Motor-Forum

Select Forum

Poetsen Poetsen Poetsen!

Reg. datum:
23 okt. 2003
Je kan eens kijken naar een velgborstel. Ik weet uit ervaring dat de velgborstel van EZ detail zijn geld dubbel en dwars waard is.
Ik zelf gebruik van boven genoemd merk de grote en de kleine borstel al ruim 4 jaar naar volle tevredenheid.
Daarnaast kan je ook een washmitt pakken en een assorti kwasten.
Quote van de eeuw: Maar dat kan je natuurlijk gemist hebben hè. Misschien lag je net in je hangmat met een bakkie koffie en een gedichtenbundel van de bekende dichter Korsakov.

YAMAKAWAHONDUC

Reg. datum:
02 sep. 2013
Iemand enig idee waar ik een leuke set kan kopen? Shampoo / wax etc? Kan zo 1,2,3 niks vinden!
En meestal zijn setjes goedkoper dan losse producten!

Speed Triple 15th Anniversary

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
daniel013 schreef op 03 november 2016 @ 20:39:
Iemand enig idee waar ik een leuke set kan kopen? Shampoo / wax etc? Kan zo 1,2,3 niks vinden!
En meestal zijn setjes goedkoper dan losse producten!

bij de action hebben ze wel goei grij :Y

YAMAKAWAHONDUC

Reg. datum:
02 sep. 2013
quote:
dencoupe schreef op 03 november 2016 @ 20:43:

[...]

bij de action hebben ze wel goei grij :Y

True, maar wil een keer overstappen naar wat "beters"

Reg. datum:
19 sep. 2011
quote:
daniel013 schreef op 03 november 2016 @ 21:18:

[...]

True, maar wil een keer overstappen naar wat "beters"

Naar volle tevredenheid een aantal keer bij wax-on.nl besteld. Eigenaar is ook actief in dit topic dus ik zou zeggen, stuur een keer een mailtje of pb mat je wensen en budget :)

GSX-R 750 K4

Reg. datum:
18 apr. 2010
Was eigenaar, is niet meer. Huidige maakt er aardig een zooitje van met incomplete en verkeerde leveringen. ;)

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
JohanH schreef op 03 november 2016 @ 21:53:
Was eigenaar, is niet meer. Huidige maakt er aardig een zooitje van met incomplete en verkeerde leveringen. ;)

Is dat zo?

Ben benieuwd hoe de 'vorige' eigenaar hier over denkt

YAMAKAWAHONDUC

Reg. datum:
02 sep. 2013
Haha, nog andere goede sites toevallig?

Reg. datum:
23 okt. 2003
Wat voor jou het meest in de buurt zit is WaxWorld die zit in Zevenbergen (mocht je woonplaats in je profiel kloppen ;)). Ik kom er al jaren naar volle tevredenheid.
Quote van de eeuw: Maar dat kan je natuurlijk gemist hebben hè. Misschien lag je net in je hangmat met een bakkie koffie en een gedichtenbundel van de bekende dichter Korsakov.

Reg. datum:
12 apr. 2016
wax-on.nl idd geen goede ervaringen mee. Bestelling werd eerst incompleet bezorgd en de nalevering bevatten de verkeerde artikelen.

Reg. datum:
06 jan. 2015
quote:
racekikker schreef op 04 november 2016 @ 00:01:
wax-on.nl idd geen goede ervaringen mee. Bestelling werd eerst incompleet bezorgd en de nalevering bevatten de verkeerde artikelen.

M3rcury is/was de eigenaar van Wax-on.nl... maar zijn laatste postings zijn van medio september...
Ben benieuwd wat er aan de hand is..
It's nice to be important, but it's more important to be nice

Reg. datum:
18 aug. 2005
Carclean.com of Carclean.nl heb ik al mijn spullen van. Ook al gebruik moeten maken van de after sales.... en ook dat was super goed :Y

www.GeGShop.nl www.Wax-On.nl

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
JohanH schreef op 03 november 2016 @ 21:53:

Het spijt me dat te horen, over welke bestelling gaat dit? Ik heb geprobeerd dit terug te vinden, maar kan helaas niet vinden over welke order dit gaat. Wil je het laten weten, dan kunnen we daar weer op inhaken om de service te verbeteren.
SavagePielk wijzigde dit bericht op vrijdag 04 november 2016 08:34 (24%)
Motor poetsen - Wax-On.nl <<<-->>> G&G uitlaten - ServoBuddy - Edo Vigna Racing EVR - Ilmberger Carbon - CNC Racing - Evotech Performance - and more...

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
racekikker schreef op 04 november 2016 @ 00:01:

Idem dito, sorry to hear. Over welke bestelling gaat dit? Laat het ons alsjeblieft weten als er iets verkeerd is gegaan, we willen graag naar behoren kunnen helpen.
SavagePielk wijzigde dit bericht op vrijdag 04 november 2016 08:35 (19%)
Motor poetsen - Wax-On.nl <<<-->>> G&G uitlaten - ServoBuddy - Edo Vigna Racing EVR - Ilmberger Carbon - CNC Racing - Evotech Performance - and more...

Reg. datum:
18 aug. 2005
Ben ook wel benieuwd of er niet eerder contact is geweest over de order. Kan me niet voorstellen dat als ik iets fout krijg met mijn order dat ik dan niet contact opneem met de leverancier.

Als dat al wel gebeurd is, dan is het nu mosterd na de maaltijd!! En zou ik als klant daar ook geen belang meer bij hebben, alleen maar omdat het nu 'openbaar' is ....

Is er nog niet eerder contact geweest, dan zou ik me als klant zelf ook niet serieus nemen ;)

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
dencoupe schreef op 04 november 2016 @ 08:48:
Ben ook wel benieuwd of er niet eerder contact is geweest over de order. Kan me niet voorstellen dat als ik iets fout krijg met mijn order dat ik dan niet contact opneem met de leverancier.

Als dat al wel gebeurd is, dan is het nu mosterd na de maaltijd!! En zou ik als klant daar ook geen belang meer bij hebben, alleen maar omdat het nu 'openbaar' is ....

Is er nog niet eerder contact geweest, dan zou ik me als klant zelf ook niet serieus nemen ;)

Kan beide, ik kan beide cases zo 1-2-3 niet terugvinden en wil weten waar het over gaat, zodat ik op zijn minst kan leren en waar nodig (extra) kan corrigeren. Wij zijn ook mensen, en willen het graag weten als we iets fout doen :)

Reg. datum:
06 jan. 2015
quote:
SavagePielk schreef op 04 november 2016 @ 08:54:

[...]

Kan beide, ik kan beide cases zo 1-2-3 niet terugvinden en wil weten waar het over gaat, zodat ik op zijn minst kan leren en waar nodig (extra) kan corrigeren. Wij zijn ook mensen, en willen het graag weten als we iets fout doen :)

Ben ook wel benieuwd wie nu de eigenaar is van Wax-on, Savage of Mercury (of beide)...
Gewoon uit nieuwsgierigheid (duidelijkheid)
It's nice to be important, but it's more important to be nice

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
Viaantje schreef op 04 november 2016 @ 23:04:

[...]

Ben ook wel benieuwd wie nu de eigenaar is van Wax-on, Savage of Mercury (of beide)...

That would be me :Y Kaj helpt achter de schermen soms, maar is na z'n afstuderen gestopt met dagelijkse zaken.

Degene met die groene avatar!

Reg. datum:
10 jan. 2006
quote:
Viaantje schreef op 04 november 2016 @ 23:04:

[...]

Ik ben in 2010 samen met iemand anders wax-on begonnen. Eind 2014 / begin 2015 ben ik er uitgestapt en heb ik vanaf dat moment alleen nog maar het advies gedaan. Tegenwoordig doe ik eigenlijk niks meer voor wax-on.

Ik ben wel nog actief in dit topic, maar dat is om het voor mij nog steeds een hobby is. Ik wil dus prima advies geven, en eigenlijk vind ik dat nu zelfs weer leuker om te doen, omdat er niks voor mij achter zit :) Op de rest van MF zal je van mij niet zo veel meer horen, want helaas is mijn motor weg. ;(
Suzuki GSX-R 600 K7 AKRAPOFIETS

http://www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!
http://www.facebook.com/WaxOn.nl voor kortingsacties!
http://forum.wax-on.nl Voor alle detail/poets vragen.

#58 R.I.P. SuperSic 4ever

Reg. datum:
23 mrt. 2008
Problem solved :+
#72 Double Yamaha R1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
SavagePielk schreef op 04 november 2016 @ 08:54:

[...]

Nog iets gehoord van 'de klanten' ?

Want er kan wel iets geroepen worden, maar het moet wel onderbouwd kunnen worden. Dus is het probleem opgelost of waren het geen echte klanten ;) en was er dus geen probleem _O-

Reg. datum:
05 apr. 2005
quote:
dencoupe schreef op 28 november 2016 @ 19:21:

[...]

Nog iets gehoord van 'de klanten' ?

Want er kan wel iets geroepen worden, maar het moet wel onderbouwd kunnen worden. Dus is het probleem opgelost of waren het geen echte klanten ;) en was er dus geen probleem _O-

De ene was inderdaad een verwisseling van adreslabels, dus die was snel opgelost, van de andere heb ik nog geen idee :?

Reg. datum:
23 okt. 2003
Even wat stof van dit topic afblazen.

Vandaag weer lekker bezig geweest.
Deze 3 schoonheden in een bad gedaan:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/16797160_1866506946896309_2033726828024621292_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=61bbc0766522b07a632929ba97314ae2&oe=593C38D3

#58 R.I.P. SuperSic 4ever

Reg. datum:
23 mrt. 2008
Lekker bezig!
#72 Double Yamaha R1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.