Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ooh ja en ik heb een mooi systeem gevonden voor op me motor
want heb nu nog niks :+

B.C. Cargobag
big_Bagsconnected_Cargobag_2059_1.jpg
 
Maar ja route is nu ook vol aan de gang en wordt door meerderen gecontroleerd :+
Heenweg zelf gemaakt met onroute en in delen gemaakt genoeg punten zitten er in om ook met de normale 2011 kaarten te rijden :Y lijntjes overgetrokken en in delen gemaakt met extra waypoint voor tussen stops :+
 
*D Komt goed zet jouw gewoon op een 1 persoonskamer :+
Want zelf ga ik voor de slaapzaal en als ik snurk hebben ze gewoon pech gehad :+

Je krijgt een kussuh op je kop KaKhoofD! :+




Btw
is dit nu pp?


Totaal prijs voor op zaal met 6 man/vrouw
24 X 2 = 48 + 33 + 1,50 = 82,50 totaal inc. eten voor 2 dagen
BBQ + Dinner
 
Even gewoon voor mijn info
niet dat ik al weet of ik mee kan
maar hoe zit het daar met motor geluid
zoals jullie weten praat mijn SZR nogal
heb je daar veel gezeur zonder E keur op de uitlaat?
 
als het merkbaar is dat hij meer dan 93 produseert dan heb je kans dat ze je pakken alleen is dit buiten vakanties om dus extreme controle zal er niet zijn!

alleen pak gewoon je DB killer in :+ Bende van alles af
 
en indeed sander dit zijn de prijzen voor per persoon voor het hele weekend eten en overnachting als we de 20tig man niet halen ander wordt het nog goedkoper *O*
 
Zal eens een db killer maken
Maar heb ik nog geen E keur ;)

Strikt gezien ben je nog steeds in overtreding. Je mag Duitsland alleen in met een standaard uitlaat of een vervangende uitlaat, mitst deze voorzien is van een E-keurmerk. Er zijn dempers met losse dB-killers erin. Het E-keur is alleen geldig als de dB-killer op de juiste manier in de uitlaat is geplaatst.

Een uitlaat zoals jij hebt, heeft geen E-keur en voldoet daarmee niet aan de wet, zelfs als deze minder dan 93dB zou produceren. Een agent kan je staande houden en verbieden verder te rijden, totdat je voertuig conform de wet is. Komt de bekeuring nog bovenop. Mocht je uitlaat geen E-keur hebben, maar wel binnen de geluidsnorm vallen, zelfs dan mag de agent je nog staande houden en verbieden verder te rijden. Met een beetje geluk kom je in de laatste situatie weg met alleen een bon en mag je nog wel verder rijden.
 
Strikt gezien ben je nog steeds in overtreding. Je mag Duitsland alleen in met een standaard uitlaat of een vervangende uitlaat, mitst deze voorzien is van een E-keurmerk. Er zijn dempers met losse dB-killers erin. Het E-keur is alleen geldig als de dB-killer op de juiste manier in de uitlaat is geplaatst.

Een uitlaat zoals jij hebt, heeft geen E-keur en voldoet daarmee niet aan de wet, zelfs als deze minder dan 93dB zou produceren. Een agent kan je staande houden en verbieden verder te rijden, totdat je voertuig conform de wet is. Komt de bekeuring nog bovenop. Mocht je uitlaat geen E-keur hebben, maar wel binnen de geluidsnorm vallen, zelfs dan mag de agent je nog staande houden en verbieden verder te rijden. Met een beetje geluk kom je in de laatste situatie weg met alleen een bon en mag je nog wel verder rijden.


Maar als hij geen aso geluid produceert doen ze niet moeilijk.

ps. Als je zelf een db killer kan maken kan je vast ook wel een CE keur maken :+
 
Maar als hij geen aso geluid produceert doen ze niet moeilijk.

ps. Als je zelf een db killer kan maken kan je vast ook wel een CE keur maken :+

Ja, je kan een CE keur aanvragen, maar dat kost best wel wat centen O-)

Aso geluid of niet, je mogen je verbieden verder te rijden. Je bent dan alleen maar aan het gokken op het humeur van de dienstdoende agent B|
 
Ja, je kan een CE keur aanvragen, maar dat kost best wel wat centen O-)

Aso geluid of niet, je mogen je verbieden verder te rijden. Je bent dan alleen maar aan het gokken op het humeur van de dienstdoende agent B|

Stond er ergens in mijn text aanvragen? Ik zei maken :+
 
Strikt gezien ben je nog steeds in overtreding. Je mag Duitsland alleen in met een standaard uitlaat of een vervangende uitlaat, mitst deze voorzien is van een E-keurmerk. Er zijn dempers met losse dB-killers erin. Het E-keur is alleen geldig als de dB-killer op de juiste manier in de uitlaat is geplaatst.

Een uitlaat zoals jij hebt, heeft geen E-keur en voldoet daarmee niet aan de wet, zelfs als deze minder dan 93dB zou produceren. Een agent kan je staande houden en verbieden verder te rijden, totdat je voertuig conform de wet is. Komt de bekeuring nog bovenop. Mocht je uitlaat geen E-keur hebben, maar wel binnen de geluidsnorm vallen, zelfs dan mag de agent je nog staande houden en verbieden verder te rijden. Met een beetje geluk kom je in de laatste situatie weg met alleen een bon en mag je nog wel verder rijden.
dat is zo
maar die E keur sport demper die er nog ligt pas maken is mega veel werk
en dat standaard ding is zo lelijk niet te geloven
doet gewoon pijn aan je ogen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan