Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig iemand hier ervaring met een BOS dempert ?
Zit daar een bietje muziek in ?
heeft geen e keur en geen db killer :)

Ik heb voor mijn FZR600R ooit een Bos demper gekocht.
Die klonk erg goed, vooral lekker zwaar. Ik heb zelden een andere demper met een mooier geluid op een 600R gehoord.
 
ik was nooit meer af :)

Nou mooi dat Bos een top dempertje is. Kijken of ik eruit kan komen met de aanbieder.

Weet niet of dit de aanbieder is, maar koop gewoon de complete fiets erbij Junkie :). mooi circuitfietsje voor erbij. 1250 is geen geld.

Heb ook een Bos op een FZR600 gehad (zonder de R), kwam echt wel voldoende herrie uit.
 
Laatst bewerkt:
bij het volgende glas doet ze vast wat uit nobrains *O*
 
Ik zie dat het over uitlaten gaat. Een open Scorpion door de midden zagen en klaar })

naamlooslq.jpg
 
Heej corne ik zoek naast de hypermotard ook een SM voor erbij weet jij toevallig goeie adresjes ..??
 
Ha lol, die Corneoo gaat lekker binnenlopen met al die toekomstige provisie basissen... *O*


Motorfreak, das een tof vlammetje.
jammer dat plaatje geen sound hebben ;(
 
Er komen vaak vlammen uit. Het geluid is gruwelijk met de Gopro, geen windruis en eigenlijk lijkt het alsof hij achter de demper hangt. Filmpje is echter niet geschikt voor op het net.... ;) M'n kenteken is namelijk ook zichtbaar (vergeten af te tapen).
 
Laatst bewerkt:
Misschien, maar ik vind het een supertelefoon. Ik ben zelf niet echt een applefanaat of zo maar ik kon eindelijk verlost worden van mijn nokia n96 :r en ik wilde een goede betrouwbare smartphone. In de race waren de HTC desire, Samsung Galaxy S, Sony Ericcson Xperia en de iPhone4. Toevallig waren alle toestellen in mijn vriendenkring aanwezig dus ik heb ze allemaal geprobeerd en toen bleven de Galaxy S en de iPhone4 nog over, dat vond ik de mooiste en gebruiksvriendelijkste toestellen, en bovendien hebben ze het scherpste beeld. De Galaxy S is een supertoestel, mijn vriendin heeft m, maar het grote nadeel vind ik dat er geen flitser meer vanaf kon op de camera, en zo is mijn keuze uiteindelijk op de iPhone gevallen...

duur? ja, maar wel een knettersgoed toestel, gebruik m nu een week en zou m zo weer nemen als ik een andere mocht kiezen
Ah ok, ik heb dus een Desire en ook ik zou deze meteen weer nemen :)
 
hier ook een htc desire HD.
Enige nadeel van deze telefoon is het wat zachte geluid.
Ik zou hem echter ook weer nemen.

De android markt is booming.
En tracking software, om routes mee vast te leggen, of naderhand mee te bekijken, zijn talrijk en beters, nog gratis ook.
 
Met een SM op de snelweg kan natuurlijk wel maar er is niet erg veel aan. Dijkweggetjes en eigenlijk alles wat kronkelt en bochtjes kent is wel natuurlijk heel erg leuk met n SM! Als t wat warmer wordt ben ik van de partij..

[afbeelding]

Een DRZ is dan ook wel een straat-SM. Niet te vergelijken met (enkele) huskies....
 
Ik geloof dat enduro's en allroads hoger zijn dan fabrieksaf SM's maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar die Corne heeft is een omgebouwde Enduro en is volgens mij al vrij hoog. Hoe groot ben jij wel niet als die nog hoger moet zijn, 2m30? Dan zul je echt proefritten/zitjes gaan maken. Gewoon langs Paul van Bonmotoren gaan, die heeft zat leuk speelgoed staan voor je ;)
 
Laatst bewerkt:
haha nee ik ben iets in de 180 maar ik d8 dat die ik zag groter was maar dat lijkt miss zo op een plaatje ah oke kzal is een kijkje gaan nemen daar thx !
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een kleine 1,90 en een enduro is vaak net te groot voor mij om van de grond af aan te stampen. Als je 1,80 bent, dan hoef je je echt geen enkele zorgen te maken over hoogte van een SM. Die dingen zijn veel hoger dan andere motoren. (lees: supersports, nakeds, etc)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan