Het grote kleine Kawasaki KLX250 topic

heb er twee vrouw en ik rijden al jaren samen ritjes op de kawa,s eentje heeft al 35000 gelopen zonder enig probleem we snappen niet dat er niet meer van deze leuke fun motoren rondrijden.
 
Ja precies, als je wat minder cc rijd schijn je er niet meer bij te horen. Zelf vinden zij zich
de man als meer cc hebben.
35.000 km is veel hoor voor een 1 cylinder. Klx250 lijkt mij heerlijk machientje. Vroeger ook
off the road torretjes gereden. Zit te azen op een klx, ze gaan aardig zakken met
de prijzen. Kom zelf uit maassluis.
 
Ja precies, als je wat minder cc rijd schijn je er niet meer bij te horen. Zelf vinden zij zich
de man als meer cc hebben.
35.000 km is veel hoor voor een 1 cylinder. Klx250 lijkt mij heerlijk machientje. Vroeger ook
off the road torretjes gereden. Zit te azen op een klx, ze gaan aardig zakken met
de prijzen. Kom zelf uit maassluis.
 
Ja precies, als je wat minder cc rijd schijn je er niet meer bij te horen. Zelf vinden zij zich
de man als meer cc hebben.
35.000 km is veel hoor voor een 1 cylinder. Klx250 lijkt mij heerlijk machientje. Vroeger ook
off the road torretjes gereden. Zit te azen op een klx, ze gaan aardig zakken met
de prijzen. Kom zelf uit maassluis.

Vanaf volgend jaar is ABS verplicht op motoren dus gaan de overjarige KLX-en hard in prijs onderuit.

http://reflector.nl/geen-apk-maar-wel-abs-voor-motoren/

Ideaal moment om er eentje op de kop te tikken!
 
Laatst bewerkt:
Dat idee had ik al Blue Eyes, wel veiliger maar dan worden de 2016 modellen met ABS
wel verhoudings geweis te duur. Denk dan aan 5600 uuro incl. Want die gaan in 2016
nog echt niet in de aanbieding. Sterker nog; denk dat ze zeer weinig klx250 inkopen de motorzaken.
 
Dat idee had ik al Blue Eyes, wel veiliger maar dan worden de 2016 modellen met ABS
wel verhoudings geweis te duur. Denk dan aan 5600 uuro incl. Want die gaan in 2016
nog echt niet in de aanbieding. Sterker nog; denk dat ze zeer weinig klx250 inkopen de motorzaken.

2015 en used gaan in de aanbieding. Staan er zat te koop nieuw en overjarig.
 
Ja mooi is dat. En ABS. vind ik niet nootzakelijk. Ik houd altijd veel afstand en kijk ver vooruit.
Gebben heeft een mooie staan, met 136 km. Top.
 
Nu te koop
Mijn KLX 250 bj 2011
km 5051
Als nieuw
zie marktplaats
 
Laatst bewerkt:
heb een Fazer 600 gekocht
full


Nu te koop KLX 250
2011
KM 5051
Extra uitlaat, verlagings set
set banden
Vraag prijs 3350,=

mail; peetersglas@live.nl
 
Laatst bewerkt:
Te koop klx 250 2011 km 5051
als nieuw
mail peetersglas@live.nl
vraag prijs 3350,=
wegens aanschaf andere motor
 
Laatst bewerkt:
Blijft een hele leuke speelfiets. Maar ja.... ik heb al teveel speelgoed... -O-
 
full

Te Koop bj 2011 KM 5051
super snel
Vraag prijs 3350,=
mail; peetersglas@live.nl
Wegens aanschaf zwaardere motor
 
Laatst bewerkt:
Zit wel te kijken voor een klx250. Maar vind de prijs van de zwarte te duur. Snap dat je wat hoger gaat
zitten maar voor 850 uuro meer heb ik een nieuwe!!!! Met 4 jaar garantie.
En als ie zand heeft geproeft dan haak ik helemaal af. Sorry. Wel een mooie kleur.
 
Hoi nooit zand gezien, ik ben 67 jaar dus niet meer crossen ha ha
er zit ook ook een GPR uitlaat bij van 300,=
carter bescherming
verlagings set
extra lucht filter
extra banden set, prijs is vraag prijs, misschien worden we het eens
maar 5050 km gelopen, gekocht bij gebben motoren rekeningen aanwezig
 
Hoi henk, als je een motorfiets inruilt b ij een motorzaak, krijg je ook niet/niks xtra voor accessoires.
Dus dan wil de koper dat ook niet betalen.
Ik wil niet denigrerend doen. Maar zo leggen de marktwaardes nu eenmaal.
Maar heeft id wel lekker weinig gereden, dat is wel mooi dan. Qua slijtage. Maar geen garantie
voor deze prijs.. snapt U.
 
Terug
Bovenaan Onderaan