Gooi en Vechtstreek deel * 93 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal! *O*

*O* *O* Ook weer present in het nieuwe deeltje *O* *O*


Edit:

Michel, mag deze in de OP *D

[afbeelding]


Heeft Michiel in Italië gemaakt , vorig jaar! *O*
Betere oorden *O*

Lekker hoor :Y










@ Pino, succes met werkzoeken kerel. Beter zo lijkt mij :Y






@ Erwin, kan me voorstellen dat je ook graag met de groep dove mensen naar de eifel gaat :Y
Beide kan niet? ;) :P



Zullen het er morgen ff over hebben, wil ik wel een Hyundai bus hebben hoor :P
*D








@ Erwin, die 2m kun je hebben ;)
 
Betere oorden *O*

Lekker hoor :Y










@ Pino, succes met werkzoeken kerel. Beter zo lijkt mij :Y






@ Erwin, kan me voorstellen dat je ook graag met de groep dove mensen naar de eifel gaat :Y
Beide kan niet? ;) :P*D








@ Erwin, die 2m kun je hebben ;)
Eifel kan beide hoor, hangt weer af van die andere mensen ;) 1 heeft verse A-tje en ander was een keertje naar Dolomieten gegaan met zijn toenmalige Pan. Nu verbouwde SV1000N met gixxer vering en velgen.

Komt wel goed hoor. We gaan ook naar de motorbeurs toe. Miss zien we jullie wel daar verschijnen. O ja, groene Bobber bewonderen en kersverse vader feliciteren als tie daar aanwezig is.
 
:N Niet actief aan het rijden.... In 2011 1 redelijk rondje gemaakt, maar toen begon het na een uur keihard te regenen, dus maar weer richting huis gegaan toen. Verder staat ie voorlopig lekker warm bij m'n ouders ;)


ah dan zit je al op 100% meer dan ik :+
word wel tijd....
naja mijne staat ook nog even lekker warm en droog en dan zullen we elke week kijken of het alweer tijd is.
 
Toch wel weer iets in de technische sector maar kan zomaar dat er iets heel anders op mijn pad komt :Y
Motorzaak ook wel mijn voorkeur maar moeilijk zonder ervaring in te komen, beetje kruiwagen is dan wel makkelijker.
Eigenlijk wil ik gewoon een motorpension beginnen in een heerlijk warm land midden in de bergen *O*

Iedereen bedankt voor support *D
*O* Zoek je nog een receptioniste/gastvrouw/kokkin/housekeeper?!?! :)
 
bartje heb je filmpjes van dat je bezig bent?
:N

Of het is vrij oud en staat nog bij m'n ouders op de pc. Wordt weer eens tijd om wat nieuws te schieten! :Y

Tnx iedereen! *D

@Mies: Marcel was er ook en zei nog tegen mij dat je gebeld had. Hij had nog wat anders staan en ging ff proberen te regelen dat de 17e door kan gaan! :Y (Had je al begrepen, dacht ik?!) Ik moest ook zeker ff langskomen, mocht het ook wel ff voor doen! :P 8-)
 
@Mies: Marcel was er ook en zei nog tegen mij dat je gebeld had. Hij had nog wat anders staan en ging ff proberen te regelen dat de 17e door kan gaan! :Y (Had je al begrepen, dacht ik?!) Ik moest ook zeker ff langskomen, mocht het ook wel ff voor doen! :P 8-)

Ja klopt had ik met hem besproken. ook gezegd dat als hij die 14/15 man teveel vond dat hij jou wel kon inschakelen voor hulp :+
Thx, wanneer moet je weer rijden? Moet ook maar eens die kant op, even techniek afkijken O-)
 
Zo ook weer klaar met werken :)

@ Mich, thanks ;)

@ Pons: balen, maar je gaat vast snel iets anders vinden! :Y

@Thacautiboy: gewoon je diensten laten aanpassen aan je weekendje weg, doe ik ook altijd ;)
Zit dan helaas alleen weer op school...

@Rossi: echt zoveeel zin in het nieuwe seizoen!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt had ik met hem besproken. ook gezegd dat als hij die 14/15 man teveel vond dat hij jou wel kon inschakelen voor hulp :+
Thx, wanneer moet je weer rijden? Moet ook maar eens die kant op, even techniek afkijken O-)
Ah ja, voor mijn 'fans'... :P O-)

5 maart is in Nunspeet de laatste wedstrijd van de wintercup. Half 12 is de start en het duurt meestal tot half 5. Kiek'n kos niks! ;)

@Jan: Modderpoel is onder controle, Cora-veilig dus! ;) :P

Misschien ga ik A+ klasse rijden, hangt een beetje af van de voorbereiding. Daarmee geef ik ook de overwinning op in de A klasse, maar daar heb ik al een paar bekers van in de kast staan. :P
 
Mogguh.
@bart: ik denk dat ik een keertje moet kijken bij jou. Op het moment wordt ik er niet heel warm van.

@loes: ik ben niet zo van het aanpassen van mijn diensten. Zeker niet nu ik nog student ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan