Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeeeezzz. da's een veel te grote burger voor zo'n klein ventje! :+

Ik baal echt dat ik niet mee kon :'(


Please ga volgende editie dus maar lekker mee (wel oppas regelen tzt natuurlijk :+ )...
en ik denk dat baardmans van je hééééél goed zal slapen vannacht :z :z :z :z
 
full


:W Hoi allemaal, :W Heb echt een super weekend gehad, zelden zo fijn brommer gereden, gelachen en ongelooflijk lol gehad :) :) :) allemaal veel dank daarvoor.
Ivo jij speciaal dank voor de perfecte organisatie :} :}

full


Hier link https://picasaweb.google.com/116921...?authkey=Gv1sRgCIriraio0JPJUA&feat=directlink naar de rest van de foto's. Wie ze in origineel formaat wil hebben PM me even het foto nummer door en meel adres door. *O* *O* *O*
Wat mij betreft tot http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/295768/Brabant-rit-19-Juni-2011-1.html :] :]
 
MOEZEL-QUIZ by Erik:

......

1*) Wie ging zaterdagavond om 02.15 uur (pas/al) zijn mandje in...en heeft toen op de slaapzaal 2½ hectare bos doorgezaagd ?

.......

[kleine HINT ] :+ :
Foto-BFEHD8HP-G.jpg



* over de uitslag wordt wel of misschien niet gecommuniceerd.Winnaar ontvangt alleen roem, eer en vooruit..een potje bier op het reunie weekend :Y

:W Erik
 
Laatst bewerkt:
MOEZEL-QUIZ by Erik:

......

1*) Wie ging zaterdagavond om 02.15 uur (pas/al) zijn mandje in...en heeft toen op de slaapzaal 2½ hectare bos doorgezaagd ?

.......

[kleine HINT ] :+ :
[afbeelding]


* over de uitslag wordt wel of misschien niet gecommuniceerd.Winnaar ontvangt alleen roem, eer en vooruit..een potje bier op het reunie weekend :Y

:W Erik

Gheghe :+ :+
 
Nog geen "ik ben weer thuis"-meldingen? Wij zijn er weer!
Net voor Venlo werden we nog ingehaald door Peter, ??? en Raoel. Ik heb nog een poging gedaan om ze bij te houden, maar m'n Divje kon niet hard genoeg...

Sorry, ik heb je echt niet gezien.... lag misschien aan zaterdagavond *O* *O*
Ik heb volgens mij de "Ivo club" wel gespot vlak voor het eindpunt ( A 76 )

Plofkop bedankt voor de "bochtenlessen", direct achter jou rijden reed erg fijn.

Heel graag gedaan :Y :Y

Was om 14.00 thuis. Iedereen bedankt voor een geslaagd weekend.

Ben nog even naar de EHBO geweest: voet is alleen maar zwaar gekneusd; niets gebroken dus *O*.

:W

Gelukkig, beterschap met je voet!!

Jeeeezzz. da's een veel te grote burger voor zo'n klein ventje! :+

Ik baal echt dat ik niet mee kon :'(

Als je volgende editie mee bent stoppen we speciaal voor jou bij de mega hamburger tent :9 :9

..en jij bent uitgesloten van deelname :+ ;)

Kom toch stiekem wel :Y :Y :Y
 
Please ga volgende editie dus maar lekker mee (wel oppas regelen tzt natuurlijk :+ )...
en ik denk dat baardmans van je hééééél goed zal slapen vannacht :z :z :z :z


Baardmans gaat die wildgroei maar eens even kortwieken waarschijnlijk, al vind Bibi het wel lekker ruig. Mose(l)(s) Kriebelen zeg, die wilde struik!



Bibi undercover :)

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dit aanbod af te slaan. Natuurlijk ga ik mee!!!


P.s..

