Regio Haarlem deel 175: Een hele kale kano

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pimpy speciaal voor jou.
Lastig trappen met een tel in je ene hand staand op je standaard trappend op je rechterkant })

 
Laatst bewerkt:
Godver, ik vergeet nooit meer dat we de Duc van casper gingen ophalen met de auto van Shiva in de STROMENDE regen. Was met Thom en Snapper dacht ik... Jezus...

Niet snapper, maar Jeroen.

En ik mocht rijden in de Sierra, want ik was nog de enige die nuchter was ivm antibiotica _O-.

En de auto was gewoon nog heel, beat that Jermo :P.
 
Ai Ai Ai.
Laatst procycle olie gekocht 10 euro de liter....
Zie ik hier bij hein 15 euro de 4 liter!
Hein_Gericke_4-Takt_Motorradl_SAE_10W-40_5.jpg
 
Heh! Dit was een andere denk ik, want ik weet nog wel dat ik reed.

Dunno, maar ik weet zeker dat ik reed toen we Casper gingen ophalen met zijn duc.

Eerste keer dat ik reed in de Sierra namelijk. Was de befaamde avond dat iedereen inderdaad helemaal loesoe ging. :+
 
http://www.youtube.com/watch?v=UUbPisZrr3E&feature=related

Zo zie je het inderdaad beter alleen ik denk dat je de xr niet zo makkelijk aantrapt als ik die video zo zie.
Je mag er echt met je volle gewicht op stampen.
Dat doe je door je motor op zn standaard te zetten en op je linkerstep te staan om vervolgens een keiharde trap te geven terwijl je op je linkerstep staat
 
Laatst bewerkt:
Niet snapper, maar Jeroen.

En ik mocht rijden in de Sierra, want ik was nog de enige die nuchter was ivm antibiotica _O-.

En de auto was gewoon nog heel, beat that Jermo :P.
Klopt ja, tering wat regende het toen HARD :o

Ik sprong toen uit de auto op t kruispunt waar we m zagen zitten en jij ging nog ff keren zonder dat je iets kon zien, was van die 30 meter zeiknat al :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan