M-F OMA

:o

Die oma toch he... gaat met de moderne tijd mee!

O-) *D
:^

sjek dit dan...

:}

2005274511114871403_rs.jpg
 
Tot nu toe heb ik de volgende gegevens van oma;

Ze heeft een caravan
houdt van strand
houdt van bloemen
Heeft een Kever gehad
Rijdt nu rond in een Aston Martin
En ze stuurt niet onverdienstelijk......
Tevens heeft ze een Blade en is bekend met het SBK
Blijkbaar heeft oma een voorkeur voor extreme sports...

Tevens valt me ook steeds op dat ze best een strak lijf heeft voor een oma dus ik denk dat ze veel sport.........nederland in beweging :?

Onlangs heb ik via via vernomen dat ze in de buurt van Eindhoven is gezien maar daar is ze gauw weer weggegaan. Ze zijn mensen die hoorden terwijl ze wegreed; "hier zou ik nooit willen wonen!"
 
en soms heb ze d'r kransje ook niet op hoor... *D

maar das alleen wanneer in het bejaardencentrum er een feestje is ;)
en dis dan ook weer alleen om de mensen te laten denken dat ze een doodnormaal oud vrouwtje is...

is ze op zich ook wel... maar qua doen en laten is het een jonge vrouw... :Y _O-

2000798361726970931_rs.jpg
 
Laatst bewerkt:
te gek man al die verschillende Oma's alleen jammer dat ze soms een heel lekker lichaam heeft :9~ :9~ :9~




_O- _O- _O- _O- *O* *O*

ga zo door zZlaapkopZz
 
te gek man al die verschillende Oma's alleen jammer dat ze soms een heel lekker lichaam heeft :9~ :9~ :9~




_O- _O- _O- _O- *O* *O*

ga zo door zZlaapkopZz

Helemaal niet jammer hè, oma doet er alles aan om dr lichaam in shape te houden B|

Zo is ze laatst nog gezien in de sportschool waar ze flink aan de gewichten hing.


@ zZlaapkopZz: zie, dan kloppen mijn gegevens toch weer :+ ;) _O-
 
Helemaal niet jammer hè, oma doet er alles aan om dr lichaam in shape te houden B|

Zo is ze laatst nog gezien in de sportschool waar ze flink aan de gewichten hing.


@ zZlaapkopZz: zie, dan kloppen mijn gegevens toch weer :+ ;) _O-
nah, oma doet eigenlijk niks met gewichten... kan ze wel... maar vind ze niet leuk...
ze vind het op en neer springen leuker om te doen... :Y

2002608850490556446_rs.jpg
 
nah, oma doet eigenlijk niks met gewichten... kan ze wel... maar vind ze niet leuk...
ze vind het op en neer springen leuker om te doen... :Y

[afbeelding]


Het is ook niet leuk, hupsen is leuker. Wat ik oma ook een keer ga aanraden is spinnen, dat is ook erg goed voor de gewrichten.
 
Het is ook niet leuk, hupsen is leuker. Wat ik oma ook een keer ga aanraden is spinnen, dat is ook erg goed voor de gewrichten.
doet ze al...

Oma gaat goed met haar tijd mee hoor... en denk dat ze jou nog wel het e.e.a. kan leren...

2003264661071132531_rs.jpg
 
Maar wat ik nu toch las: :o


Wandelstok wordt moordwapen

De MF oma heeft een gat in de markt ontdekt. Als expert in gevechtskunsten leert zij oudjes hoe ze van hun wandelstok een moordwapen kunnen maken. Dat schrijft de Metro. "Ik wil van de senioren geen zilverharige ninja's maken", legt MF oma uit. "Wel hebben mijn leerlingen een flink stuk meer zelfvertrouwen gekregen en durven ze opnieuw de straat op". Elke les begint met een opwarmingssessie waarbij de wandelstok lustig in het rond gezwierd wordt. Daarna leren de cursisten hoe ze hun stok moeten gebruiken om iemand in bedwang te houden, omver te knuppelen of te wurgen. "Niks ingewikkelds, gewoon basic stuff", beweert oma. Haar lessenreeks heeft inmiddels al vruchten afgeworpen vermits een van haar cursisten in Emmen recent twee overvallers in elkaar heeft gemept. De onverlaten wilden er met haar handtas vandoor gaan. "De dame is trouwens nadien naar het politiebureau gestapt omdat ze vreesde dat ze de kerels pijn had gedaan", besluit oma.

Die oma toch :')
 
en weer ff een nieuwtje... ;)

2001582470106133781_rs.jpg


het schijnt dat dit nummer dus over oma gaat... *O*
en dat oma haar alles geleerd heeft... :Y


kun je het nagaan... :+
 
en weer ff een nieuwtje... ;)

[afbeelding]

het schijnt dat dit nummer dus over oma gaat... *O*
en dat oma haar alles geleerd heeft... :Y


kun je het nagaan... :+

Dat wist ik dan weer wel;

Ik heb er ook ooit over gelezen:

Lieve mensen,

Het werd tijd, vele berichtjes en aanvragen kwamen binnen met de vraag
wanneer ik met een nieuw album zou uitkomen. Nu is het dan zover.
Vele liedjes heb ik dan ook gehoord en ingezongen. De keuze is gevallen op deze 15 liedjes die op dit album staan. Heel trots ben ik dat niemand minder dan Guus Meeuwis, MF Oma, Jos Cové (tekstschrijver van de nummer 1-hit “Maak me gek” van Gerard Joling), George Baker, Pierre Kartner, Chiel Montagne en vele anderen hebben meegewerkt aan het album, hiervoor nog heel veel dank.

Een aantal oude nummers zullen in een nieuw jasje op dit album komen, oa "van Oma mag alles". Aan dit nummer speciaal heb ik hele goede herrineringen. Het nummer stond aan het begin van mijn carriere en gaat over de vrouw die mij groot gemaakt heeft en waar ik alles van geleerd heb. Omdat ik in het begin van mijn carriere nog twijfelde tussen motorrijden en zingen heeft oma mij de doorslag gegeven. Oma s gevleugende woorden: Kind........zelfs opa rijdt nog beter (en die scheen voor geen meter te kunnen rijden) hebben de doorslag gegeven om toch te gaan zingen.

Ik hoop dat jullie van de liedjes zullen genieten. Veel liefs en luisterplezier,

C. Konings
 
Terug
Bovenaan Onderaan