GSXF Eifelrit 2011

Jaaaa ik wil mee en wel op de volgende datum

  • Vrijdag 22-7 t/m zondag 24-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 29-7 t/m zondag 31-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 05-8 t/m zondag 07-8

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 12-8 t/m zondag 14-8

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik kan ieder van deze weekenden

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
De planning eens besproken met de dame des huize:

22 tm 24-7 is mogelijk
05 tm 07-8 is mogelijk

met de laatste als voorkeur
 
dan stel ik voor dat je je handschoenen en bitje meeneemt.. gewichtsgenootje :P


(hou wel in gedachte dat ik hard.. maar dan ook heelerg hard kan.....


rennen!!)

hey.. das ook mijn specialiteit :P

haha maar ben pas net begonnen dus heb nog geen handschoenen en bitje, eerst maar eens wat techniek onder de knie krijgen en wat meer spiermassa creëren vorodat ik uberhaupt begin met sparren.
 
hey.. das ook mijn specialiteit :P

haha maar ben pas net begonnen dus heb nog geen handschoenen en bitje, eerst maar eens wat techniek onder de knie krijgen en wat meer spiermassa creëren vorodat ik uberhaupt begin met sparren.
dan houden we wel gewoon een sprintje :p
maar
spiermassa is handig maar niet het belangerijkste he ;)
 
nee maar momenteel word ik met elke trap of knie nog opzij gezet.. is nie handig nie... dan zeg je natuurlijk.. meot je maar niet geraakt worden...majah als ik mag schoppen en slaan mogen zij dat ook jammer genoeg :P
 
nee maar momenteel word ik met elke trap of knie nog opzij gezet.. is nie handig nie... dan zeg je natuurlijk.. meot je maar niet geraakt worden...majah als ik mag schoppen en slaan mogen zij dat ook jammer genoeg :P
beter zoek je gewoon de kleintjes uit of neem je een patatje mayo dieet :9
 
haha ja.. ik ben de kleinste :P dus dat word lastig :P
en patat mayo dieet helpt bij mij niet... ik dnek dat het enige effect is dat ik mn bloedvaten flink verstop zonder ook maar een kilo aan te komen
 
weet iemand al een datum? kan ik nl ook een beetje gaan mee kijken. Ik kan in ieder geval niet op de laatste week van julie tot aan 18 augustus, dus denk dat het er voor mij niet in gaat zitten dit jaar :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan