Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit bij Lake Taupo in New Zealand? Niet dat ik er ooit geweest ben, maar als je het hebt over tegenvoeters en als ik zo de begroeiing bekijk... dan zou dit zomaar een beredeneerd gokje kunnen zijn!

:]


helaas, Lake taupo is ook mooi maar ligt op het Noorder eiland.

Het is aan de westkust van het Zuidereiland, wordt vast wel geraden want het is wel een van de hot items daar.
 
West Plaza Drive
Mooresville, North Carolina 28117

[afbeelding]

Nope, wel het goede continent, maar niet de goede plek; het is geen junk-yard.

Nog een kleine clou:

full
 
Nee, ongeveer halverwege de westkust, een van de vele s....s , zoniet de bekendste
,

onderaan de afdaling was ik "out off brakes". Kwam na 3 weken camperen erachter dat de motorrem niet werkte omdat iemand de stationairschroef van het handgas iets had opgedraaid. volgende keer eerst het instructieboekje lezen, scheelt een spannend avontuur.
 
Ik was aan het zoeken naar een raceway...

NZ is wel erg gaaf, begrijp ik het goed HC, ben je daar geweest ?
 
Nog eentje, tijdens dezelfde trip genomen. Al ben ik bang dat deze weer iets te makkelijk is. Als er ook maar iets van een aanwijzing in zit hebben jullie hem zo! :}

full
 
Laatst bewerkt:
Ik was aan het zoeken naar een raceway...

NZ is wel erg gaaf, begrijp ik het goed HC, ben je daar geweest ?


Ja in 1997 , 6 weken met een camper rondgetrokken, en alles gehuurd wat er los en vast zat, quads, div.motoren, jeeps, buggy. Geweldig land. Daar durf je je camper nog open te laten snachts(alleen zuidereiland hoor, toen we overstaken naar het noordereiland ging meteen de boel op slot, wat een verschil).
 
Zal zo degene die je net hebt geplaatst even proberen. Hier heb ik nog een leuk setje verkeersborden:

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan