Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem: in de dorpjes een versnelling hoger gaan rijden (minder toeren); bij dorp uit: gas erop :+

Heb zelf ook geen DB-killers, maar nog nooit last gehad in Duitsland.

:W


Had met die open remus pijp op mijn GSXF (die sommige van hier zich nog wel kunnen herinneren) ook geen problemen in de Eifel...
 
geloof niet dat ze inmiddels weet hoe het gas open moet :+
Kan altijd geleerd worden *O*


Geen probleem: in de dorpjes een versnelling hoger gaan rijden (minder toeren); bij dorp uit: gas erop :+

Heb zelf ook geen DB-killers, maar nog nooit last gehad in Duitsland.

:W
Haha zal dan wel erg tegen mijn principes in gaan ;) maar dat is mooi en anders kijk ik nog wel even voor een DB killers ;)
 
Had met die open remus pijp op mijn GSXF (die sommige van hier zich nog wel kunnen herinneren) ook geen problemen in de Eifel...

Hangt er ook net vanaf wanneer je gaat en of je wel/geen echte controles tegenkomt. Ik ben in Mei en September geweest en in totaal in de 3000km die ik daar gereden heb 3 opvallende polizei auto's gezien.

Ga je in het hoog seizoen is de kans natuurlijk al groter. Ik neem het risico niet dat ze moeilijk geen doen of een boete geven, ik laat wel lekker die killer erin zitten.

Nu maar hopen dat ze dit geluid ook kunnen waarderen volgend jaar :9~

(vanaf 0:35)

En met DB-killers erin :}
 
tja db-killers.... en e-keur...

wil je zeker ervan zijn dat je geen gezeik krijgt regel je ene uitlaat waar dus met db-killer het e-keur geld.

ik heb geen ervarign dat ze controle hebben gedaan maar het is zo maar mogelijk.
 
En anders plak je er toch een sticker op _O-
http://cgi.ebay.co.uk/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-GSXR-CBR-R1-R6-ZXR-916-996-/140510854972?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item20b7197f3c

Denk niet dat ze erin trappen. Dan kan je beter naar die ene toko gaan die je uitlaat kan etsen en die er een nep E keur in de ring laten etsen.
 
denk het niet, vorige keer reed ze boven haar grens en klapte daardoor volledig dicht. Daardoor deed ze rare gevaarlijke dingen. Pas op de weg terug naar huis ging het steppie weer aan de grond

daarom kan het juist wle geleerd worden, ze rijd zelf der steppie ana de grond... beteknt dat ze enigzins sportief rijden wel in zich heeft.

echter is het verstandig dit onder professionele begeleiding rustig aan op te bouwen, ik zeg doe der eens ene circuitdagje voor der verjaardag ofsow. en dan gewoon middenin groep 1 beginnen, merk je snel genoeg of ze sneller kan of dat ze een stapje terug zou moeten nemen.
 
ach ze is meer van het rustig rondtuffen en om zich heenkijken. Regel wel een keer zo'n foute harley, past beter bij d'r.

Hardrijden is geen doel op zich.
 
ach ze is meer van het rustig rondtuffen en om zich heenkijken. Regel wel een keer zo'n foute harley, past beter bij d'r.

Hardrijden is geen doel op zich.

nee maar circuitrijden is veel meer dan alleen hard rijden...
tis voor 80% kijken
15% techniek
en 5% gashendel

en kijken komt in de bergen toch best wel van pas
 
denk het niet, vorige keer reed ze boven haar grens en klapte daardoor volledig dicht. Daardoor deed ze rare gevaarlijke dingen. Pas op de weg terug naar huis ging het steppie weer aan de grond
Dude oke ze rijdt dan nog beter als mij momenteel heb nog geen steppie aan de grond gehad ;)

En anders plak je er toch een sticker op _O-
http://cgi.ebay.co.uk/E-MARKED-EXHAUST-STICKER-GSXR-CBR-R1-R6-ZXR-916-996-/140510854972?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item20b7197f3c

Denk niet dat ze erin trappen. Dan kan je beter naar die ene toko gaan die je uitlaat kan etsen en die er een nep E keur in de ring laten etsen.
Alleen onder aan me uitlaat staat altijd nog "only for circuit use" B| :+
 
foto's van wat knutselwerk ;)

full


full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag Heren/Dames

Kom jullie lastig vallen met een laatste vraag (Vorige was al heel lang terug :P)

Vaders GSX600F uit 93 wil niet meer starten, heb nieuwe accu erin gedaan.
Startmotor doet het, accu doet het, heb compressie. Maar hij wil niet starten.
Komen wel enorme knallen uit de uitlaat.

Op aanraden van verschillende kennisen/mf'ers. Is het verstandig om de bougies te controleren. Mijn vraag is, kan ik het als redelijke noob dat doen? Durf niet te zeggen hoeveel werk dat is, en of je ervaring/kennis daarvoor nodig hebt. Als 2de weet iemand toevallig een link waar je ze online kan bestellen, zodat k ze indien nodig kan vervangen.

Hartelijk bedankt iig!
 
bougie testen is vrij lastig als de rest allemaal in orde is.
In principe moet je de bougie eruit draaien, tegen het blok houden en kijken of die vonkt. Als ze het allemaal goed doen, dan kan het zijn dat er 1 te zwak vonkt onder compressie dan wordt het lastiger.

Als er 1 niet vonkt dan de bougiekabels checken, bobine doormeten en bougie vervangen.

Als deze dingen werken heb je amper ervaring nodig. Mocht het wat anders zijn dan heb je meer kennis nodig.

Ze zijn te krijgen bij zo'n beetje elke winkel. Bij NGK kun je zoeken welke je nodig hebt.
Let er wel op dat je het gebied rond de bougie goed schoonmaakt zodat er geen vuil in je blok valt als je de bougies verwijdert.
 
Voordat je allemaal moeilijke trucks gaat uit halen om de bougies te wisselen.
-na langere stilstand van mijn motor zet ik de benzinekraan op pri en de choke zet ik open. Na een of twee pogingen slaat die dan wel aan. Evt kan je wat remmenreiniger in het luchtfilter spuiten. tijdens het starten.

Werkt dat niet, zal je verder moeten gaan kijken. begin dan idd met bougies en carburateurs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan