Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
en de motor is een r6 btw *O* , volgens mij een 2001 of een 2002

edit: nog iets beter gekeken, volgens mij een '99 met een 2001/2002 look-a-like undertail
 
Laatst bewerkt:
Kijk dan heb ik dat gemist |( |( |(
Geloof je meteen op je woord als jij het zegt :Y :Y :Y :Y
Ga dat gat echt niet nog een keer bekijken hoor :W :W :W
 
En nu is het bier tijd *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Lekker hooooooooooooooooooooooooooooooor :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Ik lees nu een motorblad waarin het gaat over het uitvoeren van een Z1000 met Akrapovic dempers en dynojet met ander filter. Daarbij stond een 'wist je dat?'' waarbij het ging over dat Amerikaanse mappings waardeloos zijn voor een EU-motor, omdat de samenstelling van de benzine hier anders is. Had je een Amerikaanse of toch een EU configuratie?

Ik heb ze beide.
En dan is er ook nog een Franse configuratie die 20 pk minder heeft.

Er is met TuneECE veel getest in the UK, Australie, Duitsland (oorsprong van het programma) en Amerika. Ik ben heel goed alle opmerkingen bij alle mappings aan het doorlezen. Maar wel bedankt voor de tip, ik hou het zeker in mijn achterhoofd. :)
(Overigens rijdt mijn Amerikaanse auto prima op Europese benzine, maar die kent het woord mapping niet :+ )

Maar zoals gezegd eerst die andere achterbrug erin.
 
Snelweg is inderdaad kut, gelukkig hou ik van binnendoor rijden en i.c.m. navigatie vind ik de juiste weg toch wel.

Zoals gezegd heb ik gisteren op een Husq SM610 proefgereden, beviel heel erg goed en een SM is iets wat ik echt wil. Dat weet ik zeker.

Als ik er na een tijdje achter kom dat ik snelweg etc. echt mis, koop ik er dan wel zo'n (636) brik bij :P
Mijn Husky kopen? Hou je budget over voor een supersport *D
 
Ja ik heb al eerder naar achteren gefilmd, maar dan met een camera die minder goed is. Dit is een gopro hd (overgenomen van Corné). Ben benieuwd wat het wordt. Bekende dijk overigens van je filmpje ;).

Kijk das het betere werk. Idd ff uitkijken met de veerweg van de achterkant. Zou zonde zijn als je dat mooie materiaal tussen het profiel van je banden mag pulken })

Ik heb een wat mindere camera, maar vind de kwaliteit wel voldoende tot nu toe. Gopro en dat materiaal is erg mooi, maar om daar meteen 250 + voor uit te geven...
 
Kijk das het betere werk. Idd ff uitkijken met de veerweg van de achterkant. Zou zonde zijn als je dat mooie materiaal tussen het profiel van je banden mag pulken })

Ik heb een wat mindere camera, maar vind de kwaliteit wel voldoende tot nu toe. Gopro en dat materiaal is erg mooi, maar om daar meteen 250 + voor uit te geven...

Ik had (en heb nog steeds) een Aiptek HD, zo'n pen-camera. Op zich prima kwaliteit en koste me 60 euro.. echt geen geld voor wat je krijgt. Kan zelfs tegen er overheen rijdende auto's :+ Maar daar zat niet echt snelheidsgevoel in en vooral de groothoeklens van de gopro vind ik gaaf en de kwaliteit natuurlijk.

De temperaturen gaan weer de verkeerde kant op :(
 
Nice shot zo *D
Hoe heb je hem vastgezet?

Met die zuignap en arm en dan evenwijdig aan m'n onderkant. Ik ben alleen bang (goed dat falierke het zei) dat bij stevig stuurwerk mijn achterspatbord tegen de camera aan komt.

Ik heb nu één van die montagestukjes met tape op de onderkant gedaan bij m'n uitlaatsteun (dat dubbelzijdig tape wat erop zit, daar kun je m'n motor mee optillen zowat :o ). Nu zie je wat minder band (linkerzijde) en wat meer uitlaat, maar is hij helemaal vrij en zit stevig vast. Zo gaan we het maar is testen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan