Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
er waren toch mensen die hum fiets moeilijk op de bok krijgt

hier onder een mooi vb



Super stabiele paddockstand, passend voor de meeste motoren Ideaal voor bandenwissel ,kettingsmeren, velgen poetsen ,demonteren voorvork,en verdere onderhoudswerkzaamheden.
Zeer eenvoudig en makkelijk te bedienen geen voor en achterbok nodig, wegzetten in de winterstalling met beide wielen van de grond.
Er wordt bij gebruik deze paddockstand niets aan of los gedraaid aan de motor.
Paddockstand is demonteerbaar, neemt weinig plaats in bij het opbergen en dus geen sta in de weg meer.
Stand is van 3 mm kokerprofiel en wordt enkel in de grondverf geleverd,en zonder de bij sommige motoren benodigde dopsleutel(s).
Prijs 70,00 Euro voor de standaard uitvoering.
Prijs 85,00 Euro voor de luxe uitvoering met nylon wieltjes.
Exclusief 10,00 Euro verpak en verzendkosten.
Stand is ook in een smalle uitvoering verkrijgbaar voor gebruik op een heftafel.

klik op de onderstaande link hoe het in z,n werk gaat met deze stand.

 
Laatst bewerkt:
dan compenseer ik wel voor jullie twee door vandaag lekker mn helm een kleurtje te geven in de zon. Was heerlijk weer :D, vandaag mijn eerste (mini)mijlpaaltje: de eerste 1000 km op mijn eerste motor zitten erop :).

dus nog genoeg kilometers om te leren rijden :]

ik heb ook papierwerk hier liggen, en het is me te koud om met de motor naar stage te gaan, mag het eerst een goede 10 graden worden voor ik me motor pak :)

Komt vanzelf :z
 
ik rijd gewoon door. Vandaag met m'n zomerhandschoenen omdat ik m'n voorjaar handschoenen kwijt ben
 
Jeej vandaag voor woonruimte gekeken en geslaagd :)

binnenkort huurcontract tekenen maar voor de 6 maanden na 1 maart ben ik te vinden in Riethoven *O*
full

full
 
Zo dan met garage. *O*
Ja dat was wel even een eis ;)

alleen deze garage staat wel vol want hoort eigenlijk niet bij de huur B| maar goed de verhuurder zegt als ik ruimte kan maken voor de motor mag ik hem gebruiken *O*


gefeliciteerd

met garage super

succes met de verbouwing van alles
Ga niet verbouwen zit er maar 6 maanden ;)

De interieur fotos ;)
full

full

full
 
leuk tegeltje in je badkamer

ook fijn met een kater, mijn hoofd zou spontaan uit elkaar klappen als ik daar binnen stond en het licht aan zou zetten.
 
Laatst bewerkt:
oh god vreselijk... majah voor 6 maanden zou ik er ook geen geld ana uit geven
Haha precies die 6 maanden overleef ik wel gewoon weinig licht aan doen savonds ;)


leuk tegeltje in je badkamer

ook fijn met een kater, mijn hoofd zou spontaan uit elkaar klappen als ik daar binnen stond en het licht aan zou zetten.
Haha _O-

nooit gehoord van dat retro weer in wordt ;)


gaaf man, back to the seventies
Precies *O*
The-Creator-of-Al-Bundy-Dies-12427.jpg

al_bundy.jpg
 
Veel files vandaag, maar er is op de A4 altijd veel ruimte om er tussendoor te kunnen.

@DirtDiver: Respect voor de OP-beheerder. ;) Ik kwam vanochtend nog een Triumph Daytona tegen. *D
 
Veel files vandaag, maar er is op de A4 altijd veel ruimte om er tussendoor te kunnen.

@DirtDiver: Respect voor de OP-beheerder. ;) Ik kwam vanochtend nog een Triumph Daytona tegen. *D
Oee nice wat voor daytona was het ? T300 T595 955i of een 675 ? :)

Eigenlijk moet ik er vandaag nog mee rijden want moet even langs mijn oma maar weer is een beetje ruk :X
 
Even een update. Ik heb hier natuurlijk gevraagd hoe en wat op te knappen van mijn motor nadat ik hem had laten vallen. Maar door verhuizing heb ik toch besloten om hem te verkopen. :?
Ik heb mijn motor te koop staan voor € 650, maar echt geen belangstelling. Dus mocht één van hier intresse hebben laat het maar weten!

(ik ben die sukkel die zijn motor liet glijden toen hij stil stond :( )
 
Even een update. Ik heb hier natuurlijk gevraagd hoe en wat op te knappen van mijn motor nadat ik hem had laten vallen. Maar door verhuizing heb ik toch besloten om hem te verkopen. :?
Ik heb mijn motor te koop staan voor € 650, maar echt geen belangstelling. Dus mocht één van hier intresse hebben laat het maar weten!

(ik ben die sukkel die zijn motor liet glijden toen hij stil stond :( )
Haha kijk in het blunder topic je bent echt niet de enige ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan