SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

Is al bekend wie gewonnen heeft? Ik hoorde van Maarten dat de Intruder van Dannyvs1400 in de finale stond!

Zo de brommert staat alweer onder een doekje bij mij thuis IN DE HOEK ;)

Er waren 5 finalisten.. Geen eerste plaats of zo nee gewoon 5 bouwers die 750€ in ontvangst mochten nemen. Das nie verkeerd natuurlijk.
En inderdaad 1 daarvan was een mede MF-er Dannyvs1400, Gefeliciteerd kerel!
Andere waren 2 engelse bouwers, een belg en nog een Nederlander. Zat een Savage tussen en een xs650 en de rest Harleyspul volgens mij..

Ook weer gehad. Morgen gewoon lekker weer verder bouwen :)

full
 
Laatst bewerkt:
finalisten:

full



M'n brommert:

full


Trouwens de publieksprijs (1250€)!! ging volgens mij naar een 3 wieler :?
 
Laatst bewerkt:
Ook gestemd op je Yamaha… *D


Voor mij de mooiste die er bij stond, al vond ik die "Castrol harley" ook wel heel origineel….
Alleen vond ik daar weer het spuitwerk wat minder, gezien de fake roest ene slijtsporen…
Laat em dan echt roesten en slijten, zou ik zeggen….

Het lijkt me ook lastig om 1 motor de mooiste te noemen omdat er zoveel verschillende "smaken" zijn….

Ik zag verschillende motoren die heel mooi gebouwd zijn, maar gewoon omdat het niet mijn smaak is, ik ze niet mooi vind…….
 
Hoe zit het met de cafe-racers….gezien de mogelijk aankomende APK ???
Zijn de keuringseisen al bekend ???
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de cafe-racers….gezien de mogelijk aankomende APK ???
Zijn de keuringseisen al bekend ???

Als je motor van voor '98 is, is er niks aan de hand. Gewoon ff voor 55,- laten keuren bij de RDW. Elke technische aanpassing moet in principe worden gekeurd. '98 en later word aanpassing frame etc lastig om door de keuring te krijgen. Dan moet je naar Lelystad is in wel een dure kwestie.
 
Hoe zit het met de cafe-racers….gezien de mogelijk aankomende APK ???
Zijn de keuringseisen al bekend ???

Geen idee..
In Duitsland worden nog steeds o.a meest extreme fighters gebouwd en daar hebben ze al jaren tuv :?

We zullen zien, kom tijd kom raad.
 
Die savage is mooi, maar het is in mijn ogen afgekeken van een ryca kit. De beste man verkoopt zelf ook deze pakketten dus one off is het dan ook niet '(
 
@JFJ is dat nog de oude regelgeving vwb aanpassingen aan een motor van voor '98?

Nee dat is gewoon nog de regel. Maar ze zijn tot '98 wel makkelijk bij de RDW. Een zijspan bijvoorbeeld moet deugdelijk bevestigd zijn en word alleen visueel gekeurd. Bij Solo's net zo. Het is niet de bedoeling dat hier een discussie uit komt hoor, meld het alleen.
 
Was ook gewoon benieuwd aangezien ik met een motor uit '84 bezig ben welke "enige modificaties" aan het frame heeft ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan