MF Gooi en Vechtstreek deel *91*

Status
Niet open voor verdere reacties.
coffee-tits-boobs-pussy-blonde-coffee-naughty-demotivational-poster-1283296627.jpg
 
Laatst bewerkt:
En hier in Driebergen lag weer sneeuw B|

Zeg nou niet, kheb nog niet buiten gekeken B| -O-


Edit: Kijk nou, wat n service!! Al eens aan B&B ofzo gedacht? :P


:Y ......... in de Eifel...... alleen is het een beetje lastig werk te vinden, want je moet iets hebben dat de boel weet te financieren.

Motor B&B :Y Moet je het toch aardig eind schoppen me dunkt :Y Kwestie van goede service, veel mond op mond reclame :)
Alleen zal de winter misschien wat lastiger zijn? Tenzij je ook in n goed wintersport gebied zit :Y
 
Hmmm.... sneeuw..... dacht dat wij er hier nu wel een beetje klaar mee waren. :/
Al moet ik zeggen dat Amersfoort sneeuwvrij is gebleven.... de straten zijn weliswaar wit maar da's pekel. :r
Thuis was alles ook nog gewoon gewoon, zoals het hoort om op de motor te kunnen springen :]
Maar naarmate ik oostelijker kwam werd het iets witter..
 
CorvetteFreak over ondernemen...
Motor B&B :Y Moet je het toch aardig eind schoppen me dunkt :Y Kwestie van goede service, veel mond op mond reclame :)
Alleen zal de winter misschien wat lastiger zijn? Tenzij je ook in n goed wintersport gebied zit :Y

Je hebt altijd kosten.... en die moeten worden betaald.
Maar we zullen volgende week in Königsleiten eens kijken of dat daar behoefte is aan een MotorSki-B&B. ;)
 
:+ na een half uur ben ik al bekaf :')


Ej, 2 rondjes haal jij moeiteloos wel :+




@ Teun: 't park af wordt al een hele prestatie :')

Same here, had zondag de Honbah gestart (na god weet hoelang, [me="Coonie"]fluisterd iets van betrouwbaar :-) ) maar een rondje zat er niet in.[/me] Is hier ook nog een ijsbaan :(



*O* *O* *O* Goééééédemorgen! *O* *O* *O*


Vorsicht allen he! ;) :j
 
Mijn collega heeft weer http://www.candy.com/assets/images/C104813.jpg (Colombina's) van Aruba meegenomen :9~ :9~ :9~

*O* *O* *O*
 
Het is geen nieuws; het stond er al van begin af aan bij. Vandaar dat iemand vroeg of er lichtjes waren ;)

Zag het inderdaad, maar moest er wel voor terug lezen :$ Beter lezen volgende keer dus :+
Denk juist omdat het op zondag was en x zijn dochter heeft die dag en in de avond altijd terug brengt ik er juist vanuit ben gegaan dat het overdag was :Y
Dacht leuk kan Louise ook mee op de slee, maar de avond is altijd spitsuur bij ons met 2 kids eten en naar bed dus volgende keer beter ;)
 
Achi, dat is mooi balen dan.... hopelijk valt de operatie mee en herstelt het snel. :Y


Nocer... lekker vrije dagen, genieten toch? Op de motor naar Oostenrijk als vorig jaar? Zien we je vanzelf wel verschijnen in Konigsleiten _O-
En het is zo... anders graait de belastingdienst wel een dikke hap mee. En dat ... is tegen alle principes in. ;)

Ey. B|
Die mensen gingen skiën tijdens mooi motor rij weer. Wie gaat er eind Februari ook skiën in Oostenrijk. O-) Was wel leuk, al werd je wel een beetje raar aangekeken. Dus wie weet Henrike...;)

IMAG0433.jpg


IMAG0435.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ey. B|
Die mensen gingen skiën tijdens mooi motor rij weer. Wie gaat er eind Februari ook skiën in Oostenrijk. O-) Was wel leuk, al werd je wel een beetje raar aangekeken. Dus wie weet Henrike...;)

[afbeelding]

[afbeelding]


Hey.... die bovenste foto is volgens mij gemaakt vlak bij Konigsleiten.
Dat is waar je over een brug over de weg skiet. Toch?

Dat is héél dicht bij waar we dan zitten... wie weet Bart. ;)
 
girlR1100S over de foto's...:
Hey.... die bovenste foto is volgens mij gemaakt vlak bij Konigsleiten.
Dat is waar je over een brug over de weg skiet. Toch?

Dat is héél dicht bij waar we dan zitten... wie weet Bart. ;)

Volgens mij is de 2e foto op dezelfde plek alléén ri. de Gerlosplatte genomen...
.... als je de weg achter de foto omhoog rijdt kom je in Königsleiten.

Wij zitten tegenover de lift. ;)
 
Okay, ik ga het hier eens posten:

Wie wil er met mij in de periode van week 26 tm week 34 (27 juni tm 28 augustus) een eind door west-europa rijden op de motor?? :]

Zat te denken aan een aaneengesloten periode van twee tot max drie weken. Af en toe een hotelletje/herberg pakken rondjes rijden en wat zien van de omgeving.
Lekker een paar dagen rijden behoort tot het idee, maar ook een paar dagen ergens blijven hangen is nooit weg. 8-)

Globale planning vooraf, her en der misschien wat reserveren en verder maar zien waar we uitkomen. Voor back-up misschien een tentje mee om eens een camping op te zoeken.
Idee is om in ieder geval Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en misschien Spanje aan te doen en een leuke zomer te hebben! :Y

Leuk :)
Zat zelf eraan te denken om deze eens te doen:

http://maps.google.nl/maps?f=d&sour...797,17.314453&spn=17.518748,46.538086&t=p&z=5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan