM!

En een vraag voor de rest, hoe snel gaan jullie weer
Rijden? Wachten jullie tot het quick weer bove de 10 komt of
Rijden jullie zo snel als het wegdek weer zichtbaar is?

Sinds de aanschaf van mijn motor heb ik pas 2x kunnen rijden helaas:-(
 
Ik rij nogsteeds. :+


Alleen komt de Ninja niet buiten tot het wegdek droog blijft en de pekel weg is. :')
 
ik wil ok rijden :( paar minuten geleden men uitlaat van me wagen dr onderuit gevallen :( en me motor komt echt niet buiten met dit weer.
 
Reactie@ furygan
Dus je rijd nu op je gpz? Al onderuit gegaan?
Ben je Überhaupt al eens onderuitgegaan?
En hoelang heb jij je rijbewijs eigenlijk al? Want k zie dat je 1 jaartje jonger als ik bent.
 
Laatst bewerkt:
En een vraag voor de rest, hoe snel gaan jullie weer
Rijden? Wachten jullie tot het quick weer bove de 10 komt of
Rijden jullie zo snel als het wegdek weer zichtbaar is?
Ik rij ook nog steeds, maar met wat men een sofa noemt :Y volgens Danny moet er nog een tv op dan is die compleet.
 
Reactie@ furygan
Dus je rijd nu op je gpz? Al onderuit gegaan?
Ben je Überhaupt al eens onderuitgegaan?
En hoelang heb jij je rijbewijs eigenlijk al? Want k zie dat je 1 jaartje jonger als ik bent.

#1 Ja, nee.
#2 Vorig jaar 2 keer met GPZ, 2x brommer. (2 jaar)
#3 Oktober vorig jaar.

Vroegáh konden motoren tegen een stootje.
Op je bek gaan, oppakken en doorrijden, weegt ook wel een kilo of 184, net een tank.

Ook al een vrachtwaggel overleefd die hem van z'n standaard af reed. :')

Van de week werdt ik overvallen door een sneeuwstorm, half 5 s'middags ofzo.
Vanuit Grave, iedereen ineens 60-70 rijden, ik met 110-120 inhalen terwijl ik die meuk keer op keer van me vizier veeg... B|
Ja totdat hij ermee uitschee bij Reek, sloeg af net voor dat afslagje waar je de pomp op kan bij De Molen banden... :')

HELEMAAL leeggetrokken op de open kraan, niet eens reserve gereden en hij heeft ook niet gestotterd, snap het niet helemaal. :')

Ter indicatie: Nope, benzinemeter is kapot dus ik wacht tot hij gaat stotteren, ram hem dan op reserve en dan kijk ik wel of ik kan tanken... :')

Lekker driften nu... :')
 
Laatst bewerkt:
Zo :W

Mijn werkdag zit er ook op :X :Z


Super ding Corné, en inderdaad een mooie ranke achterkant :Y
Ik zou het bijna (of eigenlijk niet bijna :+ ) zonde vinden om hem te verpekelen. Gewoon goed blijven schoonmaken dat ding. Werpt ook z'n vruchten af bij een eventuele verkoop. Veel plezier maar dat moet wel lukken (heb ook even op een SM mogen sturen, 640LC4).
 
@ Corné heb je een nieuwe motor ??
en op welke pagina staat er een foto ??
groetjes ROB
 
Product: Lederencombi
Toepassing: Bescherming
Merk: Evolution
Type: LC999
Kleur: Rood-Zwart
Prijs: € 299,00
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan