MF Gooi en Vechtstreek deel **92**

Gillie en zijn zwaai gedrag, wat doen we daar nou mee?

  • Niks, gezellig toch?

    Stemmen: 1 2,8%
  • Bannen die zooi!

    Stemmen: 2 5,6%
  • Ach laat die jongen toch.

    Stemmen: 18 50,0%
  • Zou Noor al spijt hebben van die foto?

    Stemmen: 14 38,9%
  • Gilletino mag tot deel 100 niet meer zwaaien...

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Muang Thai...

Ook eerdaags maar es wat ticket regelen :P


Toppie...


Zoiets dus:

168479_10150133070364529_628684528_7874660_716095_n.jpg



Effies van een collega gejat :P
 
Laatst bewerkt:
Oke.....
Heb een geniaal avondje gehad, helaas verpest aan t einde.....
Begonnen met het kijken van de klassieker thuis en natuurlijk won de goede club *D
Daarna wat drankspelletjes gedaan en de stad in gegaan. Super gezellig, leuk sfeertje en een Paradiso vol met leuke mensen. Uiteindelijk gaan de lichten aan en is t helaas afgelopen. Ik haal m'n jasje en sta bij de uitgang te wachten op m'n maatjes die bij de garderobe staan. Ik zie dat er een gesprek ontstaat met een neger voor ze, begint die neger ineens vol op m'n maatjes in te meppen!

Uitsmijters waren er echt super snel bij, begon hij die ook nog eens te slaan. Politie stond al binnen, begon hij ook nog te slaan.... Maatje van hem begon ook nog een wildvreemde en een agent te slaan.
Uiteindelijk allebei opgepakt en werd ons verzocht aangifte te doen bij bureau Lijnbaansgracht. Wij aangifte gedaan, uitsmijter aangifte gedaan, agenten volgens mij aangifte gedaan, ik getuigeverklaring afgegeven en de twee mongolen zitten nog vast.... Helaas was 1 maatje flink op zijn oog geraakt en daar zat veel bloed in. Onder zijn ooglid zeg maar en dat is volgens mij niet goed :/
Hij zit nu in de wachtkamer van het ziekenhuis met zijn huisgenoot, mijn huisgenoot heeft een flinke kaak.

Enorm k*t dat zo'n mafkees uit het niks ineens je hele avond kan verzieken :(

Oh jah, de koffie op t bureau was lekker, de mensen vriendelijk en een blondine enorm geil :X :+

Fijne dag allen, ik gaat ff slapen :P
 
Goedemorgen :Z

Vakantieplannen :9

Poik: wat een vervelend einde van een leuke avond! Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt met je vriend en huisgenoot. En je hebt de nacht uiteindelijk niet alleen doorgebracht? Of bedoel je een geile blondine die je niet aan durft te spreken.... :P
 
Goedemorgen :Z

Vakantieplannen :9

Poik: wat een vervelend einde van een leuke avond! Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt met je vriend en huisgenoot. En je hebt de nacht uiteindelijk niet alleen doorgebracht? Of bedoel je een geile blondine die je niet aan durft te spreken.... :P
_O- Was het Loesje soms Poik :+ (Of een smoesje...)



Maar wel balen van zo'n avond ja. Zelf ook in zo'n situatie gekomen paar jaar terug. Gelukkig werden de klappen toen voorkomen op het juiste moment. Een gek met een gebroken glas voor je is ook geen pretje :N



@Vakantieplannen; ik wil ook!! Gelukkig is er wat licht aan de lange tunnel met obstakels, dus ben erg benieuwd en wacht nog vrolijk af :+
 
Goedemorgen :Z

Vakantieplannen :9

Poik: wat een vervelend einde van een leuke avond! Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt met je vriend en huisgenoot. En je hebt de nacht uiteindelijk niet alleen doorgebracht? Of bedoel je een geile blondine die je niet aan durft te spreken.... :P

:^

Enorm k*t dat zo'n mafkees uit het niks ineens je hele avond kan verzieken :(
:(

Kudt van zo'n avond en nog een hoop gedoe in de nasleep vaak :/



Mogguh allemaal

Vrije dag, maar ik moet alweer rennen :W

:^
 
Zondag 23 januari 18 uur SCHAATSEN IN BIDDINGHUIZEN
Wie gaat mee?
Entree: € 5,- (graag gepast meenemen)

- Michel (bazin met kids van huis dus *O* )

1234447431CA-8227%20ChicksRule.jpg



Moet wel als je wat leuks wil boeken met een man of 10 ;)
Zomer zijn we nog mee bezig :Y
Waar gaan jullie heen?
Hier alles prima hoor *D
Wel ff een beetje boel druk op het moment.
Maar er komt weer een wat rustigere (is dat een woord?) tijd aan.
Nja, 2e week februari, als het goed is, operatie van schoonmams.
En verder geen spannende dingen ;)
Nja, zaterdag examen. Maar verder niks.

verder niks zegt ie dan... ik geloof dat er genoeg is ;) Maar succes met de drukte en vooral met schoonmams

Jeetje poikie, wat ontzettend klote! Hopelijk gaat alles goed met je maatje.. Inderdaad erg zuur dat zo'n malloot je avond zo kan verpesten.

Nocer; zoals Michel al zei gaan we naar Portugal, naar Albufeira... althans, dat is de bedoeling, vanmiddag even naar het reisbureau *O*

Ren ze vandaag Jan ;)

Mooi toppie Toos, alles goed thuis?
 
Laatst bewerkt:
Zo, even 24+ uur bijlezen. Dat gezeur met werk ook en verenigingsbesturen ...

@Allemaal - Goede morgen!

@Alle zieken - beterschap!

@Examers/Tentamers - feli, goe' gedaan, succes, etc.

@Vakantieplanners - leuk he, al die voorpret?

@Frisco & partner - gefeliciteerd & geniet er van
Is Brent al opgegeven voor z'n 1e motorrijles ??

@Oversteekfilmpjes - Stierenvechterschool, Les 1: ontwijken ...

@WB - ben blij dat ik niet de enige niet-sporter ben (wil wel, maar rug beperkt me tot zwemmen ...)

@X - Alvast gefeliciteerd

@Erwin - goeie trailer is nooit weg. Gebruik 'em regelmatig ...

@JJ - bewijs bij overlast = hurray!
Nu de vervolg-acties ...

@Schaatsen - pas op, het wordt glad.

@Poik - altijd kl*te als een leuke avond zo moet eindigen

Zo, nu eerst ff koffie ...
 
Morgen :W

Koffie :9

Stanley: naadje k einde van een leuke nacht zeg -O- hopen dat er geen blijvend letsen bij je maatje is.

Al die vakantie plannen :] *O* T begint hier ook te kriebelen.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat alles goed gaat met jullie mooie mannetje en dat moeders goed aan het opknappen is. Waar is ze bevallen? Blaricum?
En een hele leuke naam hebben jullie gekozen, hoe kwamen jullie erop?

Sinds begin December zitten we in ons nieuwe huisje in Velsen-Noord, dus hier om de hoek in 't Rode Kruis ziekenhuis bevallen.
En de naam tsja... ineens weet je 't blijkbaar en vurig zal z'n karakter wel worden als
ik naar z'n moeder kijk })
 
En weer een beetje bijgelezen... :+ X nog gefeli. hopelijk mooi visje gevangen voor je verjaardag ;)

Allemaal nog heel erg bedankt voor de feli's. *D Had niet verwacht dat ik zo trots kon zijn 8-)
Best verwonderlijk hoe je onder een steen kan leven. Super snel weer een dag voorbij en als je dan terug kijkt lastig te benoemen wat je hebt gedaan _O-
Hier nog even de beloofde foto's

1 dag oud en al best helder onze Brent *D

[afbeelding]

Moeder en zoon

[afbeelding]

FELI!!! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan