Gooi en Vechtstreek deel * 93 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Present en weer eens bijgelezen! :W

Laptop stoek.... B|

Ff uit het ouwe deeltje:



@Vince: :W Heb wel gelijk een bijzonder beeld van je na de plaatsing van die placenta! :')

Hmm... voor de rest niet veel bijzonders dus! :P

Ow ja, gisteren dus gewonnen met m'n nieuwe trialmotor. Kostte wel wat meer moeite dan vorige keer, was wel blij! Helaas was de normale fotograaf er niet, dus geen foto's! -O-

Voedertijd! :W


Vast het verkeerde beeld haha..

En gefeliciteerd :) *O*
 
Wat voor soort baan zoek je dan?


Toch wel weer iets in de technische sector maar kan zomaar dat er iets heel anders op mijn pad komt :Y
Motorzaak ook wel mijn voorkeur maar moeilijk zonder ervaring in te komen, beetje kruiwagen is dan wel makkelijker.
Eigenlijk wil ik gewoon een motorpension beginnen in een heerlijk warm land midden in de bergen *O*

Iedereen bedankt voor support *D
 
Avond :W

Sow diep in het nieuwe deel alweer *D

Wel bijgelezen maar vooral de twee beebs *O*
En t beebhuisje vanmorgen :r B|


Vandaag verjaardag van mn vader gevierd door met t gezien naar de musical We Will Rock You te gaan, wouw wat gaaf *O* Lekker rocken, mee brullen, hmmz was heel erg geslaagd! :)
 
@ All, voorstellen om hoe doof te zijn, ik weet niet beter. Ben er helemaal aan gewend.
Enige vorm van geluiden herrinner ik me niets meer.

Wel zitten er aardig wat zinnetjes of woordjes uit mijn kindertijd (= uit pre-doof periode) in mijn hoofd die bij de meeste mensen die doof zijn geboren niet kennen.

Dat kan van Fabeltjeskrant, Filmpje van Ome Willem (Broodje poep! etc :+ ), Calimero, enz enz. afkomen. Toen ik nog in kinderklas van dovenschool zat, ging ik soms die woorden gebruiken. Ze snappen niet hoe ik daarbij kwam. _O-
 
Toch wel weer iets in de technische sector maar kan zomaar dat er iets heel anders op mijn pad komt :Y
Motorzaak ook wel mijn voorkeur maar moeilijk zonder ervaring in te komen, beetje kruiwagen is dan wel makkelijker.
Eigenlijk wil ik gewoon een motorpension beginnen in een heerlijk warm land midden in de bergen *O*

Iedereen bedankt voor support *D
Gewoon doen zo'n pension *O* *O*

En anders moet je eens kijken naar monteur beveiliging. Menig technisch beveiligingsbedrijf heeft moeite om monteurs te vinden.

Moet je natuurlijk maar wel leuk vinden ;) Alarmsystemen, cctv, toegangscontrole systemen, brandmeldsystemen, stukje telecom etc.
 
Laatst bewerkt:
@ All, voorstellen om hoe doof te zijn, ik weet niet beter. Ben er helemaal aan gewend.
Enige vorm van geluiden herrinner ik me niets meer.

Wel zitten er aardig wat zinnetjes of woordjes uit mijn kindertijd (= uit pre-doof periode) in mijn hoofd die bij de meeste mensen die doof zijn geboren niet kennen.

Dat kan van Fabeltjeskrant, Filmpje van Ome Willem (Broodje poep! etc :+ ), Calimero, enz enz. afkomen. Toen ik nog in kinderklas van dovenschool zat, ging ik soms die woorden gebruiken. Ze snappen niet hoe ik daarbij kwam. _O-
zij zijn groot en ik is klein, 't is niet eerlijk ;(
 
Gewoon doen zo'n pension *O* *O*

En anders moet je eens kijken naar monteur beveiliging. Menig technisch beveiligingsbedrijf heeft moeite om monteurs te vinden.

Moet je natuurlijk maar wel leuk vinden ;) Alarmsystemen, cctv, toegangscontrole systemen, brandmeldsystemen, stukje telecom etc.


Als je de vacature's ziet vraag je eigen af waarom iemand zonder werk zit zoveel, maar ja er moet idd net iets tussen zitten met je opleiding.
Beveiliging worden idd veel mensen gevraagt, heb ik wel geen opleiding voor maar kan altijd nog omscholen *D
 
Wel zitten er aardig wat zinnetjes of woordjes uit mijn kindertijd (= uit pre-doof periode) in mijn hoofd die bij de meeste mensen die doof zijn geboren niet kennen.

Dat kan van Fabeltjeskrant, Filmpje van Ome Willem (Broodje poep! etc :+ ), Calimero, enz enz. afkomen. Toen ik nog in kinderklas van dovenschool zat, ging ik soms die woorden gebruiken. Ze snappen niet hoe ik daarbij kwam. _O-

*D ome willem! *O*
 
Als je de vacature's ziet vraag je eigen af waarom iemand zonder werk zit zoveel, maar ja er moet idd net iets tussen zitten met je opleiding.
Beveiliging worden idd veel mensen gevraagt, heb ik wel geen opleiding voor maar kan altijd nog omscholen *D
Let wel! Gewoon beveiliging is wat anders dan monteur beveiliging!

Beiden geven je over het algemeen wel de opleiding.

Gewone beveiliging (bewaking, surveillance en zo) is over het algemeen makkelijk te vinden maar dan werk je wel onregelmatig.

Monteur beveiliging is een heel ander verhaal (puur technisch) maar werk je gewoon overdag.
Heb je wel een technische achtergrond voor nodig.
 
Let wel! Gewoon beveiliging is wat anders dan monteur beveiliging!

Beiden geven je over het algemeen wel de opleiding.

Gewone beveiliging (bewaking, surveillance en zo) is over het algemeen makkelijk te vinden maar dan werk je wel onregelmatig.

Monteur beveiliging is een heel ander verhaal (puur technisch) maar werk je gewoon overdag.
Heb je wel een technische achtergrond voor nodig.


Die bedoel ik idd monteur beveiliging, eerst maar eens in mijn vakgebied kijken :Y
Dan naar een leuk stulpje kijken ergens in een warm land 8-)
 
vanaf volgende week maar beginnen met proefritjes maken denk ik..

opzoek naar iets in het 600cc segment.(r6/gsx-r/600rr/zx6r)

mensen bekend met de voor en nadelen van de diverse fietsen?

voorkeur gaat tot nu toe uit naar een r6 of gsx-r
Mijn GSX is te koop, vannochtend zou er mogelijk iemand komen voor een evt. ruilmotor maar daar heb ik niets meer van gehoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan