racemaat gezocht schiedam en omstreken

Mr. Sik

MF veteraan
16 jan 2008
1.257
0
Schiedam
dag allemaal,

ben op zoek naar iemand die een circuitdag of 6 wil rijden op oa zolder assen en zandvoort
met wie ik de kosten kan delen voor een aanhangertje en diesel (auto heb ik zelf) maar vooral natuurlijk voor de gezelligheid.

ben zelf 22 dus zou wel leuk zijn als diegene niet al te oud is(of zich heel jong voelt)

als het je wal lijkt: pm maar.

groet niels
 
dag allemaal,

ben op zoek naar iemand die een circuitdag of 6 wil rijden op oa zolder assen en zandvoort
met wie ik de kosten kan delen voor een aanhangertje en diesel (auto heb ik zelf) maar vooral natuurlijk voor de gezelligheid.

ben zelf 22 dus zou wel leuk zijn als diegene niet al te oud is(of zich heel jong voelt)

als het je wal lijkt: pm maar.

groet niels


je mag best bij ons staan op zandvoort, altijd gezellie bij die ouwe lulle.
je herekent me vanzelf, blauwe tent, gele bus, rokende 2takt en een kale kop..... *O*
 
je mag best bij ons staan op zandvoort, altijd gezellie bij die ouwe lulle.
je herekent me vanzelf, blauwe tent, gele bus, rokende 2takt en een kale kop..... *O*

Hij zocht iets met diesel,aanhanger en gezelligheid.
Geen 2-takt,bus en kale kop :+
 
Het gaat me er vooral om dat ik daar niet alleen sta en om de reis wat betaalbaarder te maken....
Maar ik zal jullie zeker opzoeken als ik er ben. Welke dagen zijn jullie waar?
 
Niels kerel, hoe is 't? Is je mille al circuitklaar? Ik heb een paar dagen Assen staan, met pro speed in juli en eind april/begin mei iets via mn meissie met aprilia club ofzo. Zandvoort weet ik nog niet, ga wel paar keer met MSL, maar via hun heb ik nooit zo'n haast met boeken. Roep maar als je er ook bent, altijd gezellig. ;)
 
mf is toch geen dating site of wel :+


Ligt er maar net aan wie er wilt daten... :+




OT; Ik woon niet in de buurt dus je heb weinig aan me, maar je kan je fiets op een circuitdag zo bij 'ons' neer zetten hoor.. Die race aapjes zijn best sociaal voor elkaar :+

Te herkennen aan...


Geen idee, moet m'n motor nog spuiten :P
 
Ligt er maar net aan wie er wilt daten... :+




OT; Ik woon niet in de buurt dus je heb weinig aan me, maar je kan je fiets op een circuitdag zo bij 'ons' neer zetten hoor.. Die race aapjes zijn best sociaal voor elkaar :+

Te herkennen aan...


Geen idee, moet m'n motor nog spuiten :P

dat zal ik iig onthouden, ik ben iig met een mille en ik ben die lange slungel met het rood wit zarte pak.... :P
 
Ooohhh O-)


Ik stond vorig jaar meestal zo;

img7206ax.jpg
 
Niels kerel, hoe is 't? Is je mille al circuitklaar? Ik heb een paar dagen Assen staan, met pro speed in juli en eind april/begin mei iets via mn meissie met aprilia club ofzo. Zandvoort weet ik nog niet, ga wel paar keer met MSL, maar via hun heb ik nooit zo'n haast met boeken. Roep maar als je er ook bent, altijd gezellig. ;)

als grraafie dr ook nog bij staat kan je de kale koppen niet missen :P
 
Nielsje :9
Misschien kunnen wij wel wat regelen! Zelf ben ik ook opzoek naar zoiets, alleen heb ik al wel een paar dagen staan. Ik zal je even PMen en als je wilt kunnen we zeker een paar dagen samen gaan en kosten inderdaad delen! :)
Je hebt PM ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan