MF Gooi en Vechtstreek deel **92**

Gillie en zijn zwaai gedrag, wat doen we daar nou mee?

  • Niks, gezellig toch?

    Stemmen: 1 2,8%
  • Bannen die zooi!

    Stemmen: 2 5,6%
  • Ach laat die jongen toch.

    Stemmen: 18 50,0%
  • Zou Noor al spijt hebben van die foto?

    Stemmen: 14 38,9%
  • Gilletino mag tot deel 100 niet meer zwaaien...

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^
en sterker nog JJ, hoe blijf jij slapen tot 14:00 :+

_O-

Bofbipsje dat ik ben, in de slaapkamer heb ik er het minste last van :)

images
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn net weg..
Duidelijk is dat de nachtnorm (tussen 23:00 en 7:00 uur) iig wordt overschreden, meer dan 45 Db is gemeten.
Avondnorm (tussen 19:00 en 23:00 uur) is 50 Db en Dagnorm is 55 Db.
Nu wachten op het rapport dat ik via de AH moet krijgen, en dan hopen dat ze maatregelen nemen zodat ik gewoon niets meer hoor..

And now we wait..

Hmmz en anders lege eierdozen overal opplakken :+
Ik denk dat ze de dagnorm ook wel erg dicht benaderen ;)

Afwachten nu op wat de AH gaat doen eraan :Y
 
Ze zijn net weg..
Duidelijk is dat de nachtnorm (tussen 23:00 en 7:00 uur) iig wordt overschreden, meer dan 45 Db is gemeten.
Avondnorm (tussen 19:00 en 23:00 uur) is 50 Db en Dagnorm is 55 Db.
Nu wachten op het rapport dat ik via de AH moet krijgen, en dan hopen dat ze maatregelen nemen zodat ik gewoon niets meer hoor..

And now we wait..

Ey, mooi dat ze eea vast hebben kunnen leggen. Nu hopen dat het rapport rappido opgesteld wordt en er maatregelen genomen worden :Y

Achi gaat voor de zekerheid vast eierdoosjes en wcpapier rolletjes sparen :+
 
Zooooo middag allemaal! :W

Hier weer terug van een dagje noodhulp :) Weinig echt spannende dingen meegemaakt.. -O- ..maar wel weer feeling gekregen waarvoor ik het dagelijks allemaal doe :Y


Even een korte kwoot:

Aaf! :W

Even in vogelvlucht...@ Polletje, :') Maar laat die jongen lekker... :Y :j
:j :W
G'avond :)

Geeft mij een slecht geweten; al die sportende mensen hier B| Hou es op!

Filmpjes: :X
Ik doe dr ook ff niet aan mee hoor, vorig jaar een pauze ingelast voor onbepaalde tijd :P
En weer een beetje bijgelezen... :+ X nog gefeli. hopelijk mooi visje gevangen voor je verjaardag ;)

Allemaal nog heel erg bedankt voor de feli's. *D Had niet verwacht dat ik zo trots kon zijn 8-)
Best verwonderlijk hoe je onder een steen kan leven. Super snel weer een dag voorbij en als je dan terug kijkt lastig te benoemen wat je hebt gedaan _O-
Hier nog even de beloofde foto's

1 dag oud en al best helder onze Brent *D

[afbeelding]

Moeder en zoon

[afbeelding]
Gaaf man! *O*
Feli *O*Jij stemde op 'Ach laat die jongen toch.'. *O*

:W
*O* :W
*O* gefeliciteerd so far... euh (appel)taart????
Euhhhh ja, die komt er dit jaar echt een keer aan! :Y
Jij stemde op 'Ach laat die jongen toch.'
:W :W :W
:j
nog 1,5 week en dan voor 8 dagen naar Fuerteventura 8-)
B|
Nog ff ter "ere" van mijn 36 jarig bestaan :')
Vrijdagavond uurtje of 8:00
Koffie, colaatje, borreltje enz.

Laat ff weten als je komt zodat ik een beetje weet waar ik op moet rekenen :P
En evt. kan uitleggen waar het is :Y
*O*
Ze zijn net weg..
Duidelijk is dat de nachtnorm (tussen 23:00 en 7:00 uur) iig wordt overschreden, meer dan 45 Db is gemeten.
Avondnorm (tussen 19:00 en 23:00 uur) is 50 Db en Dagnorm is 55 Db.
Nu wachten op het rapport dat ik via de AH moet krijgen, en dan hopen dat ze maatregelen nemen zodat ik gewoon niets meer hoor..

And now we wait..
Succes ermee! Heb volgens mij alleen gemist waarom dit gedaan is.. Zijn ze bij jou beneden aan het verbouwen?? :?



En ik denk dat ik nu pizza ga bestellen :9
 
Een klein oud vrouwtje begeeft zich naar de buurtwinkel en legt 3 dozen kattenvoer in haar mandje, de duurste die ze maar kon vinden in de winkel .

Aan de kassa gekomen, zegt ze tegen de kassierster : "Niets is me te duur voor mijn katjes."

De kassierster antwoordt: "Het spijt me, maar ik mag u deze dozen kattenvoer niet verkopen, zonder dat u me een bewijs levert dat u wel degelijk een kat bezit. Er zijn teveel ouderen van dagen die deze voeding in realiteit voor zichzelf kopen, daarom vraagt de directie altijd een bewijs bij aankoop."

Het dametje keert naar huis terug, neemt haar kat mee en toont ze aan de kassierster. Deze is akkoord met de verkoop van het kattenvoer.

s' Anderendaags keert het vrouwtje terug om hondenvoer te kopen en nogmaals kiest ze er het duurste eten uit.

De kassierster herhaalt haar dezelfde toespraak, dat ze de koekjes niet mag verkopen zonder een bewijs dat de koper een hond heeft. Gefrustreerd haalt het oude vrouwtje haar hond en toont hem aan de kassierster.

Deze heeft nu geen bezwaar meer en verkoopt de hondenkoekjes .

De volgende dag komt het dametje aandraven met een doos met een gat in het deksel. Ze vraagt aan de kassierster om er haar vinger in te stoppen.

De kassierster weigert,"Nee, ik ben bang dat daar misschien wel een slang inzit!"

Het oude dametje stelt haar gerust en zegt dat er niets in de doos zit dat haar kan kwetsen.

Uiteindelijk stopt de kassierster haar vinger maar in de doos, haalt hem er weer uit en bemerkt een verdachte geur ..........



Ze schreeuwt het uit :"Maar dat is stront wat u daar in die doos hebt ."



Waarop het oudje met haar mooiste glimlach antwoordt:











EN MAG IK NU 3 ROLLEN TOILETPAPIER

??????????
 
Daarom heb ik geen portemonee. Kan ik 'm ook niet vergeten... :+
En niet tanken :+
Jantah: maar goed dat we vandaag niet gaan schaatsen dan.
Ik heb helemaal geen offday nodig om daar een drama van te maken hoor :P
Nog ff ter "ere" van mijn 36 jarig bestaan :')
Vrijdagavond uurtje of 8:00
Koffie, colaatje, borreltje enz.

Laat ff weten als je komt zodat ik een beetje weet waar ik op moet rekenen :P
En evt. kan uitleggen waar het is :Y
Wil nog niks beloven (mag dat? anders neem ik zelf cola mee ;) ), maar is genoteerd!
Hmz...blijkbaar heb ik me vergist in de tijd... Zullen dan hopelijk om 13 uur komen.... 't is toch wel woensdag vandaag... Die rotvakantie ook...helemaal van slag :+
Weet niet of het je bedoeling is om ons op de kast te krijgen...

Maar jij had dus nog een uurtje extra kunnen blijven liggen :P
 
Een klein oud vrouwtje begeeft zich naar de buurtwinkel en legt 3 dozen kattenvoer in haar mandje, de duurste die ze maar kon vinden in de winkel .

Aan de kassa gekomen, zegt ze tegen de kassierster : "Niets is me te duur voor mijn katjes."

De kassierster antwoordt: "Het spijt me, maar ik mag u deze dozen kattenvoer niet verkopen, zonder dat u me een bewijs levert dat u wel degelijk een kat bezit. Er zijn teveel ouderen van dagen die deze voeding in realiteit voor zichzelf kopen, daarom vraagt de directie altijd een bewijs bij aankoop."

Het dametje keert naar huis terug, neemt haar kat mee en toont ze aan de kassierster. Deze is akkoord met de verkoop van het kattenvoer.

s' Anderendaags keert het vrouwtje terug om hondenvoer te kopen en nogmaals kiest ze er het duurste eten uit.

De kassierster herhaalt haar dezelfde toespraak, dat ze de koekjes niet mag verkopen zonder een bewijs dat de koper een hond heeft. Gefrustreerd haalt het oude vrouwtje haar hond en toont hem aan de kassierster.

Deze heeft nu geen bezwaar meer en verkoopt de hondenkoekjes .

De volgende dag komt het dametje aandraven met een doos met een gat in het deksel. Ze vraagt aan de kassierster om er haar vinger in te stoppen.

De kassierster weigert,"Nee, ik ben bang dat daar misschien wel een slang inzit!"

Het oude dametje stelt haar gerust en zegt dat er niets in de doos zit dat haar kan kwetsen.

Uiteindelijk stopt de kassierster haar vinger maar in de doos, haalt hem er weer uit en bemerkt een verdachte geur ..........



Ze schreeuwt het uit :"Maar dat is stront wat u daar in die doos hebt ."



Waarop het oudje met haar mooiste glimlach antwoordt:











EN MAG IK NU 3 ROLLEN TOILETPAPIER

??????????

:') :') :')
 
Naaf :W

Straks weer sporten.
Nog spierpijn van maandag :')

@ X Ga nie lukken niet vrijdag -O-
Zit met vervoer en zaterdag moet ik op tijd op.
Praktijkexamen/ Proeve doen.
 
Af en toe even zoeken waarom er een huiltje is ;) maar voor de rest prima.
bij geboorte 3235 gram, na 2 dagen 3160 gram en na 4 dagen 3300 gram dus dat
gaat gelukkig goed *DMet de kleine gaat alles super, moeders is al behoorlijk aan het herstellen.Als je Brent de klok noemt wel ja :+
hij geeft duidelijk genoeg aan dat 't voedertijd is :9
Incl foto's van Brent & mama :} Gefeliciteerd allemaal! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan