GSXF Eifelrit 2011

Jaaaa ik wil mee en wel op de volgende datum

  • Vrijdag 22-7 t/m zondag 24-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 29-7 t/m zondag 31-7

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 05-8 t/m zondag 07-8

    Stemmen: 1 9,1%
  • Vrijdag 12-8 t/m zondag 14-8

    Stemmen: 2 18,2%
  • Ik kan ieder van deze weekenden

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
aardig filmpje weer! die druppels waren nog van die rochel van je :9


echt benieuw na de film van zondag! was na mijn mening de leukste!
 
fantastische stukjes weg gehad die dag! hulde voor de filmers en in elkaar breier!


Had je trouwens een cd van staind teruggevonden ofzo?? :P
 
en hier de terugreis

Goed gedaan!

Het is duidelijk dat jullie er alles aan hebben gedaan om mij terug te fluiten op de autobaan, zelfs met gevaar voor eigen leven. :}
Inderdaad een spannende bocht voor Youri! :X

Alleen die spannende inhaalactie van Philip staat er niet op. :N
 
Goed gedaan!

Het is duidelijk dat jullie er alles aan hebben gedaan om mij terug te fluiten op de autobaan, zelfs met gevaar voor eigen leven. :}
Inderdaad een spannende bocht voor Youri! :X

Alleen die spannende inhaalactie van Philip staat er niet op. :N

ja was een mooi moment idd..
ik naar rechts philip komt me bijna voorbij en toen bedacht ik me dat ik wss eerder bij je zou zijn dan hij, en een hele strakke move van philip die op eht laatste moment toch recht door schiet en een hele strakke bocht van youri

(en als je je afvraagt wrom flux in godsnaam midden in de nacht op mf zit... mn lichaam laat het weer eens lekker afweten.)
 
zooo, even weer tijd om op t forum te kutten..

@flux wat is er aan de hand dan? iets ernstigs?

@all Gsx-f Rit 5-8 by Philip De zeeuw ik weet niet zeker of ik deze al had gepost de foto's

@Richard. heb je interesse in een complete kofferset voor een gsx 650f? ik ehhmm doe ze waarschijnlijk weg ivm het inleveren van de motor
 
zooo, even weer tijd om op t forum te kutten..

@flux wat is er aan de hand dan? iets ernstigs?

@all Gsx-f Rit 5-8 by Philip De zeeuw ik weet niet zeker of ik deze al had gepost de foto's

@Richard. heb je interesse in een complete kofferset voor een gsx 650f? ik ehhmm doe ze waarschijnlijk weg ivm het inleveren van de motor

nah begin nu wat op te knappen, vannacht wel nog weinig slaap gehad icm lekker veel hoesten maar ook de hoeveelheid en intensiteit van die hoestbuien word nu aardig minder.
dus flux zit morgen gewoon weer lekker in luxemburg
 
Terug
Bovenaan Onderaan