Denk dat ik zelf ook heerlijk slaap vannacht.. er is niet alleen bij jullie een paar Ha. bos omgezaagd... Heb 2 nachten met m'n moeder moeten overleven.. heb dus geen oog dicht gedaan.. :/

Zo'n king size hamburger kan ik nu net ff niet hebben..zit al 20kg boven m'n normale gewicht :+ Al zal me dat eigenlijk aan m´n derriere mogen oxideren :+
Ik sla geen lekkere dingen af :P
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

:W Hoi allemaal, :W Heb echt een super weekend gehad, zelden zo fijn brommer gereden, gelachen en ongelooflijk lol gehad :) :) :) allemaal veel dank daarvoor.
Ivo jij speciaal dank voor de perfecte organisatie :} :}

[afbeelding]

Hier link https://picasaweb.google.com/116921...?authkey=Gv1sRgCIriraio0JPJUA&feat=directlink naar de rest van de foto's. Wie ze in origineel formaat wil hebben PM me even het foto nummer door en meel adres door. *O* *O* *O*
Wat mij betreft tot http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/295768/Brabant-rit-19-Juni-2011-1.html :] :]
*O*
 
Sorry, ik heb je echt niet gezien.... lag misschien aan zaterdagavond *O* *O*
Ik heb volgens mij de "Ivo club" wel gespot vlak voor het eindpunt ( A 76 )Heel graag gedaan :Y :YGelukkig, beterschap met je voet!!Als je volgende editie mee bent stoppen we speciaal voor jou bij de mega hamburger tent :9 :9Kom toch stiekem wel :Y :Y :Y

:Y klopt enkele ook van ons jullie :P Wij zijn in aachen een heerlijk ijsje gaan eten die onze mel wist te vinden :9~
Hadden jullie ook nog foto's mel dan zet ik die op MF
 
MOEZEL-QUIZ by Erik:

......

1*) Wie ging zaterdagavond om 02.15 uur (pas/al) zijn mandje in...en heeft toen op de slaapzaal 2½ hectare bos doorgezaagd ?

.......

[kleine HINT ] :+ :
[afbeelding]


* over de uitslag wordt wel of misschien niet gecommuniceerd.Winnaar ontvangt alleen roem, eer en vooruit..een potje bier op het reunie weekend :Y

:W Erik

ik lag erboven maar heb gelukkig geen last gehad haha, maar dat kan ook zijn omdat ik en plof mekaar onbewust in slaap wiegden in dat stevige bed :')
 
ik lag erboven maar heb gelukkig geen last gehad haha, maar dat kan ook zijn omdat ik en plof mekaar onbewust in slaap wiegden in dat stevige bed :')


Elkaar Elkaar ??? ik geloof dat ( uitgaande van de eerste nacht ) Plof en Rene zowat het hele Hotel in slaap wiegden.... _O-

Dat de overburen uberhaubt hebben kunnen slapen snap ik nu nog steeds niet ;)
 
Joehoe *O* ik krijg een biertje *O*

Ik heb een nieuwe suggestie: plofkopkont O-)

Onze kamer was helemaal super *O* dat is alleen al een reden om terug te komen.
full

Hier hing onze kamer vol van :9~ .

Volgende keer ga ik weer zelf op mijn supermotor mee *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y klopt enkele ook van ons jullie :P Wij zijn in aachen een heerlijk ijsje gaan eten die onze mel wist te vinden :9~
Hadden jullie ook nog foto's mel dan zet ik die op MF

We kunnen ook een dagje de eifel in rijden met als toetje een heerlijk ijsje :)
Even een duits-nederlandse vertaling voor je: Aachen is Aken in het Nederlands. Maar goed iedereen snapt toch wel wat je bedoelt. ;)

Wij komen in die ijssalon in ieder geval al sinds ik me kan herinneren, en dat zijn al aardig wat jaartjes en het is soms zo lekker dat het niet altijd bij 1 ijsje blijft :Y :9~ _O-
 
Er zijn wel elementen uit die foto in diverse kamers terug te vinden.
Maar ik gok dat op de mannen kamer geen mf-oma aanwezig was :P .


Maartjinski vond de kamer minder stimulerend vreemd genoeg _O-
 
Hahahaha nee je begrijpt Melchen verkeerd :+

Melchen en ik lagen dus op de kamer met overal mannen foto's....
Das toch niet "my cup of tea" B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan