Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, onze verrotte ledematen kennen maar 1 houding. Dat is plat op de tank achter de kuipruit en hopen dat alle stoplichten op groen staan :)
 
haha zelf heb ik er geen ervaring mee maar maten van me hebben het al een beetje (mja die rijden ook intensief op circuit dus miss is dat de reden :P) ik weet neit hoe jullie rijden natuurlijk maar mij kennende krijg ik zere polsen als ik op vakantie ga naar italie of iets dergelijks na uren hangen op een ss( miss heb ik wel zwakke polsen maar goed :p) en een motard is gewoon meer fun :+ maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur *D ;) *O*
 
Laatst bewerkt:
haha zelf heb ik er geen ervaring mee maar maten van me hebben het al een beetje (mja die rijden ook intensief op circuit dus miss is dat de reden :P) ik weet neit hoe jullie rijden natuurlijk maar mij kennende krijg ik zere polsen als ik op vakantie ga naar italie of iets dergelijks na uren hangen op een ss( miss heb ik wel zwakke polsen maar goed :p) en een motard is gewoon meer fun :+ maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur *D ;) *O*

"Schelden in de kerk" of "met de kalkoen over kerst praten"

Dat moet je niet doen!

Iets met een S is en 2 letters is altijd goed:*
 
Wanneer ga je de SP1 halen Jos? En ga je dan snel aan de inruil of wat zijn de plannen?

Krijg bericht wanneer dat ze klaar is
Een snelle inruil zal het denk ik niet worden
Denk dat ik ze weer ff opbouw voor wat foto's en dan kijk ik wel weer verder
Heb er geen haast mee en ik zal dan toch nog veel moeten bijleggen
 
ja zover ik er op heb kunnen rijden bevalt ie super mag alleen wel een ander geluidje in maar dat komt wel goed :9 zoek er alleen een sm bij voor als ik echt eve aso wil doen O-) :+ en hoe gaat het bij uwes??
 
Ze worden alle twee weer rij klaar gemaakt *O* *O*
Dus de temp mag wel wat omhoog hoor :$ :$
Heb er mega zin in *O* *O* *O*
Dus heb geen reden tot klagen :+ :+
 
Ik zal Sven toch maar effe steunen: een Hyper of SuperDuke is natuurlijk veel leuker dan een SS. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan