Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhhh... nog 25 berichtjes, dan moeten we dit draadje sluiten! We zitten nu op 2475 berichtjes, wie had dat ooit gedacht toen we er aan begonnen!

:) :)
 
Knap, hoe heb je de oplossing dan gevonden? Ik kon foto's vinden door in Google 'school ayr' in te tikken. In m'n verslag komt de naam Ayr maar twee keer terloops voor, dacht dat je er wel overheen zou lezen.

:)

Ik heb inderdaad heel rustig het verslag doorgelezen en op de overnachtingsplaatsen gegoogled in combi met school. Think boots zijn engelse laarsjes, kon ik weinig mee. Ook dacht ik even aan militaire boots, soldaten ipv scholieren in de rij, foto van standbeeld met militairen...... de avond is in ieder geval weer mooi kapot :W
 
My turn:
full
 
En waar staat dit fraaie monument ook alweer? Wonderlijk dat die niet eerder in dit topic voorbij is gekomen..

:) :)

full
 
Mmmm... over die openingspost zal ik nog wel eens nadenken. Ondertussen nog even dat fraaie standbeeldje. Ik weet honderd procent zeker dat de meesten van jullie er wel eens naar hebben staan kijken.

:]
 
Fransen? Nee, dat denk ik niet, Frankrijk is een paar honderd kilometer verderop.

Het ziet er naar uit dat we een mooi raadsel bij de kop hebben als zelfs Wullebolle op z'n hoofd krabt!

:) :) :)

Misschien loopt dit raadsel zels door in het volgende topic! In ieder geval, als je ooit in de Alpen hebt gereden, dan heb je met vrij grote zekerheid naar dit beeld staan kijken!

:]
 
Defereggental, STALLER SATTEL[afbeelding]
Gevonden, het is de Staller Sattel! Deze was zo leuk omdat je de plek niet kon bekijken met google live view. Dat hield precies voor de grens met Oostenrijk op!

En veel motorrijders hebben naar dit beeld staan kijken, domweg omdat er na een half uurtje niets anders is om naar te kijken en de grens pas een paar minuten later opengaat (een kwartier per uur)

:]
 
Laatst bewerkt:
Heeeeeeel Veul gegoogled op monument, statue en denkmal , was er in september nog geweest maar inderdaad streetview gaat maar tot de grens.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan