1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
helaas de aangeboden hulp woont net even te ver weg .


ik ben druk in de weer hier om een SD geheugen kaartje van 8 Gb vol met megameet foto's online te krijgen.

ik heb helaas maar 1 mb upload ( die van dat rare reclame schaap )
en nu wil ik eigenlijk echt supersnel alles online krijgen want ik vermoed dat het anders nog wel de hele avond kan duren
Resize all ?
 
Lekker ... was weer mooi, in Veenendaal heeeeeel druk.
Alleen jammer dat de Politie niet het verkeer gaat regelen ... nee men vind het belangrijker om iemand te pakken die net iets door het rood rijd ....
Ik vond dat iedereen aardig tam was en netjes gedraagde ....
Rond uit TOP !
 
Een geslaagde dag, goede opkomst, lekker weer en veel te bewonderen.

Ik erger me kapot aan die blauw helmen, waar halen ze de lol vandaan? Als ik in de ochtend een opdracht zou krijgen van mijn leidinggevende om te controleren bij een motor meeting, dan neem ik de gehele dag lekkere mc'flurry's :) tevens zorg ik dat mijn bonneboekje zoekt raakt ,:) ..... wat een baan!!!
Zullen de blauw mutsjes die naar buiten gebonjuurd worden het nou geweldig vinden? Ik walg echt van die gasten, die uitgestreken muilen bleeeehhhhhhh

Er was er eentje met 2 strepen (3e zal ie wel in z'n onderbroek hebben) die ik op diverse foto's nog een aantal bonnen uit heb zien schrijven :r

Van diezelfde pisvlek mochten wij op het laatst niet eens een foto maken van de motoren voor in de OP (rotonde rechtdoor, na de slagbomen aan het einde van de weg, omdat het daar rustig was)
Omdat er, zoals hij het zei, ''MET JULLIE'' geen afspraken te maken viel, er waren blijkbaar gasten die wheelies of burnouts of weet ik veel gedaan hebben.
Vooral alles over 1 kam scheren, die zal die 3e streep wel in z'n onderbroek houden ipv op z'n schouder, wat een nagemaakte rukeend zeg :r
 
Laatst bewerkt:
Heb me kostelijk vermaakt.. En de economie gespekt bij de mac.
Volgende in september weer neem ik aan.
 
Sowieso een op de a30 bij hp 25,0 ongeveer.. Die zijn wij, uiteraard netjes, voorbijgereden. Politie was goed vertegenwoordigd.. Ook in burger volgens mij.

Ik wilde je het via PB vragen, maar die staat bij je uit.
A30 van Ede richting Venedaal of andersom? Ik begin hem nu wel te knijpen..
Heb op beide flink te hard gereden, lekker slim dus aangezien ik ook wel wist dat ik normaal moest doen in die omgeving |(
 
Ik wilde je het via PB vragen, maar die staat bij je uit.
A30 van Ede richting Venedaal of andersom? Ik begin hem nu wel te knijpen..
Heb op beide flink te hard gereden, lekker slim dus aangezien ik ook wel wist dat ik normaal moest doen in die omgeving |(

Wij reden ede richting Barneveld
 
Wij reden ede richting Barneveld
Okey, thnx, Nouja, we zien wel. Op flitsservice staat deze flitser om 15:00 aangemeld, terwijl ik er 12:45 langs kwam. Ik hoop toch van niet. Zou een mindere afsluiter van de dag zijn.

Nu foto's kijken!
 
Wel gezellig, maar voor mij mijn laatste MFMM tenzij het ergens anders naartoe word verplaatst.
Ben die politie echt helemaal beu, echt belachelijk veel radar controles. Voorgaande jaren waren echt VEEL leuker!


Mee eens..juist dat stunten vind ik gaaf..Dat is wellicht nog wel te regelen bij een boer hier in de buurt die een flink grasveld heeft en een strook asfalt. Maar dan de weg erheen, zal dan ook wel lasercontroles worden neergezet.
 
Laatst bewerkt:
ook nog een aantal gezien in de nieuwe motorcolectie 2014....korte broek met teenslipers. :N
Wat een verstand.
 
Laatst bewerkt:
Okey, thnx, Nouja, we zien wel. Op flitsservice staat deze flitser om 15:00 aangemeld, terwijl ik er 12:45 langs kwam. Ik hoop toch van niet. Zou een mindere afsluiter van de dag zijn.

Nu foto's kijken!

Je hoort het vanzelf als ze je mooi genoeg vonden om te fotograferen. Wij reden er rond dezelfde tijd. Erg gaaf trouwens alle foto's. Mijn filmpjes zet ik dinsdag op YouTube. Te trage verbinding thuis...
 
Hoorde van iemand anders naast me dat er in Veenendaal meer als 1200 waren.

Lijkt me erg veel aangezien er maar rond de 600 inschrijvingen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan