MF Gooi en Vechtstreek deel *91*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm klinkt bekend, wij hebben hier een netwerkbekabelaar in het pand lopen die wij zijn kniptang na tig uitvallen her en der maar gewoon afgepakt hebben B|
_O-

Zit toevallig bij een klant waar ooit iemand wel ff de oude bekabeling ging wegknippen....en voor het gemakt direct maar de belangrijkste glasverbinding van t gebouw meepakte.
En dan niet alleen doorknippen...maar 5 meter verwijderen _O-


@Nocer: preventief stoppen _O-

@ Schotland....ik ga in mei 10 dagen samen met vriendinlief *O*
 
_O-

Zit toevallig bij een klant waar ooit iemand wel ff de oude bekabeling ging wegknippen....en voor het gemakt direct maar de belangrijkste glasverbinding van t gebouw meepakte.
En dan niet alleen doorknippen...maar 5 meter verwijderen _O-

Hier ook glasvezels, maar dan vanaf de serverruimte naar verschillende patchruimtes in het gebouw. 3 switches down en dus een flink deel van het pand zonder netwerk :/
 
Dit jaar misschien! :9 Lijkt me erg mooie en erg leuk!

@Schaats organisatie: Zeer gewaardeerd, maaruh... nemen jullie de kritiek niet iets te hard op? Je kan het ook als een suggestie zien (en deze als organisatie verwerpen), zijn de harde woorden nodig? :)


Ook hier is goed lezen het devies!
't was alweer goed, klaar is klaar he ;) :j



@ Kaart: -O- :(


@ Snoerenknippert: Ik heb zo'n zus. Had ff zitten zweten op de kerstboom, mooi geworden, ziet nog 1 scheve tak, "knip" licht uit :')


Thé! :9
 
Laatst bewerkt:
Xtra ontploft....:
ff gotveren hoor :(


Wat een graf-tering-kutgemeente is dat Hilversum toch B| B| B| B| B|

Gister zater er 4 met hun doos te spelen, maar ff de parkeervergunning veranderen kon niet.
Net WB met mijn IDkaartje, met mijn autopapieren en met mijn vergunning erheen: Geven ze 'm niet mee :( B| :( B| :( B| :( B|


Persoonlijk afhalen zeker.... was hetzelfde met Atlas zijn ID-kaart. Die moest hij ook zelf afhalen... :+


En stratenvegen kunnen ze ook niet daaro :X
 
:W

:') Tijdje terug ook bij de universiteit een slow whoop die af ging.
Gevolgd door een melding: CODE ROOD IN DE LOBBY!

Docent schrok zich kapot, maar had geen idee wat code rood was :') Wij om het hoekje van de deur kijken, rennen er allemaal BHV'ers langs, enorme chaos richting de lobby. Wordt er twee minuten later omgeroepen dat het loos alarm was. :')

Eerst in paniek door de intercom schreeuwen en vervolgens blijkt er helemaal niks aan de hand te zijn. :P
 
Als we dan toch allemaal aan het draadknippen zijn..

..ik heb een keer een 220V kabel doorgeknipt met een nijptangetje.. |(
(ja, er stond nog stroom op)



Maar ik zit er nog! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ach dat is nog niets,.. Facilitair bedrijf heeft een keer geregeld dat de stroom uitviel van de serverruimte... Goeie test voor de nood ups zou je zeggen... Erg goed zelfs want die ging stuk op dat moment.. Resultaat was dat alles uitging.. Goeie test voor ons ook want we hadden onze dubbele domeincontrollers virtueel draaien.. Best lastig om dan weer op die virtuele machine te komen zonder domein.. Wel inmiddels een derde fysieke bijgeplaatst .. De honden ook..
 
Draadjes knippen _O- zolang iedereen het overleeft heeft. Lankho nog een aanvulling?

Dat het halen van een nieuwe parkeerkaart DE uitdaging van januari wordt is nooit leuk -O- Gemeente maakt zich niet populair :')

Morgen :W
 
Alles is ook echt brak hier. :')

Gisteren 2,5 uur helemaal afgebeuld met Krav Maga (oliebollen training). Vanmorgen om 7 uur op mijn werk... veel eiwitten genomen, voel nog steeds alle spieren.

Maar goed... met deze voorraad thé moet ik het wel gaan redden. :Y Vanavond lekker een filmpje kijken / boek lezen oid. :9
 
Laatst bewerkt:
Alles is ook echt brak hier. :')

Gisteren 2,5 uur helemaal afgebeuld met Krav Maga (oliebollen training). Vanmorgen om 7 uur op mijn werk... veel eiwitten genomen, voel nog steeds alle spieren.

Maar goed... met deze voorraad thé moet ik het wel gaan redden. :Y Vanavond lekker een filmpje kijken / boek lezen oid. :9
Welk boek?

Na m'n tentamen ook maar even een paar nieuwe aanschaffen voor de rest van Januari :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan