Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Homecargo

Walhalla,
Ongeveer 10 km ten oosten van Regensburg staat honderden meters boven de Donau de tempel het Walhalla. In de Oudnoorse mythologie is het Walhalla het paradijs van de gesneuvelde helden. Het is een merkwaardig museum. In de reusachtige tempel staan meer dan 125 borstbeelden van belangrijke mannen en vrouwen uit het verleden. Behalve borstbeelden zijn er ook ruim zestig gedenkplaten hoog tegen de muren bevestigd van belangrijke figuren uit het verre verleden waar geen afbeeldingen van bekend zijn.


Inderdaad, walhalla !
 
Daar gaat tie weer:

full
 
Knap dat je Walhalla vond. Hier was ik niet opgekomen en ik heb me werkelijk rot gezocht naar een kasteel of museum langs de Donau. "Tempel" was kennelijk het toverwoord.

Dit is ook wel een karakteristieke foto:

full
 
Laatst bewerkt:
Knap. Hier was ik niet opgekomen en ik heb me werkelijk rot gezocht naar een kasteel of museum langs de Donau. "Tempel" was kennelijk het toverwoord.

Wanneer je vanaf regensburg naar passau rijdt over de A-3 ligt het aan de linkerzijde van de snelweg en is goed zichtbaar, maar je moet inderdaad toevallig net die kant opkijken.

Dit is ook wel een karakteristieke foto:

[afbeelding]
 
Echt niet.

TC 800 gaat naar:

In de planning staat 11 dagen Oostenrijk/Zwitserland en 11 dagen Corsica.

En dat is ook niet goed !!
*D *D

Nee, ik denk zelf nu aan Italië, misschien Sardinië. Maar in die streek ben ik nog nooit geweest, dus is het met google live view de kust afzoeken. Is me een beetje te veel; speld in een hooiberg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan